IKM uke 39

Legger dere inn aksjer hver dag de mest fertile dagene eller annenhver?
Sist jeg ble gravid (endte i MA) så la vi inn aksjer annenhver dag frem til eggløsningstestene steg, å så la vi inn hver dag i ca 4 dager til eggløsningen var over, å så annenhver dag i 2 dager til. Lurer på å kjøre ca samme taktikken nå, hva tenker dere? :)
Da jeg ble gravid i sommer (endte i kjemisk), la vi inn aksjer hver dag fra testene begynte å stige, og på selve eggløsningsdagen.
Denne syklusen prøver vi på annenhver dag frem til eggløsning, og håper å få til på selve eggløsningsdagen også.

Er det ikke noe som tilsier at kvaliteten til samboer er dårlig, er det bare å peise på hver dag (om man orker og har tid) :joyful:
 
Fikk positiv eggløsningstest i går. Så eggløsning i dag. Men pga søndagsstengt klinikk blir inseminasjonen utsatt!! :oops:

Får alltid eggløsning i helgen! Noe som har tips hvordan forskyve eggløsning/mensen? Må komme meg ut av dette helgesporet slik at jeg kan insemineres i en ukedag :rolleyes:

LYKKE TIL I UKE 29 ALLE SAMMEN! :love017
 
Vet jeg er testegær’n, og at det kan være derfor testene er som de er, men:
Dette er dagens tester. Første på morgenen, andre i halv 4 tiden og siste kvart over 7 (over 3 timer mellom alle og med lite drikking). Synes det har vært en veldig kort topp? (Dette er typ 4. syklus med EL-testing og sålangt har jeg gjerne 2-3 tester over 1.0) ikke har jeg de EL-smertene jeg pleier å ha.. og dem kjenner jeg som regel VELDIG godt..
Såå hele denne PP’n kommer til å ha en ganske muggen stemning kjenner jeg :hilarious:
 

Vedlegg

  • 3ADBD3DD-279E-4819-A033-D9E24390274D.jpeg
    3ADBD3DD-279E-4819-A033-D9E24390274D.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 74
Da jeg ble gravid i sommer (endte i kjemisk), la vi inn aksjer hver dag fra testene begynte å stige, og på selve eggløsningsdagen.
Denne syklusen prøver vi på annenhver dag frem til eggløsning, og håper å få til på selve eggløsningsdagen også.

Er det ikke noe som tilsier at kvaliteten til samboer er dårlig, er det bare å peise på hver dag (om man orker og har tid) :joyful:
Håper du får full klaff :D
Jeg er så redd for å gå glipp av å treffe, men tenker i utgangspunktet annenhver dag, så får vi se om det blir hver dag når jeg får sterke tester :p lykke til :Heartred
 
Håper du får full klaff :D
Jeg er så redd for å gå glipp av å treffe, men tenker i utgangspunktet annenhver dag, så får vi se om det blir hver dag når jeg får sterke tester :p lykke til :Heartred
Ja er litt redd for det selv. Men det anbefales jo annenhver dag, så vi prøver på det denne gangen:happy: Håper det klaffer for dere også:Heartred
 
Vet jeg er testegær’n, og at det kan være derfor testene er som de er, men:
Dette er dagens tester. Første på morgenen, andre i halv 4 tiden og siste kvart over 7 (over 3 timer mellom alle og med lite drikking). Synes det har vært en veldig kort topp? (Dette er typ 4. syklus med EL-testing og sålangt har jeg gjerne 2-3 tester over 1.0) ikke har jeg de EL-smertene jeg pleier å ha.. og dem kjenner jeg som regel VELDIG godt..
Såå hele denne PP’n kommer til å ha en ganske muggen stemning kjenner jeg :hilarious:

Ser ut som du straks er i dpoland:smiley-bounce012 Kan jo hende at egget ikke helt får til å slippe, men kan også hende at du bare har mindre smerter denne gang:)
 
Æsj så kjedelig.. Er nybegynner med monitor, å har glemt å sette opp ny syklus. Trodde det skjedde av seg selv når jeg la inn blødningsdager :rolleyes: Nå har jeg heller ikke andre EL tester hjemme, så denne pp blir litt halvveis. Jaja, forventet eggløsning er på fredag - så vi får bare gjøre det som de gjorde før i tiden.. :laughing002

Nå må monitoren restartes dersom det ikke klaffer denne måneden, ble jo plutselig veldig «lang» syklus der..
 
Æsj så kjedelig.. Er nybegynner med monitor, å har glemt å sette opp ny syklus. Trodde det skjedde av seg selv når jeg la inn blødningsdager :rolleyes: Nå har jeg heller ikke andre EL tester hjemme, så denne pp blir litt halvveis. Jaja, forventet eggløsning er på fredag - så vi får bare gjøre det som de gjorde før i tiden.. :laughing002

Nå må monitoren restartes dersom det ikke klaffer denne måneden, ble jo plutselig veldig «lang» syklus der..

Æsj, så kjipt:arghh: Det som er så fryktelig leit er at man kun kan sette opp syklusen de første 4 dagene av syklusen:oops:
 
Testene fra dag 12 , dag 13, dag 14 formiddag og dag 14 kveld. Ny test i ettermiddag/kveld :)

66237D25-4A46-4FAE-9405-AD7C0B321E42.jpeg
 
Fikk positiv eggløsningstest i går. Så eggløsning i dag. Men pga søndagsstengt klinikk blir inseminasjonen utsatt!! :oops:

Får alltid eggløsning i helgen! Noe som har tips hvordan forskyve eggløsning/mensen? Må komme meg ut av dette helgesporet slik at jeg kan insemineres i en ukedag :rolleyes:

LYKKE TIL I UKE 29 ALLE SAMMEN! :love017

Hmmm. Klinikken må jo kunne gi deg gonapeptyl eller lignende som utsetter EL litt?
 
Er på CD 10 og monitor viser fortsatt lav og EL-test er fortsatt ganske sterk. Noe den ikke pleier å være hvis EL har vært.

20200907_091041.jpg
 
Premom mener jeg har EL idag med testene jeg har lagt inn. Trokke det altså:shifty: skal jeg bare slette den testen den mener viser peak? Andre gang dette skjer nå. Den første peak mente den jeg hadde for 3 dager siden:oops:
 
Premom mener jeg har EL idag med testene jeg har lagt inn. Trokke det altså:shifty: skal jeg bare slette den testen den mener viser peak? Andre gang dette skjer nå. Den første peak mente den jeg hadde for 3 dager siden:oops:
Temper du? I så fall kan jo kombinasjonen av tester og tempen vise tydelig når EL har vært? Spennende at det virker som det skjer straks da!:joyful:
 
Temper du? I så fall kan jo kombinasjonen av tester og tempen vise tydelig når EL har vært? Spennende at det virker som det skjer straks da!:joyful:

Nei, jeg temper ikke, men har jo en helt ny maskin til 6.000 kr liggende i skapet:oops:. Har ikke fått begynt med den. Husker ikke hva den heter i farten, men er sånn som temper og som som viser dager for best sjans på gutt eller jente, og om man er gravid eller ikke:rolleyes: Så om det ikke funker denne mnd, så tar jeg den i bruk, men sliter med søvnen, og redd det da skal ødelegge mht tempingeno_O I denne syklusen aner jeg ikke hvor jeg ligger ann, men tror ikke EL har vært, but don't know:confused013
 
Temper du? I så fall kan jo kombinasjonen av tester og tempen vise tydelig når EL har vært? Spennende at det virker som det skjer straks da!:joyful:

Fant ut hva den het, fant den fram i skapet. Ladycomp var det. Så den tester man med etter EL og graviditet. Men er det ikke sånn med temping at man må ha stabil søvn? Sliter med søvnvansker serru, og sover lite og dårlig. Ca 4 timer +/- pr døgn.
 
Fikk denne testen nå, så fortsatt ikke positiv.
20200907_114934.jpg
 
Fant ut hva den het, fant den fram i skapet. Ladycomp var det. Så den tester man med etter EL og graviditet. Men er det ikke sånn med temping at man må ha stabil søvn? Sliter med søvnvansker serru, og sover lite og dårlig. Ca 4 timer +/- pr døgn.
Jeg har en 1-åring på rommet og våkner av han innimellom, men tempingen fanger fint opp når EL er allikevel:) Det viktigste er å tempe til samme tid hver dag, og før du beveger deg noe særlig (altså mens du fortsatt ligger i sengen). Jeg temper fast mellom 05:15-05:45 hver morgen, enten når mini vekker meg da, eller så har jeg på alarm for sikkerhetsskyld. Prøv å tempe på det tidspunktet du sover mest sammehengende ila natten? Jeg synes iaf dette er en utrolig lett måte å følge med på, og fortsetter med det til jeg blir gravid:) El-testing gjorde jeg forrige pp, men synes det ble mer styr, dessuten kan man ikke være sikker på at EL er selv med positiv test, det er det bare temping som kan bekrefte sikkert. :joyful:
 
Sorry tmi;) Men hvor vanlig er det med rosa utflod rundt EL? Kan ikke huske å ha opplevd det før, men tørket meg nå, og da var det rosa slim på papiret? Venter EL når som helst (bare temper, tester ikke etter EL). Ikke hatt babydans siden i går kveld, så antar det ikke er pga det, og er på CD18, så litt vel lenge siden TR:wideyed:
 
Eggløsningstestene stiger ihvertfall:) Skulle ønske jeg var i dpo land, for denne uken er hektisk for oss. Men vi må prioritere sengekos de få ledige øyeblikkene vi har. Ikke så enkelt når den ene parten jobber turnus:wtf:
 

Vedlegg

  • B1DA84D7-54B8-4345-8A71-A5B91EE4293A.jpeg
    B1DA84D7-54B8-4345-8A71-A5B91EE4293A.jpeg
    26 KB · Visninger: 64
Back
Topp