IKM uke 39

For de som vil svare; har dere hatt EL-slim? Og i såfall når ift positiv EL-test? Føler det var mindre denne gangen enn ellers:confused: Har liksom venta på mer, men uten hell. Kanskje jeg egentlig ble litt for stressa denne gangen iom jeg visste ar vi skille begynne å prøve :p
Jeg tror ikke jeg hadde noe særlig EL-slim denne mnd, kan ikke huske å ha lagt merke til det i alle fall.
Hadde mye forrige mnd da, rundt den tiden appen min mente jeg skulle ha eggløsning :)

Jeg tror ikke jeg hadde noe særlig EL-slim denne mnd, kan ikke huske å ha lagt merke til det i alle fall.
Hadde mye forrige mnd da, rundt den tiden appen min mente jeg skulle ha eggløsning :)

Ja, det bruker jeg ha også. Men det er jo klart at det kan være jeg har hatt relativt tørre måneder tidligere også. Jeg tror bare at jeg er litt ekstra var på det nå :p

Ja, det bruker jeg ha også. Men det er jo klart at det kan være jeg har hatt relativt tørre måneder tidligere også. Jeg tror bare at jeg er litt ekstra var på det nå :p
Samme her :p
Kan seriøst ikke huske å ha hatt EL-slim i det hele tatt før liksom :hilarious: Har jo ikke lagt merke til det siden jeg ikke har sett etter det før nå :)
Men man kan jo bli gravid uten det typiske eggløsningsslimet også, så null stress :joyful:

Samme her :p
Kan seriøst ikke huske å ha hatt EL-slim i det hele tatt før liksom :hilarious: Har jo ikke lagt merke til det siden jeg ikke har sett etter det før nå :)
Men man kan jo bli gravid uten det typiske eggløsningsslimet også, så null stress :joyful:

Hehe. Jeg kjenner nett ikke igjen meg selv. Bruker ikke bli så opphengt i noe som dette:DVar ikke sånn første gang, men da var det jo ikke planlagt i det hele tatt.

For de som vil svare; har dere hatt EL-slim? Og i såfall når ift positiv EL-test? Føler det var mindre denne gangen enn ellers:confused: Har liksom venta på mer, men uten hell. Kanskje jeg egentlig ble litt for stressa denne gangen iom jeg visste ar vi skille begynne å prøve :p

Jeg har alltid elslim og utrolig vondt nedentil. Kjennes som livmora er på vei ut hver gang jeg har eggløsning. Sliter med å gå og løpe liksom. Tester ikke etter el.

Men jeg testet el forrige gang, da hadde jeg knallvondt og hadde positiv test. Jeg har slim litt i forkant og når jeg har eggløsning

4 dpo idag tror jeg. Og føler av og til masse symptomer og andre ganger ingenting:hilarious:
Måtte dagene frem til IKM gå fort

Jeg sprakk og testet i morrest! :nailbiting:
Fikk en syltynn strek, så håper at den blir sterkere på tirsdag :smiley-angelic001
6 dpo :rolleyes:
Oj så sykt gøy!!!! :happy:
Hvilken test brukte du?
Når vil du få termin hvis dette stemmer?
Shit så gøy!

Jeg har alltid elslim og utrolig vondt nedentil. Kjennes som livmora er på vei ut hver gang jeg har eggløsning. Sliter med å gå og løpe liksom. Tester ikke etter el.

Men jeg testet el forrige gang, da hadde jeg knallvondt og hadde positiv test. Jeg har slim litt i forkant og når jeg har eggløsning

Jeg har også brukt å ha skikkelig tydelige EL-symptomer. Sprenger og verker, pluss ganske mye sekret. Har faktisk tenkt «Oi! Der kom mensen to uker for tidlig!» fordi jeg har reist meg fort og bare kjent sånn «SVOSH!» :hilarious: Sorry detaljene!

Derfor jeg ble litt bummed denne gangen. Men, men. Vi får bare se. Blir uansett veldig spennende!:D

Ingen eggløsning på meg enda, satser på den kommer i neste uke :bored:

Måtte bare, satte Ovitrelle på torsdag :hilarious::hilarious: første gang i mitt liv jeg ser en positiv g-test da :angelic:

Vedlegg

• B86EBB03-2C31-4A78-8921-1D11E55CDF3B.jpeg
    B86EBB03-2C31-4A78-8921-1D11E55CDF3B.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 94
Her rykker seg godt i testetøsen.
Kjenner der godt i venstre side av magen nå. Akkurat som en strekk. :angelic:
Jeg har troen. Ryker nok på en test i morgen tidlig. Men har bare vanlige tester og ikke tidlig tester. Så kan jo egentlig ikke håpe på noe.

Back
Topp