Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså jeg sa til min mann i dag at nå følte jeg det raslet k eggstokkene og at noe skjeddeVi er gale!
3/4 DPOJeg har ikke tenkt så mye på graviditet og sånn denne gangen (bare pp1, men planlagt det en stund), og er hvertfall ganske avslappa på at det ikke klaffer denne måneden da vi bare hadde sex en gang innenfor de fruktbare dagene.
Men i kveld kjente jeg plutselig en rar følelse i puppene. Ikke vondt. Men noe annet enn til vanlig liksom. Og da begynner man jo å tenke, og ikke minst kjenne ekstra godt etter
Har også drukket en flaske 0,33 øl og ca et kvart glass vin, og føler meg jo nesten brisen. Hmm, spennende å se etterhvert om det er en liten spire som er grunnen til disse tingene
Bare ca 4 DPO, så enda en stund til testing. Noen som har opplevd symptomer så tidlig før?![]()

(Jeg har bare speilegg til pupper, blir jo ikke stiv i hele puppen hvis man har store Jeg skulle liksom drite i alle symptomer denne PP og bare "go with the flow" å tenke at dette bare er vanlige symptomer på at jeg lever.
Vel. PUPPENE GJØR VONDT! Så det er enten 1: Gravid (6 DPO). 2: Jeg bare lever 3: Jeg trente nytt program på fredag og er stiv(Jeg har bare speilegg til pupper, blir jo ikke stiv i hele puppen hvis man har store
)
Spennende!
Ja altså.....Jeg har jo veldig mensmurringer. Våknet med det nå og hadde det i går, hadde ei 11.september. Det er vel for tidlig å kjenne noe, men gudene vet. Jeg krysser fingre for deg!
Nr 1!Jeg skulle liksom drite i alle symptomer denne PP og bare "go with the flow" å tenke at dette bare er vanlige symptomer på at jeg lever.
Vel. PUPPENE GJØR VONDT! Så det er enten 1: Gravid (6 DPO). 2: Jeg bare lever 3: Jeg trente nytt program på fredag og er stiv(Jeg har bare speilegg til pupper, blir jo ikke stiv i hele puppen hvis man har store
)

Jeg er nok en av de siste og er 1 dpo i dagEr alle i DPO land nå?![]()
Håper da jeg er i Dpo land. Hadde mest sannsynlig eggløsning i går. men i dag hadde jeg skikkelig elLsim, men negativ test. Så kan vel akkurat ha vært da? Er vel 12-48 timer etter siste positive?
Ja, det er mitt inntrykk også. Men det kommer kanskje litt an på. Leser forskjellig over alt.
Hadde positiv EL-test klokka 14.00 i går, men negativ klokken 18.00. Og negativ klokken 10.00 i dag. Da satser vi på at EL har passert og at aksjene vi la inn i går og fredag bærer frukterIkke lett å si. Vi får smøre oss med tålmodighet!