IKM uke 39

Kjente murringer bygge seg opp utover kvelden, og fikk større og større håp om en liten spire. Viste seg at jeg bare ble mer og mer sulten :woot: Sånn er det å lete etter alle slags symptomer, 3dpo :p Blir en lang uke nå fremover kjenner jeg, og da er jeg bare kommet til 10 dpo :oops:
Man legger merke til ALT og prøver å få det til å være symptom på graviditet, skikkelig slitsomt hehe! Av og til lurer jeg på om det hadde vært «bedre» å bli uplanlagt gravid men tror ikke det er noe for en kontrollfreak/planlegger som meg:D Jeg er veldig spent på kommende 1.5 uke og hva som skjer med oss:joyful:

Merker jeg er litt glad for å ha med meg erfaringen med å bli gravid selv om det ikke gikk bra. Gir meg en pekepinn på hvordan jeg/kroppen hadde det og vet litt hva jeg skal kjenne etter. Husker veldig godt at jeg i denne perioden forrige gang kjente på absolutt NULL symptomer og hadde «på følelsen» av at jeg måtte bare se fremover mor neste pp. Så trøster meg litt med det her jeg sitter tidlig i dpoland og leter etter alle mulige symptomer:angelic:

9 dpo her, blenda tester og stadig økende mensmurring.. Huff.. Det er så leit. Litt ekstra fordi min beste venninne akkurat har født. Så glad og rørt på dems vegne, men det gjør også så vondt samtidig. Kan ikke la være å tenke på når det skal bli min tur. Jeg hadde også en sa i juni. Ble endelig gravid også kom verden og slo meg rett ned. :banghead:
Det er ikke bare bare å være en prøver.

Men jeg håper fortsatt gravid lista denne gangen virkelig fylles opp :joyful:

9 dpo her, blenda tester og stadig økende mensmurring.. Huff.. Det er så leit. Litt ekstra fordi min beste venninne akkurat har født. Så glad og rørt på dems vegne, men det gjør også så vondt samtidig. Kan ikke la være å tenke på når det skal bli min tur. Jeg hadde også en sa i juni. Ble endelig gravid også kom verden og slo meg rett ned. :banghead:

9dpo er fortsatt tidlig:Heartred men skjønner deg godt. Er så tungt å være prøver. Vi har prøvd i 1 år. Har hatt mange kjemiske, en SA og en MA i uke 8. Rett etter jeg mistet i uke 8 ble minr to beste venninner gravide. Lett som bare det. Det var kjempe tongt. Måtte si rett ut at jeg trengte tid sånn at de viste hensyn.følte meg som en dårlig venninne, men jeg klarte ikke.

håper det går nå eller veldig snart for dere:Heartred

9dpo er enda veldig tidlig for utslag på test, så ville kanskje ikke avskrevet det helt enda? Selv om kroppens signaler kan tyde på det motsatte da, desverre. Kjedelig å høre du hadde sa i juni. Det er også vanskelig når andre nære blir gravid/føder, det går innpå meg også. Man ser for seg perm sammen og at barna er ca like gamle og kan bli lekekamerater. Men at jentene her inne på BV blir gravide går ikke innpå meg i det hele tatt, det unner jeg alle og enhver og blir ikke lei meg/«misunnelig» (i mangel på bedre ord) slik jeg gjerne blir/føler på om det er nære venner eller bekjente !!

9dpo er fortsatt tidlig:Heartred men skjønner deg godt. Er så tungt å være prøver. Vi har prøvd i 1 år. Har hatt mange kjemiske, en SA og en MA i uke 8. Rett etter jeg mistet i uke 8 ble minr to beste venninner gravide. Lett som bare det. Det var kjempe tongt. Måtte si rett ut at jeg trengte tid sånn at de viste hensyn.følte meg som en dårlig venninne, men jeg klarte ikke.

håper det går nå eller veldig snart for dere:Heartred
❤️ Tøff som sa ifra om dine behov, du er ingen dårlig venninne. Man kan unne venninnene alt godt men man blir jo bare ekstra lei seg på egne vegne når man får slike nyheter og må bare ta ekstra vare på seg selv og være litt «ego». Håper det klaffer hele veien for dere denne gang❤️

❤️ Tøff som sa ifra om dine behov, du er ingen dårlig venninne. Man kan unne venninnene alt godt men man blir jo bare ekstra lei seg på egne vegne når man får slike nyheter og må bare ta ekstra vare på seg selv og være litt «ego». Håper det klaffer hele veien for dere denne gang❤️

takk:Heartred følte det var eneste måten å gjøre det på da ja.
Tusen takk! Det håper jeg også:Heartred blir et veldig spesielt svangerskap denne gangen med frykten i bakhodet. Men jeg elsker å være gravid så har bestemt meg for å prøve å nyte det, kan jo ikke gjøre noe med det. Men det kommer til å bli vanskelig!

håper det klaffer for dere også:Heartbigred
Tiden går så sakte! Gleder meg til å følge med på om det kommer spiretester:):)

takk:Heartred følte det var eneste måten å gjøre det på da ja.
Tusen takk! Det håper jeg også:Heartred blir et veldig spesielt svangerskap denne gangen med frykten i bakhodet. Men jeg elsker å være gravid så har bestemt meg for å prøve å nyte det, kan jo ikke gjøre noe med det. Men det kommer til å bli vanskelig!

håper det klaffer for dere også:Heartbigred
Tiden går så sakte! Gleder meg til å følge med på om det kommer spiretester:):)
Er også redd for hvordan bekymringene kommer til å utarte seg. Jeg både elsket og hatet å være gravid. Hatet uvitenheten og alle what if’ene.. Men elsket det fordi jeg klarte å ta vare på meg selv på en helt annen måte enn jeg har gjort før. Lyttet til kroppen rett og slett! Kommer til å forhøre meg med legen ift TUL, jeg vil vite at alt er bra men på samme tid er jeg syyykt nervøs for å oppdage MA.. Er det MA vil jeg vite det tidligst mulig, selv om jeg vet at ting kan skje etter man har sett at alt er bra på TUL.. Får du ekstra oppfølging pga din historikk?

:Heartred
Er også redd for hvordan bekymringene kommer til å utarte seg. Jeg både elsket og hatet å være gravid. Hatet uvitenheten og alle what if’ene.. Men elsket det fordi jeg klarte å ta vare på meg selv på en helt annen måte enn jeg har gjort før. Lyttet til kroppen rett og slett! Kommer til å forhøre meg med legen ift TUL, jeg vil vite at alt er bra men på samme tid er jeg syyykt nervøs for å oppdage MA.. Er det MA vil jeg vite det tidligst mulig, selv om jeg vet at ting kan skje etter man har sett at alt er bra på TUL.. Får du ekstra oppfølging pga din historikk?

Det må du gjøre! Jeg har møtt stor forståelse for det. Får ultralyd ukentlig fra uke 7-12 pga habituell abort diagnose. Det er jeg veldig glad for, for enig med deg. Vil ikke gå uvitende i flere uker å tro at alt er bra:sorry: har hamstret tester, kommer til å teste hver dag til første ultralyd. Vet det ikke er lurt, men klarer ikke slippe kontrollen.. for meg er det bedre enn å bli overrasket senere. Tror man får oppfølging selv om man ikke har diagnosen habituell abort, kommer an på hvordan den psykiske helsen til den gravide er. Er man veldig bekymret og redd har jeg oppfatning av at fastlegene henviser lett videre:Heartred

Ca 10 dpo, og har testa siden i går med vanligtester :p idag synes jeg at jeg ser en skygge, men det ser jeg på de aller fleste testene :rolleyes: så jeg er spent på om jeg greier vente til i morgen igjen med å teste, har bare 4 tester igjen :hilarious:

5 dpo idag. Er sååå fryktelig kvalm og har murringer i livmoren :depressed: Skal snart kjøre ungene på skole/barnehage, håper det går litt over så jeg ikke risikerer å spy i bilen :hilarious:

Huffda men er det ikke litt «deilig» å kjenne på et så bra symptom?! Lykke til:D
Jo, det er jo det :) Men hater å være kvalm, begynner nesten å gråte hver gang pga jeg synes så synd på meg selv :hilarious: Haha! Men har begynt å gå over nå, var bare en liten bølge rett etter jeg sto opp. Kan være helt tilfeldig, men er jo lov å håpe :rolleyes:

Eggløsningstesten slo ut for fult i går kveld og i dag! Så da var det visst EL smerter jeg har gått å kjent på i en uke nå :hilarious:

Så da hopper jeg over til IKM uke 40!

lykke til alle sammen, krysser alle fingre og tær for dere :Heartred:Heartred

Da har testingen begynt for min del - 8dpo så hadde ikke høye forhåpninger og den ble negativ . Jaja prøve igjen om noen dager :angelic:

DPO 6 i dag. Holder på å tøøøøørne av testetrang:dead:

DPO 6 i dag. Holder på å tøøøøørne av testetrang:dead:
Det er ulidelig spennende !! Jeg er mest snurt over syklusen min, hadde den vært «normal» denne gang så hadde jeg vært 10dpo i morgen og klar for testing.. Nå må jeg vente til onsdag, tidligst !!

En temp til, på over 36,4 og jeg vil få stadfestet i FF appen at EL var på søndag. Og da vil jeg allerede være 5dpo woho (i morgen altså). Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, vil bare at tiden skal stoppe og jeg skal få den positive testen og så kan tiden starte igjen :shy::smug::joyful:

Back
Topp