IKM uke 39

Når begynner dere å teste?

DPO7 her i dag, tror jeg må vente til helgen hvertfall :hilarious:
Er bare 2dpo, så er kjeeempelenge til jeg kan begynne å teste. Tipper jeg prøver meg på en test 8dpo, var da jeg fikk en svak strek på kvelden når jeg var gravid med førstemann :D

:HeartredOMG! Jeg skriker:Heartred:love7 pleier ikke å stige eller få positiv digital når jeg har opplevd kjemisk!

Vedlegg

• 29F1D627-9BD6-46EC-A226-34A732EBC895.jpeg
    29F1D627-9BD6-46EC-A226-34A732EBC895.jpeg
    17 KB · Visninger: 118
:HeartredOMG! Jeg skriker:Heartred:love7 pleier ikke å stige eller få positiv digital når jeg har opplevd kjemisk!

Ååå, hurraaa!! Gratulerer, så fantastisk! Krysser alt jeg har for deg for at denne sitter helt inn:joyful::joyful::joyful: hvor mange dpo er du?

Kommet meg til 3 dpo, og har veldig mye hvit utflod og murringer. Håper håper håper:smiley-angelic001 Mye mulig man blir litt for oppslukt i symptomer, men kan ikke si å hatt slik utflod så tidlig før.

Jeg må nok melde meg inn i ny ikm-gruppe - pga sen eggløsning! :)
Syklus er ikke stabil etter MA, så har først fått positiv i dag, 4 dager senere enn vanlig :)
Komme til å følge med dere litt fordi, og håper på mange positive tester her :Heartred

Syklus er ikke stabil etter MA, så har først fått positiv i dag, 4 dager senere enn vanlig :)
Komme til å følge med dere litt fordi, og håper på mange positive tester her :Heartred

Så bra med positiv! Lykke til videre!:angel8

Godt den positive testen kom til slutt :) Masse lykke til!

Back
Topp