IKM uke 39

Eggløsningssprøytene kan de slå ut så sent som 10 dpo da? Og har du hatt noen som har vært negative før den svakt positive ? :cat: Spennende å følge med på.
Mandagsmorgen tar jeg en digital. Ingen tegn til mensen her foreløpig.
Har ikke testet før, for plana var ikke å gå på en teste smell så tidlig :hilarious:
 
Fikk litt brunt på papiret igår kveld, men ikke noe mer enn den ene gangen. Tok derfor på meg bind og gikk å la meg... Ikke kommet en flekk i bindet, men fikk igjen brunt på papiret idag til morgenen, men bare på det ene tørket :shifty: jeg er SÅ LEI av at kroppen ikke kan oppføre seg likens ved hver mens... Min mens kommer alltid med et brak og jeg blør mye i 48 timer, før det snur til spotting i en dag og så er mensen over :banghead:
 
Fikk litt brunt på papiret igår kveld, men ikke noe mer enn den ene gangen. Tok derfor på meg bind og gikk å la meg... Ikke kommet en flekk i bindet, men fikk igjen brunt på papiret idag til morgenen, men bare på det ene tørket :shifty: jeg er SÅ LEI av at kroppen ikke kan oppføre seg likens ved hver mens... Min mens kommer alltid med et brak og jeg blør mye i 48 timer, før det snur til spotting i en dag og så er mensen over :banghead:


Min var også rar denne gangen :-/ Spotter aldri jeg heller, og har brakmensen i 48 timer sånn som deg. Akkurat denne gangen kom den dog snikende med litt spotting på ettermiddagen og så nada på flere timer. Så bygget det seg bare opp. Og av en eller annen grunn var dag 3 verst!
 
Min var også rar denne gangen :-/ Spotter aldri jeg heller, og har brakmensen i 48 timer sånn som deg. Akkurat denne gangen kom den dog snikende med litt spotting på ettermiddagen og så nada på flere timer. Så bygget det seg bare opp. Og av en eller annen grunn var dag 3 verst!
Er så rart at det kan være så likt i over 2 år før det plutselig snur.. det er over et døgn siden første gang med brun utflod, nå har det ikke kommet noe siden jeg sto opp :banghead:
 
Er så rart at det kan være så likt i over 2 år før det plutselig snur.. det er over et døgn siden første gang med brun utflod, nå har det ikke kommet noe siden jeg sto opp :banghead:

Ta test da xsmile9xsmile9

ikke noe mensen her enda. Har bedt mannen kjøpe digital. Så nervøs :nailbiting: blir spennende å se i morgen tidlig.
 
Negativ test 1 dag over IKM.
Fant ut at jeg testet negativt tre dager over da jeg var gravid og positiv først 1 uke over.

Tviler sterkt på at det skjer igjen :p
 
Gratulerer til alle med positiv test og spire i magen ❤️ og lykke til til dere som har fått tr. Jeg heier på dere i neste pp! :) ❤️
 
Jeg klarte ikke å vente til i morgen tidlig :D:p:D
 

Vedlegg

  • 9268F725-492E-4A68-A9FE-F44A173A33FE.jpeg
    9268F725-492E-4A68-A9FE-F44A173A33FE.jpeg
    40,3 KB · Visninger: 111
Det kom en svæææær slimklump med mye blod nå ikveld, så dette er vel mensen som virkelig kommer med et brak :banghead:
 
Det kom en svæææær slimklump med mye blod nå ikveld, så dette er vel mensen som virkelig kommer med et brak :banghead:
Ånei :( Høres jo ikke helt ut som vanlig mensen. Jeg har hatt to SA tidligere, og da kommer d mye mer slim og klumper. Det begynte alltid med spotting først.

En gang tror jeg at jeg hadde en «streifer»,vet ikke helt sikkert fordi jeg tok aldri test, men da kom mensen 2 dager over tiden og med masse slim,klumper, og kraftig blødning i mange dager, akkurat som SA har vært hos meg.

Kan det ha vært noe der pga utypisk syklus? Har du tatt mer tester?
 
11 dpo.. er vel ingenting å rope hurra for, men første gang på en stund at jeg ser antydning til strek hvertfall!
Er sånne streker jeg har nå! Håper veldig at jeg også får en positiv test i slutten av uken ❤️
 
Har enda ikke fått mensen..har heller ikke fått testet.. :hilarious:
 
Back
Topp