IKM uke 39

Haha, ringte fertil.no i dag morgest! Hadde lagt inn litt for lite for å få gratis frakt, å lurte på om jeg kunne legge inn noen ekstra så jeg heller kunne bruke fraktpengene på flere tester :rolleyes: Det var ingen problem, å de skulle refundere frakt på begge bestillingene å sende de sammen.

Hilste den hyggelige damen i kundeservice å sa jeg hadde tipset om salget deres i et forum jeg er i. Lurer på hvor mange de har solgt.. :laughing001 De må jo ha hatt maaange tester!

Jeg kjenner alle symptomer, men jeg kjenner at det er annerledes enn mine to forrige svangerskap. Kjenner mye aktivitet i livmorområdet, og har nesten litt vondt. Tror kroppen jobber og ikke helt får til det den skal. Er første syklus etter MA, så det kan være naturlig forklaring.

Konkret er jeg trøtt (nesten så jeg sovner i stolen på jobb), vært litt kvalm om morgenen de siste tre dagene og kjenner mye romstering og rariteter i livmorområdet. 4 dpo i dag så mesteparten er nok ren innbilning :shifty:
Har også hatt mye aktivitet i livmoren de siste dagene. Vonde stikninger og kramper, så forundrer meg ikke om det er resultatet av ikke å ha hatt en ordentlig mens enda. Er 4 DPO i dag, så er en dag etter deg :) Jeg føler at det økte progesteronet bare har skutt meg tilbake på graviditetsskyen, så tror jeg blir ekstremt skuffet om det ikke går til...

Har også hatt mye aktivitet i livmoren de siste dagene. Vonde stikninger og kramper, så forundrer meg ikke om det er resultatet av ikke å ha hatt en ordentlig mens enda. Er 4 DPO i dag, så er en dag etter deg :) Jeg føler at det økte progesteronet bare har skutt meg tilbake på graviditetsskyen, så tror jeg blir ekstremt skuffet om det ikke går til...

Jeg prøver å holde forventningene nede, men jeg tar meg i å fantasere om å gråte av glede for positiv test til helgen. Jeg er litt bekymret for hvordan det blir om det ikke går.

Håper spiren sitter for oss begge nå❤️

Sorry tmi her, ikke les videre hvis du synes CM er ekkelt:wacky:

Jeg har hatt så mye vannaktig utflod både før og etter EL denne gangen! Var allikevel veldig tydelig de to dagene jeg hadde ordentlig EL-slim, men blir så forvirret av dette! Skal sies at vi har lagt inn aksjer daglig/annenhver dag hele veien, så mulig det er rester;) Blir likesom ikke helt klok på dette her! :rolleyes:

Noen erfaringer?
Jeg hadde masse vandig utflod da jeg ble gravid, har ikke det til vanlig:)

Jeg hadde masse vandig utflod da jeg ble gravid, har ikke det til vanlig:)
Hadde du? Da blir jeg litt mer optimistisk her:) Har aldri tenkt over utfloden når jeg har vært gravid tidligere, men nå er jeg plutselig veldig opptatt av det;) Nervepirrende greier dette her- 9dpo i dag:nailbiting:

Hadde du? Da blir jeg litt mer optimistisk her:) Har aldri tenkt over utfloden når jeg har vært gravid tidligere, men nå er jeg plutselig veldig opptatt av det;) Nervepirrende greier dette her- 9dpo i dag:nailbiting:
Så spennende! Når skal du begynne å teste :D Gleder meg til å begynne å se noen tester her snart :woot:

Så spennende! Når skal du begynne å teste :D Gleder meg til å begynne å se noen tester her snart :woot:
Har bare en tidligtest igjen fra forrige pp, så tar den imorgen tror jeg! Men har aldri fått positiv test før 12-15dpo før, så regner ikke med positiv så tidlig:rolleyes: Har mange vanlige strimmeltester da, så bruker nok de fra fredag av! :)

Enn å bli så skuffet over negativ test 8dpo:hilarious: Kjenner hele meg gir opp. Kombinert med 0,05(!) dropp i temp så mister jeg troa helt. Noe så dumt:rolleyes:
Edit: er nok også fordi i dag er jeg på cd26, noe som vanligvis er dagen for ikm! Denne syklusen er bare helt på bærtur pga sen el, så aner ikke når jeg kan forvente ikm egentlig... også er jeg redd for at progesteron gjør at jeg ikke får mensen nå selv om jeg skulle fått det, hvis dere forstår? Men da ville kanskje tempen ha sunket helt likevel? Så mange spørsmål:hilarious:

Vedlegg

• 9761D89A-6439-4029-B23C-E937061E7D79.jpeg
    9761D89A-6439-4029-B23C-E937061E7D79.jpeg
    38 KB · Visninger: 91
  • BA3BD54E-EF3F-4D66-979A-59337266F62D.jpeg
    BA3BD54E-EF3F-4D66-979A-59337266F62D.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 98
Jeg prøver å holde forventningene nede, men jeg tar meg i å fantasere om å gråte av glede for positiv test til helgen. Jeg er litt bekymret for hvordan det blir om det ikke går.

Håper spiren sitter for oss begge nå❤️
Har også samme forventninger, vil bare bli gravid fortest mulig så det blir som en «forlengelse» av den opprinnelige graviditeten.. Og har en indre forventning om at det skal gå fort å bli gravid pga gikk «fort» da vi først startet å prøve (PP2)...

Hei! :happy::happy:

melder meg inn her jeg!

Babydrømnr2 - 30 år - PP1 - B2 - EL9 SEP - IKM ca 25SEP

Vi har vært ekstremt heldige da første barn klaffet i PP1, så er veldig spent på hvor lenge vi må prøve nå!

Har hatt murringer og mye romesteringer nede i magen i flere dager nå, pleier ikke ha det mellom EL og TR. Pluss at jeg er svimmel til og fra og veldig trøtt.

noen som har opplevd dette så tidlig? Jeg har virkelig ingen forventninger om at jeg er gravid da det som sagt er pp1, men gøy å høre andres erfaringer :)

Enn å bli så skuffet over negativ test 8dpo:hilarious: Kjenner hele meg gir opp. Kombinert med 0,05(!) dropp i temp så mister jeg troa helt. Noe så dumt:rolleyes:
Edit: er nok også fordi i dag er jeg på cd26, noe som vanligvis er dagen for ikm! Denne syklusen er bare helt på bærtur pga sen el, så aner ikke når jeg kan forvente ikm egentlig... også er jeg redd for at progesteron gjør at jeg ikke får mensen nå selv om jeg skulle fått det, hvis dere forstår? Men da ville kanskje tempen ha sunket helt likevel? Så mange spørsmål:hilarious:

Oi ja skjønner man ikke aner ikm når el har forskjøvet seg! Forhåpentligvis kommer det ingen TR, får bare krysse fingrene og håpe på det❤️

Vedr det du skriver om progesteron, får du dette som «hjelpemiddel»? Det er vel slik at så lenge man har progesteron i kroppen så er tempen høy, og så faller tempen når østrogenet tar over.

Vises så dårlig her. Men streken er rosa i virkeligheten og sterkere enn igår! :nailbiting:

Vedlegg

• 5647D2C0-05B4-4DEE-88B6-A3588DF7BE02.jpeg
    5647D2C0-05B4-4DEE-88B6-A3588DF7BE02.jpeg
    8,5 KB · Visninger: 138
Oi ja skjønner man ikke aner ikm når el har forskjøvet seg! Forhåpentligvis kommer det ingen TR, får bare krysse fingrene og håpe på det❤️

Vedr det du skriver om progesteron, får du dette som «hjelpemiddel»? Det er vel slik at så lenge man har progesteron i kroppen så er tempen høy, og så faller tempen når østrogenet tar over.

Ja, det er vel ikke så mye mer å gjøre enn å håpe:joyful: Det er bare så slitsomt å ikke vite:bag::p
Ja, får det fordi jeg har lavt progesteron:) Ved siste måling hadde jeg et nivå på 18 på cd21. Hvis det sier deg noe:happy:

Har også samme forventninger, vil bare bli gravid fortest mulig så det blir som en «forlengelse» av den opprinnelige graviditeten.. Og har en indre forventning om at det skal gå fort å bli gravid pga gikk «fort» da vi først startet å prøve (PP2)...

Sitter med akkurat samme følelse om forlengelse. Da blir det som om MA aldri skjedde. Jeg har to svangerskap (hvor ene endte i MA) og begge de ble unnfanget i pp1, så jeg er håpløst utålmodig nå.

Back
Topp