IKM UKE 39 + 40

Noen her som har erfaring med babyplan tidlig stav?
Fikk svak rosa strek på den i går. På vanlig babyplan kunne jeg bare såvidt skimte noe. I dag har jeg fått økning på vanlig strimlene, mens tidligstaven ser så og si lik ut som i går. Syntes det var rart at det var økning på de vanlige testene og ikke på tidlig testene. De er fra samme batch og alt.
Når det er sagt er streken på de vanlige også ganske svak i dag så jeg vet ikke helt om jeg har troa på at dette varer til mål. Føler jeg burde hatt sterkere streker på 12 DPO.... Samtidig hadde jeg veldig konsentrert urin i går, mens i dag har den vært veldig utvannet alle tre gangene jeg har testet. Hjalp ikke å holde meg i nesten 4 timer i sted heller, kjempesvak urin... så utrolig irriterende. :banghead:
Det har vært delte meninger om de testene, noen er fornøyde og noen har ikke fått strek til tross for sterke tester av andre typer

Ble en topp til!!!

Vedlegg

• IMG_4438.png
    IMG_4438.png
    1,3 MB · Visninger: 58
Jeg føler jeg ser litt her, men tror egentlig jeg bare ser for mye på den og skaper min egen strek :confused005 :dead:
Har så mye murring, føles ut som TR kommer når som helst.
20250922_143942.jpg

Noen her som har erfaring med babyplan tidlig stav?
Fikk svak rosa strek på den i går. På vanlig babyplan kunne jeg bare såvidt skimte noe. I dag har jeg fått økning på vanlig strimlene, mens tidligstaven ser så og si lik ut som i går. Syntes det var rart at det var økning på de vanlige testene og ikke på tidlig testene. De er fra samme batch og alt.
Når det er sagt er streken på de vanlige også ganske svak i dag så jeg vet ikke helt om jeg har troa på at dette varer til mål. Føler jeg burde hatt sterkere streker på 12 DPO.... Samtidig hadde jeg veldig konsentrert urin i går, mens i dag har den vært veldig utvannet alle tre gangene jeg har testet. Hjalp ikke å holde meg i nesten 4 timer i sted heller, kjempesvak urin... så utrolig irriterende. :banghead:
Som jeg skrev i dagboka di har jeg sett her inne dårlige erfaringer med babyplan sine staver, så jeg stoler ikke på de. Tenker det er en grunn til at billige-tester.no gir de ut gratis? Uansett, fine tester i dagboka di :smiley-angelic003 :Heartbigred

Litt usikker på om jeg ser noe eller ikke. Min første test slo og ut på Premom, selv om jeg ikke var sikker på strek. Og det stemte jo, for ble positiv senere
Jeg er usikker selv, men aldri fått høyere utslag en 0.01 på negative tester, så lever i håpet :Heartred

Godt å høre historier som ender med positiv test! Håper vi kommer i samme termingruppe!

Back
Topp