altjegønsker91
Blir kjent med forumet
Høres bra ut det!Må henge her ja!!
Med min trege el denne mnd så kan jeg ende på uke 40 jeg også, så er litt inne på tanken om å slå sammen uke 39+40. Hva tenker folk om det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut det!Må henge her ja!!
Med min trege el denne mnd så kan jeg ende på uke 40 jeg også, så er litt inne på tanken om å slå sammen uke 39+40. Hva tenker folk om det?

Juhu! Jeg er også 1DPO i dag, så nå kan symptomjakta starte![]()
Skal prøve å holde meg lenge til første test ryker denne gangen… vet ikke hvem jeg prøver å lure men 
Åh det var snilt sagt fine deg - er kjekt å være i samme IKM gruppe med deg igjenJa, må henge med oss, hadde ikke blitt det samme uten deg![]()

Ser at lokalapoteket har en RFSU glidekrem som kan være verd å prøve så skal stikke innom imorgen og kjøpe denne som ikke har sæddrepende middel i seg:Jeg synes Prefert var mindre klissete forresten og så går det ann å prøve med litt av gangen istedenfor hele
begynte å gråte av tanken på at hunden ikke kommer til å være her i hele mitt liv idag og uggen/småkvalm ikveld.. dette skal bli en lang uke 
Akkurat sånn ble min også denne runden! Helt lik temperatur på eggløsningsdagen og 1 dpo, og så gikk den litt opp i dag, 2 dpo. Håper den stiger mer i morgen!Vet ikke helt hva jeg tenker om tempen i dag 1dpo
Hvordan var tempen i dag? Vært våken siden før tre, så får ikke brukt temp selvAkkurat sånn ble min også denne runden! Helt lik temperatur på eggløsningsdagen og 1 dpo, og så gikk den litt opp i dag, 2 dpo. Håper den stiger mer i morgen!
Var litt lavere i dag enn i går, men jeg våknet også litt tidlig. Og så temper jeg bare med Apple Watch, så den er jo ikke like nøyaktig som termometer. Satser på at tempen stiger enda litt mer igjen i morgen.Hvordan var tempen i dag? Vært våken siden før tre, så får ikke brukt temp selv

Nå er jeg riktig nok på Letrozole og andre medisiner som kan påvirke ting men min slim gir ALDRI mening i forhold til det når eggløsning er, og jeg får bekreftet eggløsning via ultralyd så vet at den skjer. Hadde ofte mye mer slim etter eggløsning enn mens vi holdte på.Skjønner ingenting, dpo 2 og våknet til masse eggehviteslimNoen andre som har vært borti det? Kan det være forsinket EL? Mannen ble vekt med humping i dag foråsidetsånn
![]()
Har fått masse slim i dpo land før! Mulig det bare henger igjen eller at EL er forsinket, temper du? Da er det lettere å vite når EL har vært - men bra det ble humpings iallefallSkjønner ingenting, dpo 2 og våknet til masse eggehviteslimNoen andre som har vært borti det? Kan det være forsinket EL? Mannen ble vekt med humping i dag foråsidetsånn
![]()

VelkommenHei!
Får vell melde meg inn her!
Millebille - 34 - B3 - PP2 - Eggløsning 16.09 ifølge Flo og IKM 01.10

Tusen takk for detVelkommen![]()