IKM uke 38

Spennende da :) Letrozol er for å forlenge lutealfasen, eller? Jeg testa med babyplan 25-test nå, 8 dpo, negativ. Spennende dager i vente nå..om tr kommer plutselig eller om det faktisk er noe på g :Heartred

Tror letrozol er mest vanlig å få dersom man ikke har eggløsning av seg selv. Men jeg har eggløsning av meg selv.. så kanskje det bidrar til bedre eggløsning:p Aner egentlig ikke, fikk det av legen mest bare for å prøve noe, da vi venter på å komme i gang med prøverør.

Krysser fingrene for at det bare var for tidlig:)
 
IMG_20190913_100548.jpg
Klarte ikke vente med å ta digitaltest, å jammen var den positiv :dummy::dummy1::smiley-bounce016
 
Screenshot_20190913_121324.jpg
Screenshot_20190913_121336.jpg
Screenshot_20190913_121309.jpg
Screenshot_20190913_121324.jpg
Screenshot_20190913_121336.jpg
Screenshot_20190913_121309.jpg
Screenshot_20190913_121324.jpg
Screenshot_20190913_121336.jpg Screenshot_20190913_121309.jpg Screenshot_20190913_121324.jpg

Okei dette er vel ca 3 timer etter testen er tatt :hilarious: skjønner jo at testen ikke er gyldig, men... Haha! Er det noen som har erfaring med clear blue early? Gir det ofte falsk positiv etter tidsfristen?
 
Å Jesus det kom mange bilder :hilarious::hilarious: jaja! Streken er altså veldig blå og fin, men svak, i virkeligheten
 
Å Jesus det kom mange bilder :hilarious::hilarious: jaja! Streken er altså veldig blå og fin, men svak, i virkeligheten

Vet den testen er kjent for å gi skyggestrek men denne var jo ganske sterk! Men 3 timer etterpå? Tror du bare må vente å se men det blir spennende :D
 
Vet den testen er kjent for å gi skyggestrek men denne var jo ganske sterk! Men 3 timer etterpå? Tror du bare må vente å se men det blir spennende :D

Spennende :nailbiting: så forsåvidt streken 20-30 min etterpå også, men den blir bare sterkere o_O
 
Her føler jeg vel egentlig at optimismen har forsvunnet... 7 dpo i dag, men absolutt helt symptomfri... Hvis jeg skal leite etter symptomer så har hvilepulsen min økt kraftig i følge fitbiten min den siste uka...men vet ikke en gang om det er et symptom :hilarious: Hadde jo vær fin om det var det for min del...eller kanskje jeg bare er stresset.

Idag kom også testene jeg bestilte i posten... :rolleyes: svir vel sikkert av en test i dag, bare sånn for å få døyvet testetrangen...
 
Åh så gøy å se flere med to streker :Heartred

Blenda hvit test nå i kveld, 10 dpo :(
Har spottet siden 3-4 dager etter eggløsning og spotter enda. Frykter jeg kommer til å gjøre det til tante ekkel kommer :yuck:
Skal til legen på mandag for å finne ut av denne spottinga. Hadde det slik en uke før IKM de to siste PP’ene også.
 
8 dpo i dag, kjemper hardt for å holdt meg unna testing frem til mandag:p
Har ømme bryst og perioder i løpet av dagen jeg blir svimmel:shy:
 
Absolutt ingenting på testen i dag, verken innenfor tiden eller etter :sorry: skikkelig skuffet! :( Med så mye murringer og stikk det var i går i tillegg til skyggestrek så begynte jeg og tro.

Men det er jo ikke over enda, 9 dpo er jo fortsatt tidlig.
 
Back
Topp