Lykkebarn1123
Flørter med forumet
Jeg er rundt 3 eller 4 dpo i dag. Har sikkerlig mensmurring med tak i ryggen. Lurer på hva det er, det er jo alt for tidlig for både mens og eventuelle graviditetssymptomer. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Juhuuu endeligMonitoren ble endelig Max i dag. Og det stikker til av og på i hele dag på venstre side og det murrer godt. Så noe er på gang. Håper sånn det sitter nå![]()

Ja har vært noen lage dager. Så nå krysser vi alt som krysses kan for at det klafferJuhuuu endelig![]()
også håper jeg sånn for alle andre og
Ser den klart og tydeligDamer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)
Den nederste er fra nå altså.

Woow! Dette må være babystrek. Wiii så spennendeDamer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)

Du er gravid!!Damer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)

det murrer og stikker kjempe mye. Hadde ikke så mye forrige pp. Får håpe og tro at det er et godt tegn.Jeg hadde også det når jeg ble gravid nå sist (august). Jeg kjente på kroppen at jeg var gravid lenge før positiv test. Jeg bare visste det, også stemte det jo. Selvom det ikke gikk bra men tegnene var utrolig tydelige. Håper det stemmer for din del!!Det her er jo værre enn mensensmerter jeg pleier og hadet murrer og stikker kjempe mye. Hadde ikke så mye forrige pp. Får håpe og tro at det er et godt tegn.

Nå så jeg du snakka om eggløsning og ikke gravid tegn haha- men sender deg masse babystøv denne ppDet her er jo værre enn mensensmerter jeg pleier og hadet murrer og stikker kjempe mye. Hadde ikke så mye forrige pp. Får håpe og tro at det er et godt tegn.

Hehe ja. Nå gjør det skikkelig vondt herNå så jeg du snakka om eggløsning og ikke gravid tegn haha- men sender deg masse babystøv denne pp![]()
føles ut som livmor skal falle utDet tenker jeg er bra tegn! Pleide å ha skikkelige smerter ved eggløsning ogHehe ja. Nå gjør det skikkelig vondt herføles ut som livmor skal falle ut
![]()
Har ikke pleid å ha så vondt. Litt ja men det her var litt mer enn hva jeg er vandt med. Men godt jeg har høy smerteterskel.Det tenker jeg er bra tegn! Pleide å ha skikkelige smerter ved eggløsning og![]()
Så stresser ikke så mye. Det får gå som det går.
Jeg skal lese meg opp på postene deres, i mellomtiden:Gratulerer!Damer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)

Slik var det med meg også rundt eggløsning denne pp. Krysser fingrene!Det her er jo værre enn mensensmerter jeg pleier og hadet murrer og stikker kjempe mye. Hadde ikke så mye forrige pp. Får håpe og tro at det er et godt tegn.
Ikke rart jeg pleier få migrene rundt EL med de hormonelle svingningene der altså 
jeg er tydeligvis den raringen som får kjempe sterke tester på kvelden men morgenurin er sånn meh.
Du er i hvertfall gravid!! GratulererSom jeg tenkte, denne perioden kommer til å gjøre meg helt galjeg er tydeligvis den raringen som får kjempe sterke tester på kvelden men morgenurin er sånn meh.
Ser jo svak/skyggestrek på den fra morgen i dag også, men er jo svakere enn i går kveld. Tror jeg får kjøre til apotek og kjøpe flere tester![]()