I munnen under tungenAha. Skjønner! Hvor måler du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I munnen under tungenAha. Skjønner! Hvor måler du?![]()
Oki oki. Den er god!I munnen under tungen![]()
Ja det er det som gjør det så lett å tempeOki oki. Den er god!![]()

Oi, veldig spennende! Hvor høyt opp kan det gå liksom? Skjønner ikke hvordan dere får sånne høye verdier på EL målingene. Jeg kommer meg MAKS opp i 1.20 og noe.Vis vedlegget 470619Dette har jeg ikke opplevd før, har hatt korte topper tidligere men aldri svingende topper. Da kanskje eggløsning er i morgen istedenfor? Får fortsette å teste. Murrer godt hvertfall.
Hihi skjønner!! Om det ikke klaffer denne gangen skal eg kjøpe meg ett termometer til neste!! Ser jo gøy ut!!Ja det er det som gjør det så lett å tempeMen skulle gjerne hatt et som lagrer forrige målingen slik at jeg ikke hadde trengt å gå inn i appen for å skrive det ned UMIDDELBART. Siden jeg er ny på temping så gjør det å gå inn på appen at jeg våkner så veldig opp siden jeg blir så spent på hvordan den nye temperaturen endrer grafen
![]()
Jeg tror kroppen forsøker på el på nytt og at el er om 12-36 timer så fremt dette er toppenVis vedlegget 470619Dette har jeg ikke opplevd før, har hatt korte topper tidligere men aldri svingende topper. Da kanskje eggløsning er i morgen istedenfor? Får fortsette å teste. Murrer godt hvertfall.
@mamat2prinsesser&4prinser fikk 4. og noe her tidligere, deeeet var syke streker det. Var nesten ikke nok fargestoff igjen til kontrollstrekenOi, veldig spennende! Hvor høyt opp kan det gå liksom? Skjønner ikke hvordan dere får sånne høye verdier på EL målingene. Jeg kommer meg MAKS opp i 1.20 og noe.

Jeg tror kroppen forsøker på el på nytt og at el er om 12-36 timer så fremt dette er toppen
@mamat2prinsesser&4prinser fikk 4. og noe her tidligere, deeeet var syke streker det. Var nesten ikke nok fargestoff igjen til kontrollstreken
Jeg pleier også bare å få topp på mellom 1.2 og 1.5![]()
Haha ja, jeg har sett strekene hennes. Det er liksom ikke noe man kan gjøre for å få høyere målinger heller, det er bare helt naturlig respons fra kroppenJeg tror kroppen forsøker på el på nytt og at el er om 12-36 timer så fremt dette er toppen
@mamat2prinsesser&4prinser fikk 4. og noe her tidligere, deeeet var syke streker det. Var nesten ikke nok fargestoff igjen til kontrollstreken
Jeg pleier også bare å få topp på mellom 1.2 og 1.5![]()

Syns det er veldig rart er bare 5dpo
Drista meg til med en digital nå i kveld. Det ble utslag ja!Ååå det er lovende! Den slår ut på digital ja
Klamre seg fast nå spira!!![]()

Føler jeg alltid blir syk imellom eggløsning og mens.. Krysser fingrene for at det ikke ødelegger sjangsen for å bli gravid denne pp.Syns det er veldig rart er bare 5dpo![]()
Jippiii!Drista meg til med en digital nå i kveld. Det ble utslag ja!
Hvordan går det med andre i gruppa?
Har sett at en del har fått svake positive tester, men venter fortsatt på å sette flere av dere det gjelder på gravid!
Til dere som allerede har fått TR, lykke til neste gang!![]()
Kom i junigruppa nå 
Håper det ikke er skygge. Det er litt sånne jeg pleier å få på disse tidligtestene, men er jo umulig å vite før man evt kan se en økning om en dag eller toSyns det er veldig rart er bare 5dpo![]()

Jaaa!!! Hurra!!Drista meg til med en digital nå i kveld. Det ble utslag ja!
Hvordan går det med andre i gruppa?
Har sett at en del har fått svake positive tester, men venter fortsatt på å sette flere av dere det gjelder på gravid!
Til dere som allerede har fått TR, lykke til neste gang!![]()

Ja håper virkelig ikke det bare er skygge. Får bare se i løpet av de neste dagene.Ser noen har snakket om at det kommer svake streker på BP strimmel, men som er lureri- håper din er starten på babystrek![]()
Ja håper det er starten på noe. Så får vi se i løpet av de neste dagene. Men fikk samme symptom i dag som jeg fikk i forrige på da jeg var gravid. Tett i nesen og er blitt veldig tungpustet.Håper det ikke er skygge. Det er litt sånne jeg pleier å få på disse tidligtestene, men er jo umulig å vite før man evt kan se en økning om en dag eller toOm du bare er 5 dpo holder jeg en knapp på skygge, men kan jo bli noe uansett siden «egget» kanskje ikke har festet seg enda
![]()