IKM uke 39

Da kan jeg settes på TR, 2 dager for sent :rolleyes:

Begynte å spotte i dag tidlig, IKM i morgen. Så løpet er nok kjørt denne PPen.

Hadde virkelig troa denne gangen, kjenner jeg er utrolig skuffet :( Vanskelig å dra seg selv avgårde på jobb i dag. Det er "bare" PP3 etter MA, men det føles likevel som en evighet med tanke på at termin nå bare skulle vært tre måneder unna. Men her står man, ikke på start engang, men langt bak. Det gjør vondt.

Gratulere så mye til de gravide og lykke til til dere som ikke vet enda :)

Måtte bare ta en digital, når testen ble enda sterkere når jeg kom hjem i dag! Jeg tror jeg kan settes på gravid, og håper den sitter der til juni ❤️❤️❤️ Så glad! ❤️

ååh, så bra! :Heartred Gratulerer!

Våknet i dag og tok en normal strimmel test som var så blenda man kan finne den:eek: Skikkelig nedtur. Men jeg har vært så kvalm de siste dagene slik at jeg til og med har gått hjem fra jobb noen timer tidligere.

Jeg gikk tidlig i dag også:depressed: Sur på dette viruset og negative graviditetstester bestemmer jeg meg for å kjøpe bare eeeen siste tidligtest. Etter dette lover jeg meg selv for å ikke teste før etter ikm på søndag dersom tr ikke kommer.

Men nå på tidligtesten slo den ut positiv! Veldig svak men innenfor tiden. :smug: Jeg fikk en cb early to dager siden positiv lenge etter tiden så jeg tenkte at det bare var skygger, men kansje jeg er gravid likevel:D

9EAD5ECA-9B85-44B9-B318-6EFA573458B4.jpeg

Ser streken bedre i virkeligheten og med riktig farge. Håper at dette blir noe i og med at «normal» strimmelen slo ut negativ.

Begynte å spotte i dag, 11 dpo :shifty: Mensen kommer vel straks. Men det positive er at jeg får begynne å prøve igjen tidligere enn antatt! 29 istedenfor 31 dager er jo bare supert!

Gratulerer alle som er gravide - og lykke til!
Så sees vi andre i neste PP? :happy:

10 dpo. Negative tester, men fortsatt ømme pupper. Og ikke minst, jeg har vært kvalm hele dagen i dag...
Vet ikke hva jeg skal tro. Så ømme pupper har jeg ikke til vanlig, og kvalme i tillegg liksom. Men testene er blendahvite. Har tatt 4 stk i dag :facepalm:

10 dpo. Negative tester, men fortsatt ømme pupper. Og ikke minst, jeg har vært kvalm hele dagen i dag...
Vet ikke hva jeg skal tro. Så ømme pupper har jeg ikke til vanlig, og kvalme i tillegg liksom. Men testene er blendahvite. Har tatt 4 stk i dag :facepalm:
Hvilke tester tar du?

Ingen mens og negativ test. Regner med det tyder på at syklusen ikke er i gang igjen etter p-pilleslutt. Hadde vel vært litt for godt til å være sant å hoppe rett inn i tidligere syklus igjen. Får bare være tålmodig og håpe systemet kommer i gang snart Hvor lang tid tok det før dere som har gått på piller fikk tilbake mensen?

Ingen mens og negativ test. Regner med det tyder på at syklusen ikke er i gang igjen etter p-pilleslutt. Hadde vel vært litt for godt til å være sant å hoppe rett inn i tidligere syklus igjen. Får bare være tålmodig og håpe systemet kommer i gang snart Hvor lang tid tok det før dere som har gått på piller fikk tilbake mensen?
Jeg var 22 år når jeg sluttet for 13 år siden. Da kom jeg rett inn i normal syklus og ble gravid med eldste måneden etter.

Tok en test i dag bare for å sjekke tross blødning/tr som begynnte på cd23 9dpo
Skimtet så vidt en skygge på tidligtest og den hadde blitt veldig positiv om jeg var gravid tenker jeg...hadde IKM på lørdag

Vedlegg

• D3BDA125-7049-4797-9542-D53A4DD6BA62.jpeg
    D3BDA125-7049-4797-9542-D53A4DD6BA62.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 136
Skimtet så vidt en skygge på tidligtest og den hadde blitt veldig positiv om jeg var gravid tenker jeg
Hva betyr dette da? Hmm

I dont know, no tull bare sikkert. Får se når neste el kommer, er nå på dag 5 i ny syklus (hadde vært dag 27 og ikm i morgen)
Grunnen til test er litt sånn ubehag i brystene og litt ubehag/murring/strekk i livmorområde.
Men tror ikke jeg er gravid, bare tull i kroppen.

Jeg kan settes som gravid.
IKM i dag og virker som spiren har klort seg fast :)
Lykke til alle her inne! ❤

Skimtet så vidt en skygge på tidligtest og den hadde blitt veldig positiv om jeg var gravid tenker jeg

I dont know, no tull bare sikkert. Får se når neste el kommer, er nå på dag 5 i ny syklus (hadde vært dag 27 og ikm i morgen)
Grunnen til test er litt sånn ubehag i brystene og litt ubehag/murring/strekk i livmorområde.
Men tror ikke jeg er gravid, bare tull i kroppen.

Hmm, jeg hadde sjekka opp ass. Kanskje du kan ta en blodprøve bare for å se?

Back
Topp