IKM uke 39

Jeg har ikke tenkt så mye på graviditet og sånn denne gangen (bare pp1, men planlagt det en stund), og er hvertfall ganske avslappa på at det ikke klaffer denne måneden da vi bare hadde sex en gang innenfor de fruktbare dagene.

Men i kveld kjente jeg plutselig en rar følelse i puppene. Ikke vondt. Men noe annet enn til vanlig liksom. Og da begynner man jo å tenke, og ikke minst kjenne ekstra godt etter

Har også drukket en flaske 0,33 øl og ca et kvart glass vin, og føler meg jo nesten brisen. Hmm, spennende å se etterhvert om det er en liten spire som er grunnen til disse tingene :)

Bare ca 4 DPO, så enda en stund til testing. Noen som har opplevd symptomer så tidlig før? :)

Spennende!

Ja altså.....Jeg har jo veldig mensmurringer. Våknet med det nå og hadde det i går, hadde ei 11.september. Det er vel for tidlig å kjenne noe, men gudene vet. Jeg krysser fingre for deg!

DPO-land!! :) håper håper håper!
vi har lagt inn tilstrekkelig med aksjer (4 dager på rad :p )
Jeg venter med testing så leeeeenge jeg kan, ble så skuffet i siste runde med blenda tester

Sitter bare her å kjenner etter symptomer:hilarious:
Oppblåst + kan det være menssmerter jeg kjenner?

Nei luren til junior blir brukt til å tenke på dette :hilarious:

Tok ut hormonspiral i begynnelsen av denne pp så har ikke så store forventninger. Men så tar jeg meg selv i å tenke at det kan jo skje:nailbiting:

Jeg skulle liksom drite i alle symptomer denne PP og bare "go with the flow" å tenke at dette bare er vanlige symptomer på at jeg lever.

Vel. PUPPENE GJØR VONDT! Så det er enten 1: Gravid (6 DPO). 2: Jeg bare lever 3: Jeg trente nytt program på fredag og er stiv :laughing002 (Jeg har bare speilegg til pupper, blir jo ikke stiv i hele puppen hvis man har store :p)

Jeg skulle liksom drite i alle symptomer denne PP og bare "go with the flow" å tenke at dette bare er vanlige symptomer på at jeg lever.

Vel. PUPPENE GJØR VONDT! Så det er enten 1: Gravid (6 DPO). 2: Jeg bare lever 3: Jeg trente nytt program på fredag og er stiv :laughing002 (Jeg har bare speilegg til pupper, blir jo ikke stiv i hele puppen hvis man har store :p)

Hehe. Vi satser på nr 1 selvfølgelig.

Spennende!

Ja altså.....Jeg har jo veldig mensmurringer. Våknet med det nå og hadde det i går, hadde ei 11.september. Det er vel for tidlig å kjenne noe, men gudene vet. Jeg krysser fingre for deg!

Haha, man blir så rar i hodet av dette her altså. Puppene kjenner vanlige ut igjen i dag, så det var jo sikkert ingenting. Men så tenker man at «jooo kanskje»

Det blir spennende å se når deg nærmer seg teste-tid! Jeg krysser for deg også

Nr 1! :happy:

Håper det klaffer for alle og at vi blir de første inn på juni gruppen! :happy:

Håper da jeg er i Dpo land. Hadde mest sannsynlig eggløsning i går. men i dag hadde jeg skikkelig elLsim, men negativ test. Så kan vel akkurat ha vært da? Er vel 12-48 timer etter siste positive?

Håper da jeg er i Dpo land. Hadde mest sannsynlig eggløsning i går. men i dag hadde jeg skikkelig elLsim, men negativ test. Så kan vel akkurat ha vært da? Er vel 12-48 timer etter siste positive?

Ja, det er mitt inntrykk også. Men det kommer kanskje litt an på. Leser forskjellig over alt.

Hadde positiv EL-test klokka 14.00 i går, men negativ klokken 18.00. Og negativ klokken 10.00 i dag. Da satser vi på at EL har passert og at aksjene vi la inn i går og fredag bærer frukter ;) Ikke lett å si. Vi får smøre oss med tålmodighet!

Ja, det er mitt inntrykk også. Men det kommer kanskje litt an på. Leser forskjellig over alt.

Hadde positiv EL-test klokka 14.00 i går, men negativ klokken 18.00. Og negativ klokken 10.00 i dag. Da satser vi på at EL har passert og at aksjene vi la inn i går og fredag bærer frukter ;) Ikke lett å si. Vi får smøre oss med tålmodighet!

Ikke sant! Virket som det var siste rest :p har lagt inn aksjer annenhver dag denne uka, siden syklusen er så ustabil etter spiral. Så hylte nesten på do når jeg fikk smiley på fredag. Haha.. jeg som bare skulle ta det som det kom. Kjenner meg selv for dårlig. Klarer ikke å leve sånn på noe så :p

For de som vil svare; har dere hatt EL-slim? Og i såfall når ift positiv EL-test? Føler det var mindre denne gangen enn ellers:confused: Har liksom venta på mer, men uten hell. Kanskje jeg egentlig ble litt for stressa denne gangen iom jeg visste ar vi skille begynne å prøve :p

Jeg har hatt el-slim, tester ikke for el. Men stemte bra med appene.

Kan jo være at siden du har sett mye etter det denne gangene, så kanskje det bare følges lite ut?

Back
Topp