Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsetter å teste, så håper jeg det er nå
Hvis du ikke har fått et positivt resultat i testen, forutsier appen bare eggløsningsdagen din basert på sykluslengden din, så du bør fortsette å teste. Når LH-toppen er funnet, vil appen korrigere spådommen tilsvarende.Er på CD 12, monitor sier lav, og eltest er svak. Fortsetter å teste. Premom mener jeg er 2 dpo, det mener ikke jeg.
Hvis du ikke har fått et positivt resultat i testen, forutsier appen bare eggløsningsdagen din basert på sykluslengden din, så du bør fortsette å teste. Når LH-toppen er funnet, vil appen korrigere spådommen tilsvarende.

Spesielt å ha fått erfart det fra begge sider. Det er nok en erfaring du kommer sterkere ut av, selv om du selvfølgelig skulle vært den foruten! Men så fint å i hvert fall vite at du kan bli gravid - da er det nok bare et spørsmål om tid. Det høres ut som du er godt i rute denne pp’n! Jeg har troa
Ja, er 2dpo i dag! Tar nok første test 7dpo, på tirsdag. Har en haug billigtester fra eBay som jeg bruker bare for å tilfredsstille testetrangenEtter 14pp’er så må man dessverre ty til de, ellers hadde det gått mange tusen ila denne tiden bare på tester
Hvis du hadde stigning i dag, så er du vel 1dpo da?
Når tenker du å begynne? Når fikk du positiv sist?
![]()
Det skjer nok ikke hehe, men kanskje på ikm, så ca om 2 uker. Hørtes lenge ut
Godt mulig at det blir innkjøp av tidligtester
Høres ut som en fin tilnærming. Lave skuldre og ingen stress på å måtte teste, prestere etc.. befruktning kan skje uavhengig av om man har testet for el i forkant, stått på hodet etter dansen etc ;-)Ifølge premom er EL i morgen, men i følge mine beregninger på lørdagVi fikk lagt inn aksjer i formiddag, å jeg orker ikke presse fram mer babydans hvis ikke vi får tid og lyst. Kjenner jeg er litt halvveis med denne pp’en, så får det bare bli som det blir
Ingen el testing, ingen tidligtester - å monitoren ble det bare tull med åsså. Befriende! Men gøy å følge med på dere
![]()
Ja, velger å ta med meg erfaringen videreMen spent på hvordan bekymringene/nervøsiteten vil utspille seg ved neste graviditet. Den tid den sorg
Så tidlig! Men forstår, man vil jo bare vite ASAPJeg fikk svaaaaak positiv 10dpo forrige gang. Og deretter testet jeg vel hver dag den påfølgende uken + et par digitale etter det. Nå har jeg ingen tidligtester liggende så jeg skal forsøke å ta rådet (fra venninne som er lege) om å vente til ETTER ikm
Det skjer nok ikke hehe, men kanskje på ikm, så ca om 2 uker. Hørtes lenge ut
Godt mulig at det blir innkjøp av tidligtester
![]()
Har forstått det sånn at dette er ganske motsatt av hva andre liker, men vi har vel hver våre preferanser
Synes du er veldig flink om du klarer det! Selv om jeg selvfølgelig foretrekker å tyde litt tester
Huff, ikke så lett da! Jeg&mannen har en deal om at vi har babydans annenhver eller hver dag i prøveperioden uansett humør eller vondter etc- ikke alltid man ‘vil’ i utgangspunktet hvis man nettopp har diskutert, er sliten eller vondt etc, men det ender alltid opp å bli bra for oss begge likevelOg det er jo et felles mål å bli gravide igjen, så vi vil ikke la noe komme i veien for at det skal klaffe
Håper mannen din blir i bedre humør da! Eller at dere får sneket inn en sjappis senere![]()
Skjønner at tvangs-sex ikke frister jaBle en liten runde etter levering i barnehagenTvangssex hadde vi nok av med førstemann, så har man ikke lyst så har man ikke tenker jeg nå. Får alltids lagt inn nærme EL.
Det er det vel ingen som vil ha

Haha, ja, det er nok altfor tidlig. Men jeg har funnet ut at min psyke takler bedre å bare få «bekreftet» tidlig at det ikke er noe håp. Jeg har en syklus på alt fra 24 til 28 dager, så vet ikke alltid når ikm er. Orker ikke å gå og få opp håpet når jeg enda ikke har fått tr, når jeg bare kan ta en test og bekrefte at hun nok er rett rundt hjørnetHar forstått det sånn at dette er ganske motsatt av hva andre liker, men vi har vel hver våre preferanser
Skulle ønske jeg også klarte å bare slippe ned skuldrene og venteSynes du er veldig flink om du klarer det! Selv om jeg selvfølgelig foretrekker å tyde litt tester
Spent på hva du ender opp med
![]()
La nedtellingen begynneJeg fikk stigning på eltest igjen i dag, 3/4 dpo. Spørs om EL ikke var i helgen likevel, men kommer nå. Aiai! Ikke bra for min allerede ganske tynnslitte tålmodighet![]()
Håper for deg
Ble en liten runde etter levering i barnehagenTvangssex hadde vi nok av med førstemann, så har man ikke lyst så har man ikke tenker jeg nå. Får alltids lagt inn nærme EL.

Er så kjipt om EL ikke har vært likevel, men er jo fint man nlir oppmerksom på det å får lagt inn aksjer igjenHåper for deg
![]()
Takk for det! Ja, jeg er veldig glad for at jeg testet videre. Hvis ikke hadde det nok el skjedd uten særlig romantiske fremstøt![]()

Jaja, får bare teste videre og legge inn aksjer
Men jeg vil være i dpoland jeg også

Høres ut som en fin tilnærming. Lave skuldre og ingen stress på å måtte teste, prestere etc.. befruktning kan skje uavhengig av om man har testet for el i forkant, stått på hodet etter dansen etc ;-)
Og håper sånn på at det er gullegget denne gang