IKM uke 39

Okay, tror jeg må flytte IKM til 28 :) Fikk nettopp en el-test som jeg tolker som superpositiv? Den er snudd opp ned btw, så teststrek til høyre!
 

Vedlegg

  • WIN_20190914_15_55_31_Pro (2).jpg
    WIN_20190914_15_55_31_Pro (2).jpg
    37,9 KB · Visninger: 30
Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Heihei! Jeg hører vel til her :D

Whatnow-30 år- PP4-B3- 09.09-23.09

Når tenker dere å teste? Kjenner jeg vil begynne allerede nå! :wacky::smiley-bounce022:excited001
 
Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Heihei! Jeg hører vel til her :D

Whatnow-30 år- PP4-B3- 09.09-23.09

Når tenker dere å teste? Kjenner jeg vil begynne allerede nå! :wacky::smiley-bounce022:excited001

Jeg har lyst til å teste i går liksom :p

Men jeg skal holde meg til lørdag neste uke. Da er jeg enten 10 eller 7 DPO. Kan uansett ikke skade å ta en test daglig fra 7 DPO og ut :p
 
Last edited:
Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Heihei! Jeg hører vel til her :D

Whatnow-30 år- PP4-B3- 09.09-23.09

Når tenker dere å teste? Kjenner jeg vil begynne allerede nå! :wacky::smiley-bounce022:excited001
Her og!!! Blir vel blenda test 6dpo. :hilarious:
 
Ja, er vel stor fare for at det blir blenda test 6 dpo.. men hva om det er bare bitteliten hinte strek? :angelic::hilarious:
haha, kjenner at dpo land ikke er helt bra for topp etasjen.
 
Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Heihei! Jeg hører vel til her :D

Whatnow-30 år- PP4-B3- 09.09-23.09

Når tenker dere å teste? Kjenner jeg vil begynne allerede nå! :wacky::smiley-bounce022:excited001


Jeg har ikm 23.sept og veldig lyst til å teste alt. Haha. Er bare 5dpo men har sånn murringer. Ah, føler med deg. Jeg ryker nok på en test i slutten av neste uke.
 
Jeg har veldig mensmurringer! Fler?

Kan jeg ha det nå alt hvis jeg er gravid? Hadde eggløsning for 4 dager siden.
 
Jeg har veldig mensmurringer! Fler?

Kan jeg ha det nå alt hvis jeg er gravid? Hadde eggløsning for 4 dager siden.

Mulig det er litt tidlig? Egget fester seg jo gjerne ila 3-5 dager. Kan du ha hatt eggløsning før? Bare to-tre dager ville jo utgjort en relativt stor forskjell :)

Men altså ... alt er vel mulig? Jeg husker ærlig talt ikke så mye fra første svangerskap annet enn at jeg visste det supertidlig. Lenge før positiv test. Men da var der bare pga en sånn følelse jeg hadde. Enda vi hadde brukt prevensjon.

Jeg tror det var sulten og irritasjonen som kom først. Da omtrent ei uke etter befruktning, så 8-9 dpo? Ble så fort irritert - av absolutt ALT. Og fikk aldri nok mat!
 
Mulig det er litt tidlig? Egget fester seg jo gjerne ila 3-5 dager. Kan du ha hatt eggløsning før? Bare to-tre dager ville jo utgjort en relativt stor forskjell :)

Men altså ... alt er vel mulig? Jeg husker ærlig talt ikke så mye fra første svangerskap annet enn at jeg visste det supertidlig. Lenge før positiv test. Men da var der bare pga en sånn følelse jeg hadde. Enda vi hadde brukt prevensjon.

Jeg tror det var sulten og irritasjonen som kom først. Da omtrent ei uke etter befruktning, så 8-9 dpo? Ble så fort irritert - av absolutt ALT. Og fikk aldri nok mat!

Hehe. Alt er sikkert mulig. Og jeg kjenner jo etter ekstra mye.

Jeg har vanvittig vondt når jeg har eggløsning, så tror den stemmer på en prikk. Hadde ganske tidlig murringer, i begge svangerskapene faktisk

Jaja, vi får nå se. Vil klare å vente 1 uke med å teste. LYKKE til til meg. Haha
 
Hehe. Alt er sikkert mulig. Og jeg kjenner jo etter ekstra mye.

Jeg har vanvittig vondt når jeg har eggløsning, så tror den stemmer på en prikk. Hadde ganske tidlig murringer, i begge svangerskapene faktisk

Jaja, vi får nå se. Vil klare å vente 1 uke med å teste. LYKKE til til meg. Haha

Da satser vi på at du har symptomer nå!
Jeg har jo symptomer allerede dagen etter en mulig befruktning denne gangen:p Var ikke forberedt på at prøving kom til å gå så til hodet på meg :hilarious:
 
Jeg har ikke tenkt så mye på graviditet og sånn denne gangen (bare pp1, men planlagt det en stund), og er hvertfall ganske avslappa på at det ikke klaffer denne måneden da vi bare hadde sex en gang innenfor de fruktbare dagene.

Men i kveld kjente jeg plutselig en rar følelse i puppene. Ikke vondt. Men noe annet enn til vanlig liksom. Og da begynner man jo å tenke, og ikke minst kjenne ekstra godt etter

Har også drukket en flaske 0,33 øl og ca et kvart glass vin, og føler meg jo nesten brisen. Hmm, spennende å se etterhvert om det er en liten spire som er grunnen til disse tingene :)

Bare ca 4 DPO, så enda en stund til testing. Noen som har opplevd symptomer så tidlig før? :)
 
Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Heihei! Jeg hører vel til her :D

Whatnow-30 år- PP4-B3- 09.09-23.09

Når tenker dere å teste? Kjenner jeg vil begynne allerede nå! :wacky::smiley-bounce022:excited001

Har masse billig strimler som kommer til å brukes fra 9 dpo tenker jeg :p men tenker jeg tester med noe annet fra 11 dpo! :)
 
Back
Topp