IKM UKE 39 + 40

Jeg synes Prefert var mindre klissete forresten og så går det ann å prøve med litt av gangen istedenfor hele
Ser at lokalapoteket har en RFSU glidekrem som kan være verd å prøve så skal stikke innom imorgen og kjøpe denne som ikke har sæddrepende middel i seg:

IMG_5336.jpeg

Hvordan var tempen i dag? Vært våken siden før tre, så får ikke brukt temp selv
Var litt lavere i dag enn i går, men jeg våknet også litt tidlig. Og så temper jeg bare med Apple Watch, så den er jo ikke like nøyaktig som termometer. Satser på at tempen stiger enda litt mer igjen i morgen.
(Peak på eggløsningstest var natt til dag 11)

Vedlegg

• IMG_2904.jpeg
    IMG_2904.jpeg
    286,9 KB · Visninger: 27
Skjønner ingenting, dpo 2 og våknet til masse eggehviteslim :scratch Noen andre som har vært borti det? Kan det være forsinket EL? Mannen ble vekt med humping i dag foråsidetsånn :hilarious:
Nå er jeg riktig nok på Letrozole og andre medisiner som kan påvirke ting men min slim gir ALDRI mening i forhold til det når eggløsning er, og jeg får bekreftet eggløsning via ultralyd så vet at den skjer. Hadde ofte mye mer slim etter eggløsning enn mens vi holdte på.

Skjønner ingenting, dpo 2 og våknet til masse eggehviteslim :scratch Noen andre som har vært borti det? Kan det være forsinket EL? Mannen ble vekt med humping i dag foråsidetsånn :hilarious:
Har fått masse slim i dpo land før! Mulig det bare henger igjen eller at EL er forsinket, temper du? Da er det lettere å vite når EL har vært - men bra det ble humpings iallefall :hello2

Back
Topp