IKM uke 39

Jeg røk på en blenda hvit test i morges!!!
Haha. Måtte bare. Men, skal kjøpe tester med høyere sensitivitet i dag. Haha. Ler av meg selv. Men litt godt æ være igang igjen etter 1,5år
 
De siste syklusene har jeg spottet fra CD 24-30 før TR. veldig spent på det altså. Om det ikke skjer nå håper jeg jo at spiren sitter... om det skjer nå og begynner jeg å tvile. CD 22 i dag...
 
Jeg røk på en blenda hvit test i morges!!!
Haha. Måtte bare. Men, skal kjøpe tester med høyere sensitivitet i dag. Haha. Ler av meg selv. Men litt godt æ være igang igjen etter 1,5år

omg. Spennende! Du prøvde med vanlig test sant? Ikke tidlig?
 
Sendte mld til samboeren at jeg ikke kunne skjønne annet enn at jeg er gravid. Føler det! Pluss at det murrer og jobbes! Wæææ! 6dpo
 
Sendte mld til samboeren at jeg ikke kunne skjønne annet enn at jeg er gravid. Føler det! Pluss at det murrer og jobbes! Wæææ! 6dpo
Weee.! Gøy! Litt mindre symptomer her i dag. Kanskje fordi jeg tenker på andre ting på jobb
 
Allerede nå begynner testetrangen å melde sin ankomst. Er kun ca 5 dpo idag, så det er alt for tidlig. Håper jeg greier å vente ei uke til :angelic:

Har også nå en veldig rart kilende følelse i magen. Håper det er et positivt tegn :happy:
 
Nå har jeg masse utflod. ikke hatt noe før idag... Er 6 dpo. Fortsatt masse murringer og såre nipler. Varm/feberfølelse....
Kommer nok til å teste i morgen, selv om jeg vet det er for tidlig
 
Nå har jeg masse utflod. ikke hatt noe før idag... Er 6 dpo. Fortsatt masse murringer og såre nipler. Varm/feberfølelse....
Kommer nok til å teste i morgen, selv om jeg vet det er for tidlig

Ooo, spennende! Håpe det er starten på noe magisk du kjenner!
 
3 dpo, maks 4!
Jeg er så sjalu på alle dere som kjenner symptomer! Haha. Jeg kjenner bare noe hvis jeg kjenner ekstra gode etter (og når jeg leser her inne, for da er jeg jo nærmest i fødsel, så mye murringer osv som jeg kjenner) :hilarious::hilarious:
 
Jeg tror jeg har fått influensa i tillegg.. Går det an å bli gravid når jeg er sånn syk? Teit spørsmål men
 
Back
Topp