IKM uke 39

Tror jeg har hatt en liten streifer denne PP :eek: Testet jo blenda på tidligtest 10 dpo. Deretter svaaakt positivt 12 dpo og bittelitt sterkere 13 dpo, føler strekene var alt for svake, og i dag 14 dpo var streken heller svakere enn sterkere. Er temmelig sikker på at EL var 13.09.
 
IKM i morgen, og har pr. idag ingen annen mening enn at jeg tror mensen kommer. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre... Men det skal vel vise seg å være enda noe nytt jeg kan oppleve før mensen kommer :wtf:
 
Blendahvit test i dag, 11dpo. Tempen har gått ned og pulsen har gått ned. Så nå venter jeg bare på at mensen kommer iløpet av di neste dagene.
Har vært kvalm og hatt ømme pupper, men det har nok bare vært falsk alarm.
 
Spent på testen jeg skal ta i morgen:smiley-angelic001 ikm onsdag, men hadde en blødning fredag og lørdag. For kort og lite til at jeg tror det var tr, men kan jo hende kroppen ikke er på plass etter uttak av hormonspiral. Tok en teststrimmel onsdag som var negativ, men hvis det var festeblødning på fredag kan det hende det var litt tidlig. Tar en test i morgen tidlig, hvis den er negativ må jeg gå ut ifra at det var tr og starte ny pp. Har vært fryktelig kvalm de siste dagene, men kan jo hende det er psykisk:dance018blir sprø av å gå å kjenne etter hele tiden, og er bare på PP1 :wacky:
 
Spent på testen jeg skal ta i morgen:smiley-angelic001 ikm onsdag, men hadde en blødning fredag og lørdag. For kort og lite til at jeg tror det var tr, men kan jo hende kroppen ikke er på plass etter uttak av hormonspiral. Tok en teststrimmel onsdag som var negativ, men hvis det var festeblødning på fredag kan det hende det var litt tidlig. Tar en test i morgen tidlig, hvis den er negativ må jeg gå ut ifra at det var tr og starte ny pp. Har vært fryktelig kvalm de siste dagene, men kan jo hende det er psykisk:dance018blir sprø av å gå å kjenne etter hele tiden, og er bare på PP1 :wacky:

Når tok du ut spiral? Jeg hadde en liten blødning ca 2 uker etter uttak den 9. August. Ikke en hel dag en gang. Kan ikke kalle det mens, men fikk da eggløsning 21 dager etter det igjen og er nå gravid ;) så track eggløsningen.. veldig nyttig!
 
Kvalm enda, men fortsatt blendahvite tester :banghead:
Nå syntes jeg enten kvalmen kan gi seg, eller testene få streker...:shifty:
 
Når tok du ut spiral? Jeg hadde en liten blødning ca 2 uker etter uttak den 9. August. Ikke en hel dag en gang. Kan ikke kalle det mens, men fikk da eggløsning 21 dager etter det igjen og er nå gravid ;) så track eggløsningen.. veldig nyttig!
Tok ut spiralen 5 september, hadde en blødning i 4 dager etterpå. Kjentes ut som eggløsning var den 13, men testet ikke. Hadde ikke tenkt å prøve før etter neste mens, siden det er vanskelig å si hvordan syklusen er nå. Men ble fort utålmodig, vil bli gravid med en gang:laughing005
 
Har du tatt flere tester? :D
Nei :nailbiting: tenkte å ta en digital på søndag(ikm)men er redd den skal bli negativ:hilarious: så lever heller lykkelig uvitende imellomtiden. Ellers er jeg like kvalm og har ikke den typiske pms jeg pleier å ha. Tar det som gode tegn.
 
IKM i morgen, og har pr. idag ingen annen mening enn at jeg tror mensen kommer. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre... Men det skal vel vise seg å være enda noe nytt jeg kan oppleve før mensen kommer :wtf:
Har du tatt tester da? :hilarious:
 
Tok ut spiralen 5 september, hadde en blødning i 4 dager etterpå. Kjentes ut som eggløsning var den 13, men testet ikke. Hadde ikke tenkt å prøve før etter neste mens, siden det er vanskelig å si hvordan syklusen er nå. Men ble fort utålmodig, vil bli gravid med en gang:laughing005

Ser den :) hadde også bortfall blødning jeg også. Men ikke mens.
Jeg hadde positiv eggløsningstest dagen etter Jeg tok ut spiralen, men siden jeg tempet også så jeg at egget ikke slapp og derfor ingen mens annet litt spotting. Så kom eggløsningen etter det igjen ;)
 
Har du tatt tester da? :hilarious:
Nei, siste jeg tok hadde svak strek(10 DPO)... men det kan godt være fordi jeg tok eggløsningssprøyte som inneholder hcg :banghead: orker ikke teste mer før evt et par dager over IKM om mensen ikke dukker opp :p har fortsatt ingen tegn på at mensen kommer da :shifty:
 
Blenda test på morgen urin, må vel bare innse at jeg hadde en tidlig mini mens forrige helg.

Kan settes på tr
 
12dpo. Tempen er nå under coverline og pulsen er falt godt den også. Så da anser jeg dette løpet som kjørt. Klar for TR nå :)
Så blir det spennende å se når neste EL kommer.
 
Brun utflod til morgenen idag, ikke kommet noe mere siden... Som sagt må alle pp inneholde nye ting, og spotting før mens har jeg ALDRI hatt før :p regner med tanta kommer i kveld/morgen :sad010
 
Nei, siste jeg tok hadde svak strek(10 DPO)... men det kan godt være fordi jeg tok eggløsningssprøyte som inneholder hcg :banghead: orker ikke teste mer før evt et par dager over IKM om mensen ikke dukker opp :p har fortsatt ingen tegn på at mensen kommer da :shifty:

Eggløsningssprøytene kan de slå ut så sent som 10 dpo da? Og har du hatt noen som har vært negative før den svakt positive ? :cat: Spennende å følge med på.
Mandagsmorgen tar jeg en digital. Ingen tegn til mensen her foreløpig.
 
Back
Topp