IKM uke 39

Jeg testet på en billig ebay test nå, og jeg ser den svakeste svakeste streken.... Sikkert fordi det er skygge strek
Snapchat-1721061768.jpg
 
Hva tenker dere om denne EL-testen egentlig? Fikk tatt er ordentlig bilde av den tidligere, men glemte å poste. Den er fra lørdag ettermiddag (ikke morgen som jeg skrev før!).

Jeg har vel nesten konkludert med at den ikke kan ha vært positiv. Har jo ikke testa før, så jeg bare antok at den var positiv siden den var såpass sterk, men jeg ser jo at det bare er halv strek og at kontrollstreken ER sterkere. Jeg hadde dessuten svake, men merkbare EL-symptomer både tirsdag, onsdag (slim) og fredag (vondt).

Blir dog usikker og siden syklusen min varierer med +/- 3 dager hver måned kan jeg ikke helt stole på appen (som beregner gjennomsnittet).

Testene er fremdeles ikke helt blanke, men tydelig at LH synker. Test nr. 2 på lørdag var ikke positiv i hvert fall!
Ser positiv ut
 
Jeg følger med nå. Aldri sett på det før men har jo noe å gå etter i forhold til når tr har vært.

Men er det slik at den bare skal stige? Og hvis den synker er TR på vei?
Hos meg synker den noen dager før TR. Og den ene gangen jeg har vært gravid økte den. Pulsen min kan ligge ned på 56 rett etter TR og normalt maks 64 utover syklusen. Da jeg ble gravid økte den gradvis etter EL til 70 :) Veldig interresant. Tror det er en sammenheng mellom kroppstemperatur og hvilepuls egentlig
 
Noen av dere som har fitbit og følger med på hvilepulsen? Jeg har fulgt med på den hele veien når jeg har prøvd, ganske moro egentlig. Denne mnd er den faktisk lik i dpo-land som den mnd jeg ble gravid sist (mistet i MA). Føles lovende! :smiley-angelic001

Har ikke tenkt på dette med hvilepulsen på klokka. Min går veldig opp og ned egentlig utifra hvordan dagen er. Meeen skal ta en titt nå! Varierer egentlig alt fra 58 til 64 i hvilepuls.

Så spennende da. Håper det betyr at du er gravid. ❤
 

Vedlegg

  • 09DD4F00-02EB-470F-8D56-098D125DB69E.png
    09DD4F00-02EB-470F-8D56-098D125DB69E.png
    60,7 KB · Visninger: 33
Sånn ja. Hehe.

Men når jeg scroller tilbake så er det typ lik hele tiden.
Her ser du min. Mens er den markerte dagen, bruker ofte å ha lavere puls før EL, men ikke dårlig allikevel
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190916-212105_Fitbit.jpg
    Screenshot_20190916-212105_Fitbit.jpg
    13,2 KB · Visninger: 21
Back
Topp