Pippimor19
Glad i forumet
Du er flink som klarer å ikke demonterer de testene der, jeg hater det plastvinduet som ødelegger for muslingen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er flink som klarer å ikke demonterer de testene der, jeg hater det plastvinduet som ødelegger for muslingen

Jeg ser noe på bp sin!! Så spennende!!Når jeg studerer bildet med strekøyne kan jeg skimte en skygge på bp allikevel
Flere enn meg som ser; eller har det tilta for meg?
Får bare vente å se, enda tidlig, men glad jeg har 30 tester på lager!![]()
Det har vært delte meninger om de testene, noen er fornøyde og noen har ikke fått strek til tross for sterke tester av andre typerNoen her som har erfaring med babyplan tidlig stav?
Fikk svak rosa strek på den i går. På vanlig babyplan kunne jeg bare såvidt skimte noe. I dag har jeg fått økning på vanlig strimlene, mens tidligstaven ser så og si lik ut som i går. Syntes det var rart at det var økning på de vanlige testene og ikke på tidlig testene. De er fra samme batch og alt.
Når det er sagt er streken på de vanlige også ganske svak i dag så jeg vet ikke helt om jeg har troa på at dette varer til mål. Føler jeg burde hatt sterkere streker på 12 DPO.... Samtidig hadde jeg veldig konsentrert urin i går, mens i dag har den vært veldig utvannet alle tre gangene jeg har testet. Hjalp ikke å holde meg i nesten 4 timer i sted heller, kjempesvak urin... så utrolig irriterende.![]()
Det var en god ide! Har hørt at ute tid i solen et braGjør dere andre her noe spesielt i dpo land? Skal kle meg i skikkelig ull og passe på at jeg er varm og får blodsirkulasjonen i gang flere ganger om dagen denne gangen. Ikke like lett når man holder på med kontorjobb![]()
Ja denne syns jeg var slem sist, var sikker den satt jeg da.. Hilsen *alltid overivrig*Jeg hadde en lignende strek forrige PP som den ultratidlige digitale ikke slo ut på, så tror det er greit å vente litt til. Det her var den jeg testet på, men som var for svak:
Vis vedlegget 470426

Denne slo ut på 0.07 på Premom! Kan det være en strek? Hva tror dere?Jeg føler jeg ser litt her, men tror egentlig jeg bare ser for mye på den og skaper min egen strek![]()
Har så mye murring, føles ut som TR kommer når som helst.
Vis vedlegget 470433
Litt usikker på om jeg ser noe eller ikke. Min første test slo og ut på Premom, selv om jeg ikke var sikker på strek. Og det stemte jo, for ble positiv senereDenne slo ut på 0.07 på Premom! Kan det være en strek? Hva tror dere?
Litt glissent der heheJobber med sakenHåper at flest mulig joiner oss i juniforumetLitt glissent der hehe
Men får ikke noe svar før til helga/neste uke om jeg kan melde meg inn 
Heier på sidelinjenJobber med sakenMen får ikke noe svar før til helga/neste uke om jeg kan melde meg inn
![]()

Kan være det som er årsaken jaMetode sin test tidlig!

Muslingen eller mysingen?Du er flink som klarer å ikke demonterer de testene der, jeg hater det plastvinduet som ødelegger for muslingen![]()
Joda den ble demontert etter bilde 
Som jeg skrev i dagboka di har jeg sett her inne dårlige erfaringer med babyplan sine staver, så jeg stoler ikke på de. Tenker det er en grunn til at billige-tester.no gir de ut gratis? Uansett, fine tester i dagboka diNoen her som har erfaring med babyplan tidlig stav?
Fikk svak rosa strek på den i går. På vanlig babyplan kunne jeg bare såvidt skimte noe. I dag har jeg fått økning på vanlig strimlene, mens tidligstaven ser så og si lik ut som i går. Syntes det var rart at det var økning på de vanlige testene og ikke på tidlig testene. De er fra samme batch og alt.
Når det er sagt er streken på de vanlige også ganske svak i dag så jeg vet ikke helt om jeg har troa på at dette varer til mål. Føler jeg burde hatt sterkere streker på 12 DPO.... Samtidig hadde jeg veldig konsentrert urin i går, mens i dag har den vært veldig utvannet alle tre gangene jeg har testet. Hjalp ikke å holde meg i nesten 4 timer i sted heller, kjempesvak urin... så utrolig irriterende.![]()

Hehe ja samme herJobber med sakenMen får ikke noe svar før til helga/neste uke om jeg kan melde meg inn
![]()

Ååååå gratulerer!!Vis vedlegget 470439
Tok to tester igjen nå etter jobb, håper det går veien fremover. Er så mye rart som skjer i hodet nå!

Jeg er usikker selv, men aldri fått høyere utslag en 0.01 på negative tester, så lever i håpetLitt usikker på om jeg ser noe eller ikke. Min første test slo og ut på Premom, selv om jeg ikke var sikker på strek. Og det stemte jo, for ble positiv senere

Skal jeg sette deg på gravid?Vis vedlegget 470439
Tok to tester igjen nå etter jobb, håper det går veien fremover. Er så mye rart som skjer i hodet nå!