IKM uke 39

Jeg fikk stigning på eltest igjen i dag, 3/4 dpo. Spørs om EL ikke var i helgen likevel, men kommer nå. Aiai! Ikke bra for min allerede ganske tynnslitte tålmodighet:wacky:

Tok en EL-test til og jaggu ble den positiv:smiley-bounce015 Fortsetter å teste, så håper jeg det er nå:smiley-bounce012
20200910_103954.jpg

Er på CD 12, monitor sier lav, og eltest er svak. Fortsetter å teste. Premom mener jeg er 2 dpo, det mener ikke jeg.
Hvis du ikke har fått et positivt resultat i testen, forutsier appen bare eggløsningsdagen din basert på sykluslengden din, så du bør fortsette å teste. Når LH-toppen er funnet, vil appen korrigere spådommen tilsvarende.

Hvis du ikke har fått et positivt resultat i testen, forutsier appen bare eggløsningsdagen din basert på sykluslengden din, så du bør fortsette å teste. Når LH-toppen er funnet, vil appen korrigere spådommen tilsvarende.

Har fått positiv el-tester flere ganger nå, men har kjent på kroppen egget ikke har slipt:) Har lang syklus (32-35 dager), men forrige pp kom el på dag 15, og ikke dag 19-23. Og ble gravid, men mista i uken4+4. Derfor syklus er på bærtur. Fikk første positive el-test på cd7 denne gang, men egget slapp ikke. Fikk positiv igjen idag på CD13.

Aksjer er lagt inn:talk017

Ifølge premom er EL i morgen, men i følge mine beregninger på lørdag :) Vi fikk lagt inn aksjer i formiddag, å jeg orker ikke presse fram mer babydans hvis ikke vi får tid og lyst. Kjenner jeg er litt halvveis med denne pp’en, så får det bare bli som det blir ❤️ Ingen el testing, ingen tidligtester - å monitoren ble det bare tull med åsså. Befriende! Men gøy å følge med på dere :rolleyes:

Spesielt å ha fått erfart det fra begge sider. Det er nok en erfaring du kommer sterkere ut av, selv om du selvfølgelig skulle vært den foruten! Men så fint å i hvert fall vite at du kan bli gravid - da er det nok bare et spørsmål om tid. Det høres ut som du er godt i rute denne pp’n! Jeg har troa:D
Ja, er 2dpo i dag! Tar nok første test 7dpo, på tirsdag. Har en haug billigtester fra eBay som jeg bruker bare for å tilfredsstille testetrangen:facepalm: Etter 14pp’er så må man dessverre ty til de, ellers hadde det gått mange tusen ila denne tiden bare på tester:hilarious: Hvis du hadde stigning i dag, så er du vel 1dpo da?:joyful: Når tenker du å begynne? Når fikk du positiv sist?:Heartred

Ja, velger å ta med meg erfaringen videre❤️ Men spent på hvordan bekymringene/nervøsiteten vil utspille seg ved neste graviditet. Den tid den sorg:D

Så tidlig! Men forstår, man vil jo bare vite ASAP:rolleyes: Jeg fikk svaaaaak positiv 10dpo forrige gang. Og deretter testet jeg vel hver dag den påfølgende uken + et par digitale etter det. Nå har jeg ingen tidligtester liggende så jeg skal forsøke å ta rådet (fra venninne som er lege) om å vente til ETTER ikm:nailbiting: Det skjer nok ikke hehe, men kanskje på ikm, så ca om 2 uker. Hørtes lenge ut:shifty: Godt mulig at det blir innkjøp av tidligtester:smug:

Ifølge premom er EL i morgen, men i følge mine beregninger på lørdag :) Vi fikk lagt inn aksjer i formiddag, å jeg orker ikke presse fram mer babydans hvis ikke vi får tid og lyst. Kjenner jeg er litt halvveis med denne pp’en, så får det bare bli som det blir ❤️ Ingen el testing, ingen tidligtester - å monitoren ble det bare tull med åsså. Befriende! Men gøy å følge med på dere :rolleyes:
Høres ut som en fin tilnærming. Lave skuldre og ingen stress på å måtte teste, prestere etc.. befruktning kan skje uavhengig av om man har testet for el i forkant, stått på hodet etter dansen etc ;-)

Ja, velger å ta med meg erfaringen videre❤️ Men spent på hvordan bekymringene/nervøsiteten vil utspille seg ved neste graviditet. Den tid den sorg:D

Så tidlig! Men forstår, man vil jo bare vite ASAP:rolleyes: Jeg fikk svaaaaak positiv 10dpo forrige gang. Og deretter testet jeg vel hver dag den påfølgende uken + et par digitale etter det. Nå har jeg ingen tidligtester liggende så jeg skal forsøke å ta rådet (fra venninne som er lege) om å vente til ETTER ikm:nailbiting: Det skjer nok ikke hehe, men kanskje på ikm, så ca om 2 uker. Hørtes lenge ut:shifty: Godt mulig at det blir innkjøp av tidligtester:smug:

Haha, ja, det er nok altfor tidlig. Men jeg har funnet ut at min psyke takler bedre å bare få «bekreftet» tidlig at det ikke er noe håp. Jeg har en syklus på alt fra 24 til 28 dager, så vet ikke alltid når ikm er. Orker ikke å gå og få opp håpet når jeg enda ikke har fått tr, når jeg bare kan ta en test og bekrefte at hun nok er rett rundt hjørnet:shy: Har forstått det sånn at dette er ganske motsatt av hva andre liker, men vi har vel hver våre preferanser:D

Skulle ønske jeg også klarte å bare slippe ned skuldrene og vente:hilarious: Synes du er veldig flink om du klarer det! Selv om jeg selvfølgelig foretrekker å tyde litt tester:p Spent på hva du ender opp med:joyful:

Huff, ikke så lett da! Jeg&mannen har en deal om at vi har babydans annenhver eller hver dag i prøveperioden uansett humør eller vondter etc- ikke alltid man ‘vil’ i utgangspunktet hvis man nettopp har diskutert, er sliten eller vondt etc, men det ender alltid opp å bli bra for oss begge likevel:) Og det er jo et felles mål å bli gravide igjen, så vi vil ikke la noe komme i veien for at det skal klaffe:Heartred

Håper mannen din blir i bedre humør da! Eller at dere får sneket inn en sjappis senere:love2

Ble en liten runde etter levering i barnehagen :) Tvangssex hadde vi nok av med førstemann, så har man ikke lyst så har man ikke tenker jeg nå. Får alltids lagt inn nærme EL.

Ble en liten runde etter levering i barnehagen :) Tvangssex hadde vi nok av med førstemann, så har man ikke lyst så har man ikke tenker jeg nå. Får alltids lagt inn nærme EL.
Skjønner at tvangs-sex ikke frister ja:hilarious: Det er det vel ingen som vil ha:)

Det viktigste er at dere er enige og har det bra:Heartred

Men så bra dere rakk en runde istad da! Håper det klaffer for dere denne gangen:Heartred:wav

Haha, ja, det er nok altfor tidlig. Men jeg har funnet ut at min psyke takler bedre å bare få «bekreftet» tidlig at det ikke er noe håp. Jeg har en syklus på alt fra 24 til 28 dager, så vet ikke alltid når ikm er. Orker ikke å gå og få opp håpet når jeg enda ikke har fått tr, når jeg bare kan ta en test og bekrefte at hun nok er rett rundt hjørnet:shy: Har forstått det sånn at dette er ganske motsatt av hva andre liker, men vi har vel hver våre preferanser:D

Skulle ønske jeg også klarte å bare slippe ned skuldrene og vente:hilarious: Synes du er veldig flink om du klarer det! Selv om jeg selvfølgelig foretrekker å tyde litt tester:p Spent på hva du ender opp med:joyful:

Jeg ender nok fort vekk opp med å teste 10dpo, da fikk jeg jo positiv forrige gang ! Og forventer litt at jeg skal bli gravid nå siden jeg har lest sp mange steder om andre som blir fort gravide etter å ha mistet.. I tillegg er det jo ingen grunn til å vente når man kan få svar før liksom. Jo før man vet jo bedre:angelic: La nedtellingen begynne:D:D

Jeg fikk stigning på eltest igjen i dag, 3/4 dpo. Spørs om EL ikke var i helgen likevel, men kommer nå. Aiai! Ikke bra for min allerede ganske tynnslitte tålmodighet:wacky:

Er så kjipt om EL ikke har vært likevel, men er jo fint man nlir oppmerksom på det å får lagt inn aksjer igjen:happy119 Håper for deg:Heartred

Håper for deg:Heartred

Takk for det! Ja, jeg er veldig glad for at jeg testet videre. Hvis ikke hadde det nok el skjedd uten særlig romantiske fremstøt:p

Derfor jeg også fortsetter å teste, om jeg er i tvil:) Begynner med temping neste pp, om det ikke lykkes denne gang:happy:

Testen er tydelig negativ igjen, så spørs om det var EL på vei likevel:shifty: Jaja, får bare teste videre og legge inn aksjer:hilarious: Men jeg vil være i dpoland jeg også:shy::joyful:

Høres ut som en fin tilnærming. Lave skuldre og ingen stress på å måtte teste, prestere etc.. befruktning kan skje uavhengig av om man har testet for el i forkant, stått på hodet etter dansen etc ;-)

Ja, kjenner det ble helt riktig nå! Har hatt et sånt jag etter å bli gravid raskest mulig etter spontanaborten, men det blir jo ikke noe gøy.. Åsså har jeg litt lyst på jente denne gangen, så ser egentlig ikke vitsen med å time helt opp mot eggløsning. Trodde aldri jeg skulle klare å være så avslappet rundt det, men nå har jeg heldigvis nok av prosjekter hjemme som holder meg opptatt :D

Jeg synes dagene går altfor sakte.:wtf: 3 dpo i dag. En skulle tro at i pp17 er man ganske dreven i gamet, men det blir nesten bare vanskeligere å vente synes jeg.

Men jeg fortsetter å krysse alt jeg har for at vi virkelig fyller opp den gravid lista nå :smiley-angelic001

Heier på dere alle, jenter:wavOg håper sånn på at det er gullegget denne gang:Heartbigred

Back
Topp