IKM uke 39

Vil bare bli ferdig med å blø, vet ikke om det kanskje tar litt lenger tid siden jeg hadde en kjemisk i uke 4+4, men kjenner jeg er så spent:smiley-bounce012 Håper vi alle kan liste oss inn i Juni2021-gruppa om 3 ukers tid:Heartred
Forhåpentligvis blir det som en sen mens hos deg også. Jeg mistet 4+6. Blødde litt kraftigere og den varte en dag lenger enn normalt.
 
Forhåpentligvis blir det som en sen mens hos deg også. Jeg mistet 4+6. Blødde litt kraftigere og den varte en dag lenger enn normalt.

Uff, lei meg for at du mistet også:( Blør en del nå også, satser på det bare er som su sier, en litt sein mens. Håper for oss begge:Heartred
 
Eki93 - 26år - pp2 etter MA - b1 - EL 12.09 - IKM 26.09

håper syklus endelig er i orden etter MA. Sist syklus ble det skivebom på eggløsning og aksjelegging :wacky:
 
Tror jeg hører til her med dere:) ustabile og lange sykluser for tiden, og har mistet litt oversikten

:Twinni - PP1 - B4 - EL12.9 - IKM26.9
 
Når på dagen tester dere etter eggløsning? Og gjør alle det 2 ganger om dagen? :)
Sist jeg ble gravid testet jeg bare på morgenen før jobb, men akkurat nå er jeg permittert så tenkte jeg skulle prøve å få testet to ganger siden jeg likevel er hjemme :)
 
Når på dagen tester dere etter eggløsning? Og gjør alle det 2 ganger om dagen? :)
Sist jeg ble gravid testet jeg bare på morgenen før jobb, men akkurat nå er jeg permittert så tenkte jeg skulle prøve å få testet to ganger siden jeg likevel er hjemme :)
Jeg leste i bruksanvisningen at det var best å teste mellom kl.10-20 og ikke tisse eller drikke minst 4t før test:)
 
Når på dagen tester dere etter eggløsning? Og gjør alle det 2 ganger om dagen? :)
Sist jeg ble gravid testet jeg bare på morgenen før jobb, men akkurat nå er jeg permittert så tenkte jeg skulle prøve å få testet to ganger siden jeg likevel er hjemme :)

Jeg tester to eller tre gang om dagen. Av og til flere hvis jeg føler at det nærmer seg.
 
Når på dagen tester dere etter eggløsning? Og gjør alle det 2 ganger om dagen? :)
Sist jeg ble gravid testet jeg bare på morgenen før jobb, men akkurat nå er jeg permittert så tenkte jeg skulle prøve å få testet to ganger siden jeg likevel er hjemme :)
Jeg har bare pleid å teste en gang på kvelden, men tenkte å være litt mer nøye denne runden og teste morgen og kveld.
 
På cd 5 og blødningen er begynt å gå over i spotting:) Håper på tidlig EL igjen denne mnd:angel5
 
Jeg er ferdig med den forferdelige tanta, og har kommet meg til CD 6. Nå starter spenningen igjen :woot:
 
Syklusdag 10 her. Forventer EL mellom dag 16 og 20 ca, håper den kommer allerede på tirsdag :)
 
CD7 på meg i dag. Har vanligvis maks 5 dager med mens og aldri noe sånn ordentlig mye. Denne syklusen har utartet seg noe annerledes, garantert pga den j.. MA. Var kjempemye blod de første dagene og nå har det vært flere dager med ganske lite men fortsatt så mye/rødt at jeg registrerer det som en vanlig mensdag...

Er bare så klar dagene før eggløsning og selve eggløsningen, flere enn meg som syns det er spennende å se etter slim?:rolleyes:
 
CD7 på meg i dag. Har vanligvis maks 5 dager med mens og aldri noe sånn ordentlig mye. Denne syklusen har utartet seg noe annerledes, garantert pga den j.. MA. Var kjempemye blod de første dagene og nå har det vært flere dager med ganske lite men fortsatt så mye/rødt at jeg registrerer det som en vanlig mensdag...

Er bare så klar dagene før eggløsning og selve eggløsningen, flere enn meg som syns det er spennende å se etter slim?:rolleyes:
Akkurat det samme her.. helt annerledes TR en til vanlig.. gleder meg til den er over!
Å jaa, jeg syns også det er kjempe spennende å følge med på! :p
 
Ååårh, vil at dagene skal gå fortere og skulle helst hatt EL igår:hilarious: Ser fram til å finne fram EL-testene og monitoren:D Vil bli gravid igjen NÅ:rolleyes:
 
Back
Topp