Gratulerer!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!

Hmmmm, nå tror jeg at jeg må ligge våken til jeg må tisse 

Dutterina - pp1 etter MA - b2 - IKM 20 januar trooor jeg...
Nettinitti - 24 - PP4 - B2 - EL 08.01 - IKM - 20.01
KVJ95 - 24 - PP 4 - B1- EL06.01 - IKM 20.01
Hvordan går det med dere?Marho - 24 - PP1 - B1 - EL 6 januar - IKM 20 januar

Tallene står for hvilken side i denne tråden dere skrev deres info så jeg enklere finner dere når jeg skal tagge de som ikke har oppdatertHva står tallene i parentes for i hovedinnlegget, Minime80?![]()
Negativ test søndag, negativ test idag(tok tilogmed en tidligtest og en vanlig), men ingen tegn til tr heller.. så får teste igjen på torsdag om ikke tr har kommet innen daHvordan går det med dere?
Spennende symptomer daNegativ test søndag, negativ test idag(tok tilogmed en tidligtest og en vanlig), men ingen tegn til tr heller.. så får teste igjen på torsdag om ikke tr har kommet innen dahar veldig vond korsrygg, ømme/såre nipler og støl livmor, så blir spennende å se om det enten kommer en positiv test snart eller om tr melder sin ankomst snart
Drakk ikke opp de 3 halve kaffekoppene jeg har innvilget meg til nå i dag. Kaffe smaker jo vondt. Kombinert med at jeg tror puppene mine er definitivt større. Tror jeg må ta en test imorgen selv om jeg tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag.Og der slo det meg.Drakk ikke opp de 3 halve kaffekoppene jeg har innvilget meg til nå i dag. Kaffe smaker jo vondt. Kombinert med at jeg tror puppene mine er definitivt større. Tror jeg må ta en test imorgen selv om jeg tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag.

Her ble det mensen...Hvordan går det med dere?
Hvordan går det med dere?
One step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker.. Fin strek for å være 10dpo. Har strekene økt siden søndag eller lik styrke?Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skyggeOne step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker..
Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
Vis vedlegget 317271
Så bra du ser den! Den er nok litt sterkere på bilde enn irl synest jeg da..Fin strek for å være 10dpo. Har strekene økt siden søndag eller lik styrke?
Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skyggeOne step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker..
Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
Vis vedlegget 317271