IKM UKE 39 + 40

Herregud jeg blir så kvalm etter eggløsning:wtf: flere som merker det??
Jeg blir kjempekvalm rett før og under eggløsning. Da jeg ble gravid i desember 23, så spydde jeg under eggløsning! Sexy!:knegg: Går på hormonell prevensjon når vi ikke prøver for å slippe det ja…

Fikk skyggestrek i dag også, så tror at ovitrelle henger litt igjen, selv om jeg er dpo 8 i dag… kjenner denne syklusen kommer jeg til å bli helt gal av dette

Fikk skyggestrek i dag også, så tror at ovitrelle henger litt igjen, selv om jeg er dpo 8 i dag… kjenner denne syklusen kommer jeg til å bli helt gal av dette
Jeg hadde skyggestreker til og med 14 dager etter otrivelle, testen var negativ først 16 dager etter. Ble helt tullerusk av alle skyggestrekene som gikk litt opp og ned i styrke så skjønner deg godt :Heartbigred Det er først når du får tydelig økning eller hatt en negativ test i forkant man kan si noe om det er babystrek eller ikke :Heartbigred

Last edited:
No nærmer vi oss hvertfall!! Wææææ! Hihi :D takk for tips med testene fine dere!!

Vedlegg

• IMG_5106.jpeg
    IMG_5106.jpeg
    792,4 KB · Visninger: 26
Nå skjønner jeg ingenting. Monitoren skulle blitt Max ut i fra testen. Men fortsatt bare høy. Og fikk disse LH testene i går. Og kjenner det murrer godt og stikker på venstre side.

Vedlegg

• IMG_0424.jpeg
    IMG_0424.jpeg
    560,6 KB · Visninger: 43
  • IMG_0426.jpeg
    IMG_0426.jpeg
    319,8 KB · Visninger: 42
Nå skjønner jeg ingenting. Monitoren skulle blitt Max ut i fra testen. Men fortsatt bare høy. Og fikk disse LH testene i går. Og kjenner det murrer godt og stikker på venstre side.
Hvis det er rask stigning eller kort peak er det ikke alltid monitoren fanger det opp dagen etter

Hvis det er rask stigning eller kort peak er det ikke alltid monitoren fanger det opp dagen etter
Den fanget ikke det opp i går heller. Men ser jo på testen til monitoren at den streken som hører til LH at den er sterkere enn den andre streken og det har ikke den vært før i dag. Og da pleier monitoren å bli Max.

Den fanget ikke det opp i går heller. Men ser jo på testen til monitoren at den streken som hører til LH at den er sterkere enn den andre streken og det har ikke den vært før i dag. Og da pleier monitoren å bli Max.
Har opplevd det samme og fikk bekreftet med temp at eggløsning skjedde

Jeg hadde skyggestreker til og med 14 dager etter otrivelle, testen var negativ først 16 dager etter. Ble helt tullerusk av alle skyggestrekene som gikk litt opp og ned i styrke så skjønner deg godt :Heartbigred Det er først når du får tydelig økning eller hatt en negativ test i forkant man kan si noe om det er babystrek eller ikke :Heartbigred
Dette høres jo egentlig litt ut som at du har hatt en kjemisk. Hver gang jeg har hatt det slik du beskriver har jeg tatt blodprøve, og det har vist at det har vært kjemisk.
Jeg kan også ha ovitrelle hengende igjen svakt til dpo 10, muligens 11, men det som er aldri slår feil er at den blir gradvis svakere uten noe form for usikkerhet med at den går opp og ned i styrke. Man må riktig nok teste med morgenurin for å få mest mulig likt svar, men ja.

Har opplevd det samme og fikk bekreftet med temp at eggløsning skjedde
Ja jeg tror jeg går utifra at eggløsning er i dag. Kjenner jo på kroppen at ting skjer. Og jeg hadde litt blod i slimet i går kveld. Så noe er jo på gang. Og vanlig eggløsningstest er svakere i dag. Så toppen var nok i går. Man blir jo gal av det her :wacky:

Dpo 8 i dag. Super negativ test :whacky011
Men som forventet. Testet ikke positivt før dpo 12 med min datter, så vet ikke hvorfor jeg lar meg selv gå gjennom denne «meningsløse» testingen så tidlig :troll:

Ja jeg tror jeg går utifra at eggløsning er i dag. Kjenner jo på kroppen at ting skjer. Og jeg hadde litt blod i slimet i går kveld. Så noe er jo på gang. Og vanlig eggløsningstest er svakere i dag. Så toppen var nok i går. Man blir jo gal av det her :wacky:
Ja, synes det er så slitsomt når noe avviker fra normalen og man begynner å tvile på eggløsning. Men er ikke så rart hvis den ikke fanger opp når peak er på kvelden da, derfor jeg og bruker strimler i tillegg

Ja, synes det er så slitsomt når noe avviker fra normalen og man begynner å tvile på eggløsning. Men er ikke så rart hvis den ikke fanger opp når peak er på kvelden da, derfor jeg og bruker strimler i tillegg
Ja veldig slitsomt. Nå pleier ikke jeg å teste med strimler i tillegg. Fikk bare et innfall i går når jeg hadde levert unger. Så jeg kjøpte med meg en pakke hjem. Glad jeg gjorde det.

Back
Topp