IKM UKE 39 + 40

Jeg har ikke følt meg gravid denne syklusen, så hadde egentlig ikke noen testetrang og tenkte å vente noen dager til med å teste. Men i går ble jeg plutselig veldig svimmel hver gang jeg reiste meg, og er det fortsatt i dag. Og så hadde jeg antydning til litt ubehag i korsryggen på et tidspunkt på dagen i går, og ble litt kvalm om kvelden. Så da bestemte jeg meg for å teste i dag, likevel :shy:

I forkant av prøveperioden skulle jeg bestille ny forsyning av easy@home-tester fra Amazon, og fant da en annen type test som jeg ikke hadde vært borti før, og som jeg ikke har hørt noen på forumet snakke om, så da tok jeg en for laget og bestilte med noen sånne tester også :angelic:. Da jeg tok testene (én av hver type) i dag tidlig, hadde jeg litt dårlig tid til å studere dem veldig nøye og lenge, så det ble en relativt rask titt. På easy@home-testen syntes jeg først at jeg kanskje kunne skimte en skygge, men så kom den og gikk litt, avhengig av lyset og vinkelen :bored: Jeg konkluderte til slutt med at den måtte være negativ. Den nye typen test (som heter Elate), brukte veldig lang tid på å suge opp all fargen (det sto at den skulle leses av etter mellom 5 og 15 min, og jeg hadde ikke tid til å vente 15, så det ble 5). Jeg syntes det kunne se ut som det var en skygge på den, men at skyggen var altfor nærme kontrollstreken til at det kunne være reelt. Tenkte at det antagelig bare var farge som ikke var sugd opp noe sted, men som bare «fløt utover». Jeg konkluderte ganske raskt med at denne testen kanskje bare var generelt mørk og dårlig, og at den også var negativ.

Når jeg nå i ro og mak ser på bildene jeg tok av testene i dag tidlig, så synes jeg imidlertid at jeg finner igjen skyggen jeg så på easy@home-testen! Den største overraskelsen er likevel at når jeg nå ser på bilder av Elate-tester på nett, så ser jeg at teststreken faktisk er så nærme kontrollstreken som min skygge var! :nailbiting: Så fra at jeg i dag tidlig tenkte at det ikke er noen vits i å teste noe mer på en stund, så vurderer jeg om jeg kanskje må teste i morgen også. Men har ikke helt bestemt meg, for urinen i dag var ultrakonsentrert, så hvis det faktisk var positivt utslag i dag, så vil sannsynligvis morgendagens urin være langt mindre konsentrert, og da vil jeg sannsynligvis få svakere utslag uansett. Og svakere enn det jeg fikk i dag, vil si usynlig ;) Så vurderer å vente til fredag morgen med å teste på nytt for å få et sikrere svar. Men vi får se hva jeg føler for i morgen :wacky:

Legger ved bilder i både uredigert og redigert utgave.

Jeg er enten 8 eller 9 dpo i dag, sannsynligvis 9.
Spennende med tester! Skimter noe på redigert bilde, men for tidlig å si noe for sikkert!

DPO 10, tror jeg ser skygge men det er nok bare meg som ser ting som ikke er der. Kjenner at jeg begynner å miste håp :(

Vedlegg

• IMG_9704.jpeg
    IMG_9704.jpeg
    791,3 KB · Visninger: 74
  • IMG_9703.jpeg
    IMG_9703.jpeg
    925,8 KB · Visninger: 73
9dpo og tempfall mot bunnivå, men synes skyggen på testen er litt sterkere i dag enn i går. Rare greier

Vedlegg

• Screenshot_20250918_084455_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250918_084455_Photo Editor.jpg
    218,3 KB · Visninger: 62
  • Screenshot_20250918_084508_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250918_084508_Photo Editor.jpg
    292,7 KB · Visninger: 64
  • Screenshot_20250918_070309_FF App.jpg
    Screenshot_20250918_070309_FF App.jpg
    304,1 KB · Visninger: 63

Vedlegg

• Screenshot_20250918_092949_Gallery.jpg
    Screenshot_20250918_092949_Gallery.jpg
    361,7 KB · Visninger: 71
Synes også jeg skimter noe på nederste! :happy: Altså det er vel litt sånn med BBT at den kan bli påvirket av både dårlig søvn og å sove med åpen munn (etter hva jeg har forstått).

Positiv el-test her kl 6 på morgenen i går mårrest. Jeg mistenker at el var i natt eller tidlig på morgenen i dag. :gen014

@Tobr, orker du å flytte meg til 1 oktober? På forhånd takk ;)

MammaØnsket - 37 - B1 - PPX - EL 18/9 - IKM 1/10

Hurra for positiv test! :D kjempe gøy og spennende og faktisk teste etter eggløsning da!! Lurer nå på når egget vil slippe!
Når ville dere sagt 1 dpo? I morgen eller på lørdag?

Vedlegg

• IMG_5142.jpeg
    IMG_5142.jpeg
    310,6 KB · Visninger: 33
  • IMG_5138.jpeg
    IMG_5138.jpeg
    722,5 KB · Visninger: 34
Back
Topp