Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare ta en digital, når testen ble enda sterkere når jeg kom hjem i dag! Jeg tror jeg kan settes på gravid, og håper den sitter der til juniSå glad!
![]()
Gratulerer!Gratulerer!!Måtte bare ta en digital, når testen ble enda sterkere når jeg kom hjem i dag! Jeg tror jeg kan settes på gravid, og håper den sitter der til juniSå glad!
![]()
Sur på dette viruset og negative graviditetstester bestemmer jeg meg for å kjøpe bare eeeen siste tidligtest. Etter dette lover jeg meg selv for å ikke teste før etter ikm på søndag dersom tr ikke kommer.
Jeg fikk en cb early to dager siden positiv lenge etter tiden så jeg tenkte at det bare var skygger, men kansje jeg er gravid likevel
Mensen kommer vel straks. Men det positive er at jeg får begynne å prøve igjen tidligere enn antatt! 29 istedenfor 31 dager er jo bare supert! 
Hvilke tester tar du?10 dpo. Negative tester, men fortsatt ømme pupper. Og ikke minst, jeg har vært kvalm hele dagen i dag...
Vet ikke hva jeg skal tro. Så ømme pupper har jeg ikke til vanlig, og kvalme i tillegg liksom. Men testene er blendahvite. Har tatt 4 stk i dag![]()
Babyplan tidlig-testerHvilke tester tar du?
Babyplan tidlig-tester
.. jeg er 11 DPO i dag og det var først i dag det kom svak strek på tidlig test. Jeg hadde egentlig gitt opp alt håp. Jeg var 22 år når jeg sluttet for 13 år siden. Da kom jeg rett inn i normal syklus og ble gravid med eldste måneden etter.Ingen mens og negativ test. Regner med det tyder på at syklusen ikke er i gang igjen etter p-pilleslutt. Hadde vel vært litt for godt til å være sant å hoppe rett inn i tidligere syklus igjen. Får bare være tålmodig og håpe systemet kommer i gang snart Hvor lang tid tok det før dere som har gått på piller fikk tilbake mensen?
Tok en test i dag bare for å sjekke tross blødning/tr som begynnte på cd23 9dpo
Skimtet så vidt en skygge på tidligtest og den hadde blitt veldig positiv om jeg var gravid tenker jeg...hadde IKM på lørdag
Hva betyr dette da? Hmm
Tok en test i dag bare for å sjekke tross blødning/tr som begynnte på cd23 9dpo
Skimtet så vidt en skygge på tidligtest og den hadde blitt veldig positiv om jeg var gravid tenker jeg
I dont know, no tull bare sikkert. Får se når neste el kommer, er nå på dag 5 i ny syklus (hadde vært dag 27 og ikm i morgen)
Grunnen til test er litt sånn ubehag i brystene og litt ubehag/murring/strekk i livmorområde.
Men tror ikke jeg er gravid, bare tull i kroppen.
Tror jeg gir det over helgen, psyken som tuller sikkert ogsåHmm, jeg hadde sjekka opp ass. Kanskje du kan ta en blodprøve bare for å se?