mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Jeg har en 1-åring på rommet og våkner av han innimellom, men tempingen fanger fint opp når EL er allikevelDet viktigste er å tempe til samme tid hver dag, og før du beveger deg noe særlig (altså mens du fortsatt ligger i sengen). Jeg temper fast mellom 05:15-05:45 hver morgen, enten når mini vekker meg da, eller så har jeg på alarm for sikkerhetsskyld. Prøv å tempe på det tidspunktet du sover mest sammehengende ila natten? Jeg synes iaf dette er en utrolig lett måte å følge med på, og fortsetter med det til jeg blir gravid
El-testing gjorde jeg forrige pp, men synes det ble mer styr, dessuten kan man ikke være sikker på at EL er selv med positiv test, det er det bare temping som kan bekrefte sikkert.
![]()
Da har jeg nok misforstått angåande temping, for fikk inntrykket av at når man fikk forstyrret søvnen sin, at man da ikke kunne gå ut ifra temping
Så da skal jeg sette meg inn i den og prøve temping fra neste pp, om det ikke går nå. Har hatt skikkelig med EL smerter i 4 dager nå, så skjønner lite etter kjemisk
Jeg fortsetter iallefall med testing, for kjennes ikke ut som EL har vært, men er jo som du sier, kun temping som kan bekrefte om EL har vært. Og skjønner deg meget godt, testing kan virke litt styrrete(jeg personlig synes bare det er gøy)

)

skal jeg bare slette den testen den mener viser peak? Andre gang dette skjer nå. Den første peak mente den jeg hadde for 3 dager siden
Alltid hatt el cd 11-13, så dette er litt nytt for meg. Første syklus med Lutinus i tillegg, oppstart i morgen