IKM uke 38

Vis vedlegget 307805 Vis vedlegget 307804
Her kommer bildene til forrige innlegg, fikk det ikke helt til letrozolprøver
dårlig kvalitet på bildene ser jeg...

Synes jeg skimter en strek jeg også! :happy:

Kjenner jeg har såååå lyst å teste selv! Men aaalt for tidlig, og ikke har testene jeg bestilte kommet i posten enda heller...kanskje like greit :wacky: Så opptatt man blir av å telle streker i den her perioden :D
 
Synes jeg skimter en strek jeg også! :happy:

Kjenner jeg har såååå lyst å teste selv! Men aaalt for tidlig, og ikke har testene jeg bestilte kommet i posten enda heller...kanskje like greit :wacky: Så opptatt man blir av å telle streker i den her perioden :D
Godt det ikke bare er jeg som ser den!
Hvor mange dpo er du?:happy:
 
Nå nærmer det seg ikm-uke, kjære medprøvere!:Heartred Jeg er på cd 22 og 7 dpo, har ingen symptomer, men plutselig oppblåst som bare rakker'n i går og i dag. Var det før mens i en tidligere pp, så frykter det er den som sniker seg tidlig innpå:/ Hadde kort syklus forrige måned også (23-24dg)
Hvordan er følelsen deres for denne pp? :love2
 
Spent kjenner jeg ! Jeg har et håp for vi har denne pp truffet på el pga el-test :happy: så er positiv foreløpig.
 
Nå nærmer det seg ikm-uke, kjære medprøvere!:Heartred Jeg er på cd 22 og 7 dpo, har ingen symptomer, men plutselig oppblåst som bare rakker'n i går og i dag. Var det før mens i en tidligere pp, så frykter det er den som sniker seg tidlig innpå:/ Hadde kort syklus forrige måned også (23-24dg)
Hvordan er følelsen deres for denne pp? :love2

Ååå føler med deg, er selv veldig oppblåst (6 dpo).. kan også huske å ha vært det i tidligere pp’er så er vel sikkert noe hormonelt! Er første pp jeg prøver ut letrozol så er litt spent på om det har noe for seg, men er også realist - hvorfor skulle noen piller utgjøre en forskjell?! Har ikke de største forhåpningene for denne pp’en! Når skal du teste??
 
Nå nærmer det seg ikm-uke, kjære medprøvere!:Heartred Jeg er på cd 22 og 7 dpo, har ingen symptomer, men plutselig oppblåst som bare rakker'n i går og i dag. Var det før mens i en tidligere pp, så frykter det er den som sniker seg tidlig innpå:/ Hadde kort syklus forrige måned også (23-24dg)
Hvordan er følelsen deres for denne pp? :love2
Ikke store forventninger til å lykkes denne pp, det er realisten i meg. Men litt håp har jeg jo :D
 
Godt mulig det ikke vises på bildet og uansett så kom det etter tiden så det er sikkert bare skyggestrek MEN det er mere enn ingenting :wideyed::hilarious: 8dpo
 

Vedlegg

  • 6766C7FD-20CE-401D-849D-462D32E591DF.jpeg
    6766C7FD-20CE-401D-849D-462D32E591DF.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 103
Ennå sterkere test i dag , 10dpo så trur å håper at spiren satt denne runden:dummy::dummy1::angelic: ekstremt ømme bryster:anyone
Bilde? :D
Drister meg til å gratulere :Heartbigred
Si i fra når du vil bli ført opp på gravidlisten ;)
 
Godt mulig det ikke vises på bildet og uansett så kom det etter tiden så det er sikkert bare skyggestrek MEN det er mere enn ingenting :wideyed::hilarious: 8dpo
Spennende, dette har jeg troen på :D
 
har snodige stikkinger i nedre del mage/livmor området i dag. er 7 dpo i dag. kan jo håpe på at det er egget som fester seg eller noe.. men jeg aner ikke hvordan det skal kjennes. :confused: om man i det hele tatt skal kjenne det? Har dere kjent at egget har festet seg?:anyone
 
Har en følelse av at hele syklusen min er på bærtur denne mnd. :grumpy: Var ganske sikker på El 1. Sept. Kroppen koker av symptomer. Tok tidligtest i går og i dag, og de er veldig negativ :grumpy: skulle vært 12 dpo i dag :grumpy: Men eggløsningstestene jeg tok i går var kjempepositiv, (3 stk fordelt på hele dagen) negativ igjen i dag! Dritt pcos. Umulige greier. Heldige meg har fått lungebetennelse og, så denne mnd går nok i vasken... :(:(:(:(
 
Rimelig sikker på at dette ikke går veien nå altså, negativ clear blue early detection nå antakeligvis 12 dpo, så det føles ikke lovende ut :banghead: jaja, runde 3 da mest sannsynlig, alle gode ting er 3,sant?:woot:
 
Ååå føler med deg, er selv veldig oppblåst (6 dpo).. kan også huske å ha vært det i tidligere pp’er så er vel sikkert noe hormonelt! Er første pp jeg prøver ut letrozol så er litt spent på om det har noe for seg, men er også realist - hvorfor skulle noen piller utgjøre en forskjell?! Har ikke de største forhåpningene for denne pp’en! Når skal du teste??

Spennende da :) Letrozol er for å forlenge lutealfasen, eller? Jeg testa med babyplan 25-test nå, 8 dpo, negativ. Spennende dager i vente nå..om tr kommer plutselig eller om det faktisk er noe på g :Heartred
 
Bedre enn helt blank ja! ;) Jeg tok også test i dag på 8 dpo,men helt negativ

Hehe, det gjelder å være positiv ja :hilarious:

8 dpo er jo veeeldig tidlig da! Sist testet jeg ultrasvakt positiv 11 dpo liksom så hvorfor jeg stresser så tidlig aner jeg ikke :bag:

Håper det kommer til å regne inn positive tester fra oss alle i løpet av uken :smiley-bounce022
 
Hehe, det gjelder å være positiv ja :hilarious:

8 dpo er jo veeeldig tidlig da! Sist testet jeg ultrasvakt positiv 11 dpo liksom så hvorfor jeg stresser så tidlig aner jeg ikke :bag:

Håper det kommer til å regne inn positive tester fra oss alle i løpet av uken :smiley-bounce022

Ja, det er vel veldig tidlig :p Når ønsket er så stort, så blir det bare sånn.. :)

Det håper jeg også :notworthy
 
Back
Topp