IKM uke 39

Så bra ut det

Men siden du hadde kjemisk så kan nok syklusen ha startet tidlig mht modning av egg enn selve menstruasjonen :)

Ja, kan nok hende det er derfor. Vet ikke så mye om kjemisk!? Men kroppen er jaggu meg rar til tider:rolleyes: Kommer til å fortsette med testing, for er nesten redd egget ikke får til å slippe nå, men først når jeg egentlig skal ha EL. Tiden vil vise:joyful: Håper det er gullegget for oss alle denne mnd:Heartred
 
Last edited:
Nå er den negativ igjen, men jeg har så sterke EL-smerter:confused013 Jeg får fortsette å teste:rolleyes:
20200904_211515.jpg
 
Er nå på cd7 og er sluttet å blø... men eh, har skikkelig EL-smerter, og tok derfor en EL-test som jeg synes ble ganske kraftig på utvannet urin? Er vant med lange sykluser alt fra 32-35 dager, men forrige syklus fikk jeg EL på dag 15 og ble gravid. Mista dog i kjemisk i 4+4. Så føler syklus er helt på villspor:confused004 Skal bruke El-tester og CB advanced monitor, men kan da ikke begynne å få EL allerede nå, vel?:confused005 fikk high på premom da jeg la inn nå.Graviditetstester er blitt negative.
Vis vedlegget 334658
Ser at du allerede har fått negativ test igjen, men det er slettes ikke umulig med el tidlig i syklusen. Har selv hatt el på cd9 før. Det eneste kjipe er at det blir litt kort tid på å legge inn aksjer ;) Snart dpo-land, du!
 
Ser at du allerede har fått negativ test igjen, men det er slettes ikke umulig med el tidlig i syklusen. Har selv hatt el på cd9 før. Det eneste kjipe er at det blir litt kort tid på å legge inn aksjer ;) Snart dpo-land, du!

Jeg kommer til å fortsette med testingen, for er redd egget prøver å slippe, men ikke får til før jeg egl har EL:rolleyes: Men skal legge inn aksjer nå, bare for å safe:joyful: Det er jaggu meg tidlig å få EL på CD9:) Har du kort syklus hver mnd? Da er du isåfall heldig. Jeg har til vanlig veldig lange sykluser på alt fra 32-35 dagero_O
 
Jeg kommer til å fortsette med testingen, for er redd egget prøver å slippe, men ikke får til før jeg egl har EL:rolleyes: Men skal legge inn aksjer nå, bare for å safe:joyful: Det er jaggu meg tidlig å få EL på CD9:) Har du kort syklus hver mnd? Da er du isåfall heldig. Jeg har til vanlig veldig lange sykluser på alt fra 32-35 dagero_O
Har heldigvis som oftest el mellom CD 12 og 15. Da jeg prøvde på førstemann var hadde jeg ganske korte sykluser, med el seinest på CD12. Korte sykluser er ganske greit, men det får da være måte på:p Er best hvis man rekker aksjene før det hele er over :D

Blir spennende å se hvordan testene dine utvikler seg videre!
 
Har heldigvis som oftest el mellom CD 12 og 15. Da jeg prøvde på førstemann var hadde jeg ganske korte sykluser, med el seinest på CD12. Korte sykluser er ganske greit, men det får da være måte på:p Er best hvis man rekker aksjene før det hele er over :D

Blir spennende å se hvordan testene dine utvikler seg videre!

At det kan bli vanskelig å rekke EL, skjønner jeg meget godt:oops:
 
Har fortsatt murringer på venstre side, oppblåst og promper mye(gjør gjerne det når jeg har EL). Jeg tviler dog på at den er nå. Dagens test er også svak, som den igår kveld.
20200905_102640.jpg
 
Tiden går så sakte! Jeg er usikker på syklusen min, men hvis den går som normalt skal jeg ha el man-tirs og dagene bare snegler seg avgårde. Skulle ønske jeg kunne spole to uker frem i tid og begynne med gtester!
 
Melder meg inn her da jeg ikke har fått EL (var i IKMuke 38) men har stigning på LH tester. Antar EL er i morgen eller tirsdag :)

MIT90 - 29 - PP21 - B2- EL 08.09 - IKM 22.09

Her drikkes det solvipect, grapefruktjuice og rooibos-te :p og prøver å spise litt mer riktig, har et litt for godt forhold til sukker og snop :banghead:
 
Første test denne mnd på monitor. CD9 og den sier lav, men strimmeltesten ble nesten positiv. Murringer i magen. Jadda:hilarious:
20200906_100048.jpg
 
Tror jeg kan belage meg på å forvente EL senere enn antatt. Veldig dårlig stigning ennå, og lav på monitor. Ahhh, jeg har ikke tålmodighet:hilarious:
 

Vedlegg

  • CD9D4FBD-9016-429F-A903-041B36D1D538.jpeg
    CD9D4FBD-9016-429F-A903-041B36D1D538.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 55
Last edited by a moderator:
Se der ja! :joyful:

Hva er rett/normalt å beregne når man får smilefjes, EL samme dag eller neste dag?


Er så usikker, dette er den enkle typen med bare runding eller smilefjes. Står at EL kan forventes 12-48 timer. Sist var jeg på ul 48 timer etter, da var eggløsningen skjedd. Så til meg skjer den dagen etter positiv test tror jeg:happy:
 
Ser at du allerede har fått negativ test igjen, men det er slettes ikke umulig med el tidlig i syklusen. Har selv hatt el på cd9 før. Det eneste kjipe er at det blir litt kort tid på å legge inn aksjer ;) Snart dpo-land, du!

jeg fikk på CD 9/10 nå! Hadde også kjemisk, så det er mulig ja. Men jeg pleier å ha El tidlig, sånn på CD 11 til vanlig:)
 
Jeg får alltid tidlig EL etter kjemisk, tror det er som det ble skrevet over at eggene starter å modnes før IKM setter i gang. Ville lagt inn masse aksjer for plutselig kommer den:happy:

Virker som EL kommer før tiden, premom mener jeg er i 1dpo, men jeg tror ikke jeg er det selv, for etter EL har jeg omtrent ikke synlige streker, det har jeg nå. Så ser ann litt til:) Takk for at du deler av din erfaring:Heartred
 
Legger dere inn aksjer hver dag de mest fertile dagene eller annenhver?
Sist jeg ble gravid (endte i MA) så la vi inn aksjer annenhver dag frem til eggløsningstestene steg, å så la vi inn hver dag i ca 4 dager til eggløsningen var over, å så annenhver dag i 2 dager til. Lurer på å kjøre ca samme taktikken nå, hva tenker dere? :)
 
Back
Topp