Jeg har hatt el-slim, tester ikke for el. Men stemte bra med appene.
Kan jo være at siden du har sett mye etter det denne gangene, så kanskje det bare følges lite ut?
Kan hende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt el-slim, tester ikke for el. Men stemte bra med appene.
Kan jo være at siden du har sett mye etter det denne gangene, så kanskje det bare følges lite ut?
Jeg tror ikke jeg hadde noe særlig EL-slim denne mnd, kan ikke huske å ha lagt merke til det i alle fall.For de som vil svare; har dere hatt EL-slim? Og i såfall når ift positiv EL-test? Føler det var mindre denne gangen enn ellersHar liksom venta på mer, men uten hell. Kanskje jeg egentlig ble litt for stressa denne gangen iom jeg visste ar vi skille begynne å prøve
![]()
Jeg tror ikke jeg hadde noe særlig EL-slim denne mnd, kan ikke huske å ha lagt merke til det i alle fall.
Hadde mye forrige mnd da, rundt den tiden appen min mente jeg skulle ha eggløsning![]()
Samme herJa, det bruker jeg ha også. Men det er jo klart at det kan være jeg har hatt relativt tørre måneder tidligere også. Jeg tror bare at jeg er litt ekstra var på det nå![]()
Har jo ikke lagt merke til det siden jeg ikke har sett etter det før nå 
Samme her
Kan seriøst ikke huske å ha hatt EL-slim i det hele tatt før liksomHar jo ikke lagt merke til det siden jeg ikke har sett etter det før nå
Men man kan jo bli gravid uten det typiske eggløsningsslimet også, så null stress![]()
For de som vil svare; har dere hatt EL-slim? Og i såfall når ift positiv EL-test? Føler det var mindre denne gangen enn ellersHar liksom venta på mer, men uten hell. Kanskje jeg egentlig ble litt for stressa denne gangen iom jeg visste ar vi skille begynne å prøve
![]()

Spennende. Håper den blir sterkereJeg sprakk og testet i morrest!
Fikk en syltynn strek, så håper at den blir sterkere på tirsdag
6 dpo![]()

Spennende. Håper den blir sterkere

Oj så sykt gøy!!!!Jeg sprakk og testet i morrest!
6 dpo![]()
Jeg har alltid elslim og utrolig vondt nedentil. Kjennes som livmora er på vei ut hver gang jeg har eggløsning. Sliter med å gå og løpe liksom. Tester ikke etter el.
Men jeg testet el forrige gang, da hadde jeg knallvondt og hadde positiv test. Jeg har slim litt i forkant og når jeg har eggløsning
Sorry detaljene!Jeg sprakk og testet i morrest!
6 dpo![]()
Brukte billig strimmelOj så sykt gøy!!!!
Hvilken test brukte du?
Når vil du få termin hvis dette stemmer?
Shit så gøy!
Sinnsykt gøy! Gleder meg til neste testBrukte billig strimmel
Får termin 4 juni om jeg er gravid![]()
Måtte bare, satte Ovitrelle på torsdagførste gang i mitt liv jeg ser en positiv g-test da
![]()
Så gøy å se for første gang. Er det 10-12 dager før den er ute av systemet?Måtte bare, satte Ovitrelle på torsdagførste gang i mitt liv jeg ser en positiv g-test da
![]()