IKM uke 39

Hei på dere!
Vi bestemte oss spontant for å prøve på nr to her om dagen siden jeg hadde eggløsning disse dagene.
Shit ganske spennende. Blir helt vilt om det klaffer. ;)
Håper vi blir mange i junigruppen

Seilefru - 29 - PP1 - B2 - EL ca 10/9 - IKM 25/9
 
Når begynner dere å teste? :oops:
Husker ikke helt fra sist. Men man kan kanskje se noe 6dpo? At det er det tidligste?
 
Endelig positiv EL test, da skal Ovitrelle settes idag :happy:
 

Vedlegg

  • D4EB5E30-6C58-4B02-9569-1E9C3CD85DD0.jpeg
    D4EB5E30-6C58-4B02-9569-1E9C3CD85DD0.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 44
Første gang jeg tar en EL-test. Negativ?
 

Vedlegg

  • 4BAD9DE7-4007-44B0-A335-8CD1E5DBE1C7.jpeg
    4BAD9DE7-4007-44B0-A335-8CD1E5DBE1C7.jpeg
    14,8 KB · Visninger: 59
Hei på dere!
Vi bestemte oss spontant for å prøve på nr to her om dagen siden jeg hadde eggløsning disse dagene.
Shit ganske spennende. Blir helt vilt om det klaffer. ;)
Håper vi blir mange i junigruppen

Seilefru - 29 - PP1 - B2 - EL ca 10/9 - IKM 25/9
Velkommen til :)
 
I helgen bestemte vi oss for å prøve å bli gravide. Barn nr 4 for min del. Shitt! ❤

Veldig spente, og ivrige som vi er har vi smelt på med aksjer siden. Eggløsning hadde jeg på tirsdag. Testet ikke men vet alltid når jeg har det. Får så vondt at jeg sliter med å gå. Hehe!

Vi krysser fingrene. Hei hvor det går!
 
I helgen bestemte vi oss for å prøve å bli gravide. Barn nr 4 for min del. Shitt! ❤

Veldig spente, og ivrige som vi er har vi smelt på med aksjer siden. Eggløsning hadde jeg på tirsdag. Testet ikke men vet alltid når jeg har det. Får så vondt at jeg sliter med å gå. Hehe!

Vi krysser fingrene. Hei hvor det går!
Så spennende! :happy: Blir spennende dette her!
Nr 4! Dere er spreke :Heartbigred
 
2 eller 3 DPO -CD 19, kommer Ann på hvilken app som har riktig. Litt blod på papiret i morges.
Er på CD 19 og har de siste syklusene spottet fra CD 24 til CD 30 for så å få mensen.

Kjenner jeg er ekstremt spent nå, og om vi i det hele tatt har truffet EL
 
Last edited:
I helgen bestemte vi oss for å prøve å bli gravide. Barn nr 4 for min del. Shitt! ❤

Veldig spente, og ivrige som vi er har vi smelt på med aksjer siden. Eggløsning hadde jeg på tirsdag. Testet ikke men vet alltid når jeg har det. Får så vondt at jeg sliter med å gå. Hehe!

Vi krysser fingrene. Hei hvor det går!
Vi prøver også på nr4 :) lykke til
 
Altså jeg er helt koko. Er her inne hele tiden! :hilarious: Eier ikke tålmodighet! :wacky:
Hater å vente! Godt vi er på hytten for hvis ikke hadde det vel røket en test hjemme, bare for å kjenne på følelsen 2/3dpo liksom. Kjempe vits

Si at det er flere som meg her? :wacky:
 
Back
Topp