IKM uke 39

Jeg kjenner alle symptomer, men jeg kjenner at det er annerledes enn mine to forrige svangerskap. Kjenner mye aktivitet i livmorområdet, og har nesten litt vondt. Tror kroppen jobber og ikke helt får til det den skal. Er første syklus etter MA, så det kan være naturlig forklaring.

Konkret er jeg trøtt (nesten så jeg sovner i stolen på jobb), vært litt kvalm om morgenen de siste tre dagene og kjenner mye romstering og rariteter i livmorområdet. 4 dpo i dag så mesteparten er nok ren innbilning :shifty:

Er også i første syklus etter MA og syns det er vanskelig å si/konkludere hva livmoren min egentlig holder på med. Kjenner at noe foregår der fra tid til annen men det er så svakt og udefinerbart. Håper den husker litt på hva den gjorde i sommer og tar imot egget med åpne armer:D

Føler også jeg sammenligner veldig med tilsvarende tid i syklusen da jeg ble gravid. Jeg ble fort veldig andpusten og svimmel så første tegn på det nå og jeg vil tro det er en spire på gang:cool: Glemmer litt at forrige gang var det 30 grader ute:meh:

Hva kjenner dere på når dere er i dpo-land/lutealfasen?

Selv merker jeg det på humøret, energien (sliten og trøtt), er tiltaksløs, presterer dårligere på trening... så mistenker sterkt at jeg er 2dpo i dag til tross for den rare temp-dippen da jeg føler på alt det forannevnte. Sovnet på «sofakontoret» i formiddag allerede:shy:

5DPO : Emosjonell - griner av alt på tv. Har hatt stikking i siden i dag og for to dager siden. Litt kvalm også men mest pga hoste tror jeg. Var også svakt rosa på papiret midt på dagen men ikke noe senere. Det kan like gjerne være spotting som noe annet da TR var først oppført som søndag i Flow appen men den endret seg til neste uke pga sen eggløsning. Hvem vet o_O Prøver å tenke mindre enn sist PP og ta det some det kommer. :) Ryker nok på en test snart men er jo alt for tidlig :wacky:

Selv merker jeg det på humøret, energien (sliten og trøtt), er tiltaksløs, presterer dårligere på trening... så mistenker sterkt at jeg er 2dpo i dag til tross for den rare temp-dippen da jeg føler på alt det forannevnte. Sovnet på «sofakontoret» i formiddag allerede:shy:
Jeg har fortsatt litt EL smerter, litt sånn beltefølelse over/rundt skambeinet. Er også ekstremt tett i nesen. Men dette tar jeg som «fantom» symptomer. Er bare 2dpo:wacky:

Kjenner ikke så mye egentlig. Kjenner EL og TR veldig godt på kroppen, men resten av syklusen er ganske likt uten noen spesifikke symptomer i hverken den ene eller andre fasen. Kjente ikke noe spesielt når jeg ble gravid med førstemann heller da... Så har sluttet å kjenner etter symptomer :p

Jeg tenkte på muligheten, men ikke lenge siden jeg byttet batteri og får heller ikke opp varsel om lite batteri. Mulig jeg bare bytter for å være på sikre siden.

Som Mamacita skrev ovenfor så kan det jo godt hende det er den ene økningen som var «feil» og ikke nødvendigvis fallet i dag. Så får bare holde motet oppe. Beveger vel meg i teorien snart over i en annen ikm gruppe men forblir her enn så lenge❤️

Jaa, håper du snart er der!! Og håper vi får beholde deg litt her også:angelic::joyful:

7-8 dpo og i motsetning til de fleste andre sykluser så har jeg håpet enda oppe :p pleier å miste motet helt i denne tiden av syklusen. Synes det stikker mer i livmorområdet enn det pleier å gjøre (litt som jeg kjenner EL egentlig, men testene er negative) og er til tider litt svimmel. Sliten er jeg hele tiden, så det er vanskelig å kjenne som et symptom :p husker jo ikke hvordan det kjentes ved tidligere graviditeter så umulig for meg å sammenligne :hilarious:

Det er liksom noe spesielt å holde følge med de samme fra begynnelsen av syklusen til slutt, enn å hoppe rett over i en annen gruppe :-)

Jeg føler ordentlig på meg at EL har vært, mye pga jeg er så sliten nå. Hadde voldsomt med el slim på søndag og helt tørt etter det. Og la inn fiktive høye temper de neste dagene denne uken og da sier FF at el var på søndag så IKM vil vel gjerne bli forskjøvet til neste lørdag eller søndag . Skal forsøke å vente til neste fredag med å teste❤️ Tror ikke jeg klarer det og at første test blir neste onsdag (10dpo) Føles som en liten evighet til....

Jaa, håper du snart er der!! Og håper vi får beholde deg litt her også:angelic::joyful:

Quoten kom ikke med første gang men her er svaret til deg:)

Det er liksom noe spesielt å holde følge med de samme fra begynnelsen av syklusen til slutt, enn å hoppe rett over i en annen gruppe :)

Jeg føler ordentlig på meg at EL har vært, mye pga jeg er så sliten nå. Hadde voldsomt med el slim på søndag og helt tørt etter det. Og la inn fiktive høye temper de neste dagene denne uken og da sier FF at el var på søndag så IKM vil vel gjerne bli forskjøvet til neste lørdag eller søndag . Skal forsøke å vente til neste fredag med å teste❤️ Tror ikke jeg klarer det og at første test blir neste onsdag (10dpo) Føles som en liten evighet til....

8dpo i dag og har sååå mye murringer! De siste syklusene har jeg hatt ganske sterke ‘menslignende’ smerter både før EL, etter EL og før TR, og har hatt det tidlig i svangerskap før, så umulig å vite hva som skjer her! Har ikke pleid å ha det sånn midt imellom EL og TR før hvis jeg ikke har vært gravid- er enda 4/5dager til IKM:rolleyes: Det er sånn varmeflaske på magen vondt, supertrett hele tiden, uvel, svimmel og småkvalm konstant;) Hvis det er spire er det hjertelig velkomment, men hvis dette bare er dpo-hormoner som lurer meg blir jeg skuffet:wacky:

7-8 dpo og i motsetning til de fleste andre sykluser så har jeg håpet enda oppe :p pleier å miste motet helt i denne tiden av syklusen. Synes det stikker mer i livmorområdet enn det pleier å gjøre (litt som jeg kjenner EL egentlig, men testene er negative) og er til tider litt svimmel. Sliten er jeg hele tiden, så det er vanskelig å kjenne som et symptom :p husker jo ikke hvordan det kjentes ved tidligere graviditeter så umulig for meg å sammenligne :hilarious:

Jeg har troa!!:woot:

:angel12
8dpo i dag og har sååå mye murringer! De siste syklusene har jeg hatt ganske sterke ‘menslignende’ smerter både før EL, etter EL og før TR, og har hatt det tidlig i svangerskap før, så umulig å vite hva som skjer her! Har ikke pleid å ha det sånn midt imellom EL og TR før hvis jeg ikke har vært gravid- er enda 4/5dager til IKM:rolleyes: Det er sånn varmeflaske på magen vondt, supertrett hele tiden, uvel, svimmel og småkvalm konstant;) Hvis det er spire er det hjertelig velkomment, men hvis dette bare er dpo-hormoner som lurer meg blir jeg skuffet:wacky:

Så spennende:nailbiting::woot:

Sorry tmi her, ikke les videre hvis du synes CM er ekkelt:wacky:

Jeg har hatt så mye vannaktig utflod både før og etter EL denne gangen! Var allikevel veldig tydelig de to dagene jeg hadde ordentlig EL-slim, men blir så forvirret av dette! Skal sies at vi har lagt inn aksjer daglig/annenhver dag hele veien, så mulig det er rester;) Blir likesom ikke helt klok på dette her! :rolleyes:

Noen erfaringer?

Woho jeg har også troen:D Når blir det testing på deg?!

Sorry tmi her, ikke les videre hvis du synes CM er ekkelt:wacky:

Jeg har hatt så mye vannaktig utflod både før og etter EL denne gangen! Var allikevel veldig tydelig de to dagene jeg hadde ordentlig EL-slim, men blir så forvirret av dette! Skal sies at vi har lagt inn aksjer daglig/annenhver dag hele veien, så mulig det er rester;) Blir likesom ikke helt klok på dette her! :rolleyes:

Noen erfaringer?
Jeg syns det er så fascinerende med CM så det er bare gøy å snakke om! Vannaktig som er helt klart og legger seg på papiret eller i «ring» i trusen har jeg lest er fruktbar sone, mer enn når det begynner å bli sticky og melkeaktig. Om det kan knyttes til potensiell graviditet eller ikke vet jeg ikke da. Høres uansett ut som om dere har optimale sjanser for en juni-baby ❤️

Jeg syns det er så fascinerende med CM så det er bare gøy å snakke om! Vannaktig som er helt klart og legger seg på papiret eller i «ring» i trusen har jeg lest er fruktbar sone, mer enn når det begynner å bli sticky og melkeaktig. Om det kan knyttes til potensiell graviditet eller ikke vet jeg ikke da. Høres uansett ut som om dere har optimale sjanser for en juni-baby ❤️
Så bra! Hvis man ikke kan spør her, hvor kan man spørre liksom ;)

Det er liksom helt blankt, innimellom litt hvitt, men føles veldig rennende- ikke så seigt&tykt som EL-slim liksom? Kommer liksom innimellom ved dobesøk, ikke konstant (ingenting i trusa). Har prøvd å lese litt, og virker som utflod i dpoland kan variere veldig! Siden tempen har holdt seg høy i 8 dager og tre apper mener jeg er 8dpo får jeg bare stole på at EL er overstått iaf:rolleyes:

Neida så jadasåe.
Tiden står ca stille her!
4 dpo, muligens!
Slo i hjel litt tid med å bestille noen pakker av de testene som går ut på dato jeg også :p:p:p

Neida så jadasåe.
Tiden står ca stille her!
4 dpo, muligens!
Slo i hjel litt tid med å bestille noen pakker av de testene som går ut på dato jeg også :p:p:p
Hvor finner du disse testene? Tror jeg må bestille litt flere tester selv. Har 10 fra babyplan liggende et eller annet sted, men de har jeg ikke funnet igjen på over en mnd :p

Back
Topp