Jeg kan flyttes på da EL ble en del forsinket pga SA.
<3Tingeling<3 - 35 - B6 - PP5 - EL 19/9 - IKM 2/10
<3Tingeling<3 - 35 - B6 - PP5 - EL 19/9 - IKM 2/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville antall eggløsning i morgen og dpo 1 på lørdag.Hurra for positiv test!kjempe gøy og spennende og faktisk teste etter eggløsning da!! Lurer nå på når egget vil slippe!
Når ville dere sagt 1 dpo? I morgen eller på lørdag?
Den er god! Tenkte litt det jeg også men måtte høre med dereVille antall eggløsning i morgen og dpo 1 på lørdag.
Så spennende med klart tydelig positiv eggløsning. Blir det hopping i høyet i dag?Den er god! Tenkte litt det jeg også men måtte høre med dere![]()
Oh yess!! Allerede hoppet! Haha. Mannen har hjemmekontor!Så spennende med klart tydelig positiv eggløsning. Blir det hopping i høyet i dag?
Jeg ser!DPO 10, tror jeg ser skygge men det er nok bare meg som ser ting som ikke er der. Kjenner at jeg begynner å miste håp![]()
Veldig lik min første svake positive test denne. Brukte samme test som deg.Så perfekt at han har det nåOh yess!! Allerede hoppet! Haha. Mannen har hjemmekontor!hihi.
Vi har lagt inn masse aksjer denne uken for og si det sånnså nå er jeg glad for at jeg endelig føler meg trygg på en positiv test. Om det ikke går denne gangen nå så har jeg hvertfall lært masse til neste pp
![]()
Masse lykke tilJeg ser streken her jeg altså!!DPO 10, tror jeg ser skygge men det er nok bare meg som ser ting som ikke er der. Kjenner at jeg begynner å miste håp![]()
Oi, dette var litt spennende! Første gang jeg brukte den testen, så vi får se hvordan det ser ut de neste dageneJeg ser!Veldig lik min første svake positive test denne. Brukte samme test som deg.
Jeg ser en strek!!Hmm har den bittelitt rosaskjær på dette bildet. Tatt litt før sammenligningsbildet
Jaa! TakkSå perfekt at han har det nåMasse lykke til
Oi, dette var litt spennende! Første gang jeg brukte den testen, så vi får se hvordan det ser ut de neste dagene
Må jo si at håpet er tilbake etter jeg har hengt her litt
blir spennende å se i morgen om du har strek! Krysser fingrene
Oi! ja, dette ligner veldig faktisk, tusen takk!! spent om imorra.Vis vedlegget 470075
Vis vedlegget 470076
øverst her er min som jeg såvidt kunne se og som minner veldig om din! Nederste dagen etterblir spennende å se i morgen om du har strek! Krysser fingrene
![]()
Jeg synet også jeg ser noe! Krysser fingrene for at det utvikler seg!DPO 10, tror jeg ser skygge men det er nok bare meg som ser ting som ikke er der. Kjenner at jeg begynner å miste håp![]()
9dpo og tempfall mot bunnivå, men synes skyggen på testen er litt sterkere i dag enn i går. Rare greier
Enig i at den ser sterkere utHmm har den bittelitt rosaskjær på dette bildet. Tatt litt før sammenligningsbildet
Håper på enda sterkere strek i morgen!
Tenkte at jeg kunne starte med å tisse i en kopp, og så vurdere om det var verdt å teste, basert på fargen på urinen. Som jeg antok, var den ikke fullt så konsentrert som i går, men likevel konsentrert nok til at jeg tenkte at jeg kunne driste meg til å teste 
Den slo mer ut! Håper det utvikler seg mer til i morgen 
Oj! Var veldig tydelig da!Jeg klarte jo selvsagt ikke å la være å teste i dag tidligTenkte at jeg kunne starte med å tisse i en kopp, og så vurdere om det var verdt å teste, basert på fargen på urinen. Som jeg antok, var den ikke fullt så konsentrert som i går, men likevel konsentrert nok til at jeg tenkte at jeg kunne driste meg til å teste
Ser fortsatt skygger, men en anelse svakere enn i går. Men det kan jo forklares med mindre konsentrert urin, siden det eventuelt foreløpig er snakk om veldig lave hCG-nivåer. Jeg vet at easy@home-testen har pleid å slå senere ut for meg enn det f.eks. Babyplan tidligtest gjør, og jeg leste i går på nett en kundeomtale om tidligtesten til Elate, hvor vedkommende hadde fått positivt utslag på andre tester flere dager før det slo ut på Elate. Så siden begge disse testene da egentlig ikke fungerer som tidligtester, selv om de hevder å være det, så prøvde jeg like gjerne en vanlig MakeSureDen slo mer ut! Håper det utvikler seg mer til i morgen
Legger ved både redigerte og uredigerte bilder.
Håper så at det blir enda sterkere imorra!Jeg klarte jo selvsagt ikke å la være å teste i dag tidligTenkte at jeg kunne starte med å tisse i en kopp, og så vurdere om det var verdt å teste, basert på fargen på urinen. Som jeg antok, var den ikke fullt så konsentrert som i går, men likevel konsentrert nok til at jeg tenkte at jeg kunne driste meg til å teste
Ser fortsatt skygger, men en anelse svakere enn i går. Men det kan jo forklares med mindre konsentrert urin, siden det eventuelt foreløpig er snakk om veldig lave hCG-nivåer. Jeg vet at easy@home-testen har pleid å slå senere ut for meg enn det f.eks. Babyplan tidligtest gjør, og jeg leste i går på nett en kundeomtale om tidligtesten til Elate, hvor vedkommende hadde fått positivt utslag på andre tester flere dager før det slo ut på Elate. Så siden begge disse testene da egentlig ikke fungerer som tidligtester, selv om de hevder å være det, så prøvde jeg like gjerne en vanlig MakeSureDen slo mer ut! Håper det utvikler seg mer til i morgen
Legger ved både redigerte og uredigerte bilder.
var ikke noe stigning i LH enda, men det må jo være en eggløsning rett rundt hjørnet? Det er ulempen med korte lh topper. Det kommer så plutselig.