IKM uke 39

Juhuuu! Da stiller dere i alle fall sterkt!

Har ikke EL-tester, så har bare fulgt med på kropp og app. Trodde jeg hadde EL på onsdag, så vi la inn aksjer både tirsdag og onsdag, men så kom det jaggu veldig tydelige tegn på EL i dag også!

Da måtte vi gjøre noe før henting i BHG og jobb på kvelden. Takk Gud for flexitid
God jobbet! :)
 
Hører hjemme her jeg da! Fikk nettopp denne!
Forhåpentligvis første pp etter spiral. Ingen eggløsning etter uttak, før nå.. håper jeg! Hehe :) Da er vel
Peonen - 32 år - pp1 - b2 - el ca 13/9 - IKM ca 27/9 :)
 

Vedlegg

  • 20190913_172231.jpg
    20190913_172231.jpg
    9,7 KB · Visninger: 29
Hører hjemme her jeg da! Fikk nettopp denne!
Forhåpentligvis første pp etter spiral. Ingen eggløsning etter uttak, før nå.. håper jeg! Hehe :) Da er vel
Peonen - 32 år - pp1 - b2 - el ca 13/9 - IKM ca 27/9 :)

Velkommen! Tror vi har noenlunde samme IKM. Det blir spennende å følge med :)
 
Hører hjemme her jeg da! Fikk nettopp denne!
Forhåpentligvis første pp etter spiral. Ingen eggløsning etter uttak, før nå.. håper jeg! Hehe :) Da er vel
Peonen - 32 år - pp1 - b2 - el ca 13/9 - IKM ca 27/9 :)
Åh! Spennende!!! Og velkommen
 
Har drukket mye kaffe i dag. Veldig mye! Var det jeg savnet mest sist graviditet.
:hilarious: Er så glad i kaffe
 
Spennende:)
Ble gravid første pp1 sist og testet positivt 11 dpo. Men ingen forventning om det nå :)
Kan jeg spørre hvor gammel ditt første barn er? Her er mini født i november 2018. Kos med flere som setter igang:)
 
Ja :) spent på hvordan det blir å evt ha en til om ett år, men ja! Blir nok veldig fint :)
Ja jeg og! Har første dag på jobb på mandag etter denne permisjonen. Litt sykt å kanskje komme tilbake gravid igjen
 
Juhuuu! Da stiller dere i alle fall sterkt!

Har ikke EL-tester, så har bare fulgt med på kropp og app. Trodde jeg hadde EL på onsdag, så vi la inn aksjer både tirsdag og onsdag, men så kom det jaggu veldig tydelige tegn på EL i dag også!

Da måtte vi gjøre noe før henting i BHG og jobb på kvelden. Takk Gud for flexitid
Ja noen ganger bare må man lage tid :p
 
Spennende:)
Ble gravid første pp1 sist og testet positivt 11 dpo. Men ingen forventning om det nå :)

Men deilig å vite at man har fått det til tidligere :)

Her ble vi gravide for snart 6 år siden på ei angrepille, og jeg oppdaget graviditeten etter at forventet mens ikke dukker opp. Nå er vi endelig klare for en til, men aner jo ikke hvordan dette med prøving egentlig er! Så det blir spennende! :)
 
Back
Topp