IKM UKE 39 + 40

Har skikkelige stikkinger på venstre side her nå.. husker jeg hadde det samme før jeg fikk positiv test :nailbiting: Men, det ser jo ut til at jeg kanskje har hatt 2 eggløsninger, tenk om jeg er gravid etter første EL nå?? Sjansen er nok megaliten……. Men tenk om???
Brått blir det tvillinger :laughing002 spennende!

Det ser ut som en evaporasjonsstrek siden den er veldig tynn og grå.. det skjer nesten alltid på tester med blått fargestoff hos meg (og ofte på tidligtester uavhengig av fargestoff hos meg, kanskje noe galt med tisset mitt :hilarious:)
Håper selvfølgelig for deg, og 9dpo er fortsatt tidlig :smiley-angelic001:)
Har aldri skjedd med meg før, men vet selvfølgelig at jeg ikke kan stole på det..

Blir uansett veldig spennende de neste dagene, krysser alt jeg har for at det sitter denne gangen!

Hei, jeg vil gjerne være med! Hilsen kronisk ute i siste liten :p

1+1=6 - 34 - B4 - PP? - 18/09 - 29/9

13 dpo. Fortsatt høy temp. Når jeg stod opp og tørket meg på do kom det en del veldig lyst, nesten utvannet blod på papiret. Men ingenting etter det:bored: Jeg pleier å spotte brunt før tr, men det har jeg ikke sett noe til. Uansett pleier tempen å synke da. Forventer tr i morgen eller dagen etter. Er det noen vits å ta en test? Eller burde jeg bare følge planen og vente på ikm?:wacky: Aner ikke hva jeg skal tenke om noe lenger, jeg har tross alt ikke hatt en eneste positiv test på dette året..:bag:
Screenshot_20250923_134722_FF App.jpg

13 dpo. Fortsatt høy temp. Når jeg stod opp og tørket meg på do kom det en del veldig lyst, nesten utvannet blod på papiret. Men ingenting etter det:bored: Jeg pleier å spotte brunt før tr, men det har jeg ikke sett noe til. Uansett pleier tempen å synke da. Forventer tr i morgen eller dagen etter. Er det noen vits å ta en test? Eller burde jeg bare følge planen og vente på ikm?:wacky: Aner ikke hva jeg skal tenke om noe lenger, jeg har tross alt ikke hatt en eneste positiv test på dette året..:bag:Vis vedlegget 470542
Spennende :smiley-angelic001 Tempen burde vel ha droppet litt hvis TR er rett rundt hjørnet? Jeg vil gjerne se test, men skjønner hvis du vil vente

Spennende :smiley-angelic001 Tempen burde vel ha droppet litt hvis TR er rett rundt hjørnet? Jeg vil gjerne se test, men skjønner hvis du vil vente
Den går alltid under coverline minimum 12 t før blødning starter:bookworm: Og de siste gangene har den tydelig sunket før spotting, og så gradvis nedover. Henger liksom ikke helt sammen med det som skjedde i dag:bored: Men det kan jo være fordi jeg har vært/er syk? Tror kanskje jeg må ta en test før jeg blir gæren av kranglingen i hodet:laughing001 Hvilken dpo var du når du hadde den blødningen her om dagen?

Den går alltid under coverline minimum 12 t før blødning starter:bookworm: Og de siste gangene har den tydelig sunket før spotting, og så gradvis nedover. Henger liksom ikke helt sammen med det som skjedde i dag:bored: Men det kan jo være fordi jeg har vært/er syk? Tror kanskje jeg må ta en test før jeg blir gæren av kranglingen i hodet:laughing001 Hvilken dpo var du når du hadde den blødningen her om dagen?
Ja, like så greit å få sjekket. Enten positiv overraskelse eller forhindre at forventningene stiger. Jeg var 11dpo og etter positiv test

Tenk om du og hadde blitt gravid nå :smiley-angelic001 Sender masse babystøv

13 dpo. Fortsatt høy temp. Når jeg stod opp og tørket meg på do kom det en del veldig lyst, nesten utvannet blod på papiret. Men ingenting etter det:bored: Jeg pleier å spotte brunt før tr, men det har jeg ikke sett noe til. Uansett pleier tempen å synke da. Forventer tr i morgen eller dagen etter. Er det noen vits å ta en test? Eller burde jeg bare følge planen og vente på ikm?:wacky: Aner ikke hva jeg skal tenke om noe lenger, jeg har tross alt ikke hatt en eneste positiv test på dette året..:bag:Vis vedlegget 470542
Oi så fin kurve og spennende! :nailbiting: Håper firkløveren var ett tegn :smiley-angelic001

Back
Topp