IKM uke 39

12 DPO, ingen testing idag. Skal klare å holde meg til IKM. Til en forandring har jeg INGEN symptomer hverken på graviditet eller mens, puppene er vanlig og ikke en murring å kjenne :wtf:
 
12 DPO, ingen testing idag. Skal klare å holde meg til IKM. Til en forandring har jeg INGEN symptomer hverken på graviditet eller mens, puppene er vanlig og ikke en murring å kjenne :wtf:

Jeg har heller ingen symptomer, det er ofte da jeg mistenker graviditet! Eneste er at jeg har utslett i ansiktet :wacky:
 
Gratulerer så mye til alle gravide! Det klaffet ikke her denne gangen :sorry:
Så da må jeg ønske alle lykke til i juni gruppen.
Juli blir neste mulighet her.

Må bare legge til at dette har vært en utrolig hyggelig gruppe! Dere er fine folk.

Jeg kan settes på TR. :shifty:
 
Hei! Er å sniker her inne fra senere IKM gruppe :angelic: gratulerer så mye til dere som er gravide!! Lurer på om dere vil dele litt med hva dere gjorde denne pp'en når det endelig ble baby strek? La dere inn aksjer hver dag rundt EL? Annenhver dag? Synes det er så spennende å høre/muligens få noen tips :happy:

Det rare for min del var at vi ikke gjorde noe som helst for at det skulle klaffe. Vi var borte på besøk hos svigerfamilien min, og hadde sex en gang rundt EL :p
Tok kun en test fordi jeg var tissetrengt og hadde test, og den var positiv. Da først ble det masse testing og symptomene kom.

Tidligere (før jeg ble gravid med jenta vår som nå er 4 år) så gikk jeg på babyklister, vi hadde sex annen hver dag minst, og jeg lå i rare posisjoner etterpå for at sæden skulle komme helt inn:woot:

Så ganske overaska over at det klaffet denne mnd.. Håper bare den sitter videre!:D
 
Negativ test i dag også:shifty: men testet ikke med tidlig test. Skulle bare ønske falske symptomer som kvalme og humørsvingninger kan gå bort :meh: skikkelig slitsomt å føle meg gravid uten å faktisk være det! :p
 
Jeg har heller ingen symptomer, det er ofte da jeg mistenker graviditet! Eneste er at jeg har utslett i ansiktet :wacky:
Vet ikke hva jeg skal tenke lengre, det har vært nye symptomer i 26 pp... det kan være noe nytt at jeg ikke kjenner noe også :hilarious:
 
Vet ikke om jeg helt trodde på dette med pulsen. Men joda, den stiger. Hehe.

Dumpa før den stiger er 18.september. da var jeg 11dpo
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190925-095306_Fitbit.jpg
    Screenshot_20190925-095306_Fitbit.jpg
    12,4 KB · Visninger: 39
Da kan jeg fastslå at jeg er sur med ømme bryst på generell basis ( sjarmerende :hilarious: );
ikke gravid, i dag kom tr!

Gratulerer alle gravide, og lykke til i neste periode til dere andre❤️
 
Er 10 dpo. Null symptomer. Negativ tidligtest i går og negativ vanlig strimmel i dag. Venter bare på TR sånn at vi kan prøve igjen. Kjipt med lang syklus når man helst bare vil kjøre på!
 
Etlitehåp - 42 - PP9 etter MA - B2 - EL 13.09 - IKM 26.09

Fikk bare lagt inn aksjer to ganger denne PP. Først sykdom hos 2 åringen rundt EL. Deretter ble jeg syk.

Blenda på tidligtest så sent som 10 dpo.
 
Negativ CB tidlig i dag. 10dpo (edit: 9dpo tror jeg). Følte meg kjempe gravid i går, men i dag føler jeg meg absolutt ikke gravid :shifty:
Mista litt piffen av at tempen sank i dag, men samtidig var jeg veldig kald når jeg våkna, og det var islaldt på rommet. Så bør kanskje ikke gi opp enda :facepalm:
 
Last edited:
Etlitehåp - 42 - PP9 etter MA - B2 - EL 13.09 - IKM 26.09

Fikk bare lagt inn aksjer to ganger denne PP. Først sykdom hos 2 åringen rundt EL. Deretter ble jeg syk.

Blenda på tidligtest så sent som 10 dpo.

Samme her! :-/ Eller kan ha vært 9 dpo også.

Velkommen!
 
Tipper TR ramler inn døra snart, murring og spotting :meh: Da er i såfall syklusen 4 dager kortere enn den har vært siden mars o_O
Tror jeg skal spandere på meg clear blue eggløsningstest neste pp :)
 
Tipper TR ramler inn døra snart, murring og spotting :meh: Da er i såfall syklusen 4 dager kortere enn den har vært siden mars o_O
Tror jeg skal spandere på meg clear blue eggløsningstest neste pp :)

Så kjipt at TR er på vei :/ kan absolutt anbefale de digitale fra CB, veldig fornøyd med de :)
 
Back
Topp