Man legger merke til ALT og prøver å få det til å være symptom på graviditet, skikkelig slitsomt hehe! Av og til lurer jeg på om det hadde vært «bedre» å bli uplanlagt gravid men tror ikke det er noe for en kontrollfreak/planlegger som megKjente murringer bygge seg opp utover kvelden, og fikk større og større håp om en liten spire. Viste seg at jeg bare ble mer og mer sultenSånn er det å lete etter alle slags symptomer, 3dpo
Blir en lang uke nå fremover kjenner jeg, og da er jeg bare kommet til 10 dpo
![]()

Sånn er det å lete etter alle slags symptomer, 3dpo 

men skjønner deg godt. Er så tungt å være prøver. Vi har prøvd i 1 år. Har hatt mange kjemiske, en SA og en MA i uke 8. Rett etter jeg mistet i uke 8 ble minr to beste venninner gravide. Lett som bare det. Det var kjempe tongt. Måtte si rett ut at jeg trengte tid sånn at de viste hensyn.følte meg som en dårlig venninne, men jeg klarte ikke.
har hamstret tester, kommer til å teste hver dag til første ultralyd. Vet det ikke er lurt, men klarer ikke slippe kontrollen.. for meg er det bedre enn å bli overrasket senere. Tror man får oppfølging selv om man ikke har diagnosen habituell abort, kommer an på hvordan den psykiske helsen til den gravide er. Er man veldig bekymret og redd har jeg oppfatning av at fastlegene henviser lett videre
Skal snart kjøre ungene på skole/barnehage, håper det går litt over så jeg ikke risikerer å spy i bilen