IKM uke 38

Oj.. Fikk litt håp her nå.. litt rosa på papiret ved ene tørket i dag. 4-5dpo. Minner meg om forrige graviditet for 4år siden. Aldri sett noe til noe blod mellom el og mens før utenom når jeg ble gravid med minstemann. Tillater meg selv å håpe litt.. :joyful:ventetiden er så lang uansett :p
 
Ok nå tror jeg at jeg har blitt gal. Enda ikke fått tidligtestene i posten.... Og 11 dpo i dag... 3/4 dager til Ikm.... Måtte jo bare ta en vanlig test, og som forventet var den mega-negativ. Tok en eggløsningstest i samme slengen, og den var søren meg megapositiv. Hva skjer!?! :eek::eek::hungover::hungover:Vis vedlegget 307768
Oj så rart!! Syns liksom jeg kan skimte nooe på graviditetstesten din og jeg..
 
7 dpo og første testen tatt; veldig negativ :p

Men selv om jeg tok en test så tidlig som dette så er mye av det værste teste-stresset ikke eksisterende :wideyed: 9 pp dette og første gangen det skjer for å si det sånn.
 

Vedlegg

  • 96C9461B-1709-4C7D-9E8C-5C1877B7016A.jpeg
    96C9461B-1709-4C7D-9E8C-5C1877B7016A.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 61
Oj så rart!! Syns liksom jeg kan skimte nooe på graviditetstesten din og jeg..

Prøvd å se i forskjellig lys, men ser ingenting :nailbiting: forventer ikke positiv så tidlig heller, det er jo litt for tidlig å teste med vanlig test:wacky::yuck: herregud jeg er så utålmodig!! Skjønner ikke at jeg orker. 2 SA siste 8 mnd så er jo egentlig livredd for alt :hungover:Men hva skjer med den eggløsningstesten!?  :arghh:
 
Oj.. Fikk litt håp her nå.. litt rosa på papiret ved ene tørket i dag. 4-5dpo. Minner meg om forrige graviditet for 4år siden. Aldri sett noe til noe blod mellom el og mens før utenom når jeg ble gravid med minstemann. Tillater meg selv å håpe litt.. :joyful:ventetiden er så lang uansett :p

Ååå!! Så spennende!!:D:D krysser fingre og tær!
 
6 dpo idag og kjenner testetrangen verker nå :hilarious: Tenker jeg kan ta en test på mandag, men ikke se bort ifra at det ryker en test i helga plutselig:p Føler litt på ømme bryster og murringer i nedre mage/ korsrygg til tider. Håper på positiv test i neste uke!!:)
 


Bare jeg som ser streken?❤️ På det bilde me 2 ser jeg streken på den nederste, 24 timer i forskjell
 
Så bra , redd jeg har fått streksyn:angelic: er 9dpo, men viste veldig tidlig sist så håper og krysser fingrene for det blir sterkere for hver dag:nailbiting::rolleyes::oops:

Haha, redd for at jeg har litt streksyn jeg å! Men den der ser jeg! :D:D:HeartredMine er enda blenda hvit 11dpo :banghead:
 
Den svaaaaaaaaakeste streken på vanlig test i dag, lenge etter tidsfristen og bare 9/10/11dpo (har ikke testa eller El den her gangen) håpa det ikke e en falsking og at streken bli sterkar de nermaste dagan :woot:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190912_144129.jpg
    Screenshot_20190912_144129.jpg
    13,9 KB · Visninger: 58
Åhhhh men det e jo håpløst med bildekvaliteten her inne... Streken vises iallefall på bilder på telefonen, værre med det her inne
 
Ååå, kryssefingrene for det dukker opp strek og tr uteblir:signs003 hvor lenge har du vært prøver?

Har prøvd aktivt i ca. et år. Sluttet på pillen for 1,5 år siden. Hatt to SA (februar og juni) påvist PCOS, går på Metformin for å stabilisere lange sykluser, og har siste 3 mnd hatt ganske normal syklus :D så nå håper vi det går!! Krysser fingrer og tær :nailbiting::nailbiting::D:D Du da? :Heartred
 
Har prøvd aktivt i ca. et år. Sluttet på pillen for 1,5 år siden. Hatt to SA (februar og juni) påvist PCOS, går på Metformin for å stabilisere lange sykluser, og har siste 3 mnd hatt ganske normal syklus :D så nå håper vi det går!! Krysser fingrer og tær :nailbiting::nailbiting::D:D Du da? :Heartred
Okai, da har vi det ganske likt:sorry: den jder pcos :facepalm::arghh: har en datter på 11 mnd, prøvte i litt over 1 år før jeg ble satt på metformin og letrozol dobbeldose, det gjorde det og ble gravid på 1pp :dummy: mistet 2 ganger før henne i sa... nå er vi på 2pp, og krysser fingrene for det ikke er falsk positiv nå:rolleyes: ønske om tette barn er stort, ikke alltid lett å planlegge med diagnosen:yuck:
 
Okai, da har vi det ganske likt:sorry: den jder pcos :facepalm::arghh: har en datter på 11 mnd, prøvte i litt over 1 år før jeg ble satt på metformin og letrozol dobbeldose, det gjorde det og ble gravid på 1pp :dummy: mistet 2 ganger før henne i sa... nå er vi på 2pp, og krysser fingrene for det ikke er falsk positiv nå:rolleyes: ønske om tette barn er stort, ikke alltid lett å planlegge med diagnosen:yuck:

Åå! Men så fantastisk å høre at du/dere fikk det til med datteren!! :D:Heartred Pcos er noe skikkelig BLÆH! Blir litt kokko av hele opplegget! Får så inderlig håpe du fortsetter å få fine streker!! :hello2 kjempe spennende!! :D:D
 
Åå! Men så fantastisk å høre at du/dere fikk det til med datteren!! :D:Heartred Pcos er noe skikkelig BLÆH! Blir litt kokko av hele opplegget! Får så inderlig håpe du fortsetter å få fine streker!! :hello2 kjempe spennende!! :D:D
Håper og det, og håper du og får fine streker:smiley-angelic001 viss du ikke har prøvt letrozol anbefaler jeg å nevne det for gynekologen, jeg er sikker på det er det som hjalp meg:dummy1:
 
Håper og det, og håper du og får fine streker:smiley-angelic001 viss du ikke har prøvt letrozol anbefaler jeg å nevne det for gynekologen, jeg er sikker på det er det som hjalp meg:dummy1:

:HeartredTakk for tipset!! :D hun nevnte noe om noe annet vi kunne prøve men hun ville gi meg metformin først... Tror det var Letrozol hun sa.. Får se hvordan denne runden går, så får jeg mase litt på gynekologen igjen, haha :laughing002:laughing002
 
Back
Topp