IKM UKE 39 + 40

Jeg er rundt 3 eller 4 dpo i dag. Har sikkerlig mensmurring med tak i ryggen. Lurer på hva det er, det er jo alt for tidlig for både mens og eventuelle graviditetssymptomer. :banghead:

Damer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)
Den nederste er fra nå altså.

Vedlegg

• IMG_9715.jpeg
    IMG_9715.jpeg
    830,8 KB · Visninger: 101
  • IMG_9717.jpeg
    IMG_9717.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 101
Damer, jeg tror dere hadde rett! Klarte ikke å holde meg og tok testen nå på kvelden. MYE TYDELIGERE skygge (i virkeligheten så ser du den uten å snu på testen, ser til og med litt rosa farge)
Woow! Dette må være babystrek. Wiii så spennende :happy:

Du er gravid!! :hello2 :angel8

Det her er jo værre enn mensensmerter jeg pleier og ha :schocked028 det murrer og stikker kjempe mye. Hadde ikke så mye forrige pp. Får håpe og tro at det er et godt tegn.
Jeg hadde også det når jeg ble gravid nå sist (august). Jeg kjente på kroppen at jeg var gravid lenge før positiv test. Jeg bare visste det, også stemte det jo. Selvom det ikke gikk bra men tegnene var utrolig tydelige. Håper det stemmer for din del!! :Heartbigred

Hei!
Det har vært en rolig runde denne pp og fikk plutselig positiv el test i dag en del dager før forventet så har IKM uke 40.
Siden denne kom litt brått på og lysten har vært lat har liggefrekvensen vært litt laber. La aksjer i går (phew), og får en runde i kveld eller morgen. Kjenner jeg er litt laidback (pun intended) denne pp :hilarious: Så stresser ikke så mye. Det får gå som det går.

Jeg kommer nok til å ta det litt rolig her inne da jeg ikke orker å teste så tidlig og ofte da de siste pp har vært fylt av veldig mange overbevisende «skygger» og føler det er greit å vente litt denne runden.

:shy: Jeg skal lese meg opp på postene deres, i mellomtiden:

*Pippimor - 35 - b2 - pp6 - el 19/9 eller 20/9 - ikm 3/10

Vedlegg

• IMG_1950.jpeg
    IMG_1950.jpeg
    131,6 KB · Visninger: 26
Som jeg tenkte, denne perioden kommer til å gjøre meg helt gal :happy090 jeg er tydeligvis den raringen som får kjempe sterke tester på kvelden men morgenurin er sånn meh.
Ser jo svak/skyggestrek på den fra morgen i dag også, men er jo svakere enn i går kveld. Tror jeg får kjøre til apotek og kjøpe flere tester xsmile9

Vedlegg

• IMG_9726.jpeg
    IMG_9726.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
Som jeg tenkte, denne perioden kommer til å gjøre meg helt gal :happy090 jeg er tydeligvis den raringen som får kjempe sterke tester på kvelden men morgenurin er sånn meh.
Ser jo svak/skyggestrek på den fra morgen i dag også, men er jo svakere enn i går kveld. Tror jeg får kjøre til apotek og kjøpe flere tester xsmile9
Du er i hvertfall gravid!! Gratulerer :love017
Har du prøvd urin nummer to for dagen? Testene mine blir desidert sterkest da!

Back
Topp