IKM uke 38

Her føler jeg vel egentlig at optimismen har forsvunnet... 7 dpo i dag, men absolutt helt symptomfri... Hvis jeg skal leite etter symptomer så har hvilepulsen min økt kraftig i følge fitbiten min den siste uka...men vet ikke en gang om det er et symptom :hilarious: Hadde jo vær fin om det var det for min del...eller kanskje jeg bare er stresset.

Idag kom også testene jeg bestilte i posten... :rolleyes: svir vel sikkert av en test i dag, bare sånn for å få døyvet testetrangen...

Jeg hadde ingen symptomer dpo dagene før mens ved mine svangerskap, nesten litt sånn at det var mitt symptom å ikke ha noen :oops: det sies jo at pulsen blir høyere når man er gravid! Lykke til! :happy:
 
Har så vanvittig vonde pupper, dette er noe annet enn litt ømhet altså :hilarious: håper det skyldes spire og at jeg ikke har hatt vonde pupper i dagesvis forgjeves haha! Pleier å ha litt ømme pupper innimellom, men ikke som dette. Kan ikke huske hvordan det var sist graviditeto_O

Ser såklart en svak strek som garantert bare jeg ser på en babyplan strip 25miu/ml etter den her tørket, håper det er real og at testen blir skikkelig positiv ila de neste par dagene :woot:
 
Har forsåvidt også menssmerter, så nå får det briste eller bære, enten kommer tr snart eller så gjør hun det ikke
 
Jeg hadde murringer i magen 6-7dpo, men de er borte nå. 9dpo idag. Kanskje litt ømme pupper
 
Tar på min tålmodighet dette å vente.. men må prøve en test i morgen 7dpo, bare fordi jeg kan og det er helg :hilarious: Regner ikke med å se noe. Lettere å holde seg unna testene i ukedagene for da er jeg jo på jobb :p
 
Har så vanvittig vonde pupper, dette er noe annet enn litt ømhet altså :hilarious: håper det skyldes spire og at jeg ikke har hatt vonde pupper i dagesvis forgjeves haha! Pleier å ha litt ømme pupper innimellom, men ikke som dette. Kan ikke huske hvordan det var sist graviditeto_O

Ser såklart en svak strek som garantert bare jeg ser på en babyplan strip 25miu/ml etter den her tørket, håper det er real og at testen blir skikkelig positiv ila de neste par dagene :woot:

Håper på at den blir sterkere med dagene! Jeg har aldri fått så mye som en ønsket skyggestrek en gang,utenom når jeg var gravid forrige gang. Måtte selvfølgelig svi av en test både i går og i dag jeg, blenda hvit :shy:
 
Håper på at den blir sterkere med dagene! Jeg har aldri fått så mye som en ønsket skyggestrek en gang,utenom når jeg var gravid forrige gang. Måtte selvfølgelig svi av en test både i går og i dag jeg, blenda hvit :shy:

Haha ja må ikke tro jeg har ligget på latsiden med testing jeg heller :hilarious: håper skikkelig den her ppen blir suksess, men det er jo nesten for godt til å være sant om det skulle bli noe, har lagt inn aksjer to ganger bare :hilarious: om det går er det bare fordi universet syns det bli gøy å se hvordan jeg takler å ha termin midt i eksamensperioden med 5 eksamener til våren :nailbiting: det blir spennende å se de nermeste dagene, var å kjøpte to digitale tester idag, så får vi se om en av dem ryker imorgen

Når har du ikm?
 
Haha ja må ikke tro jeg har ligget på latsiden med testing jeg heller :hilarious: håper skikkelig den her ppen blir suksess, men det er jo nesten for godt til å være sant om det skulle bli noe, har lagt inn aksjer to ganger bare :hilarious: om det går er det bare fordi universet syns det bli gøy å se hvordan jeg takler å ha termin midt i eksamensperioden med 5 eksamener til våren :nailbiting: det blir spennende å se de nermeste dagene, var å kjøpte to digitale tester idag, så får vi se om en av dem ryker imorgen

Når har du ikm?

Ja, det er akkurat som testene bare roper på en når man har det liggende i skapet :D Har ikke IKM før 20 september...
 
Ja, det er akkurat som testene bare roper på en når man har det liggende i skapet :D Har ikke IKM før 20 september...

Åhhhh lenge til, det blir spennende! Jeg har i teorien ikm idag ifølge flo-appen, men ganske ustabile og korte sykluser, så er bare på cd 24... Varierer mellom 21 og 27 dager, så kan jo like godt være at ikm er på tirsdag. Er det jeg har tatt utgangspunkt i her inne, så lang syklus som mulig. Det vanligste er vel 22-23 så foreløpig lover jo akkurat det godt da, men vi får nå se :woot: er vel uansett ikke så lenge til vi vet alle sammen hvilken vei det gikk denne runden :Heartred
 
Hei :)

Jeg tror jeg havner inn her. Jeg hadde vel egentlig ikm uke 37 etter planen. På grunn av sykdom hadde vi kun sex en gang denne syklusen, men ca en uke etter forventet EL. Jeg hadde ikke noen symptomer på EL da den egentlig skulle komme, men fikk sterk EL test dagen etter vi hadde sex. Dette var siste testen jeg hadde, så vet egentlig ikke hva som har skjedd.

På torsdag kjøpte jeg en av tidligtestene på Vitusapotek(LLP eller noe) og trodde jeg så noe. Ingenting i går morges, men i dag er det noe der igjen

Har prøvd siden januar med nåværende partner, men har noen år med prøving, utredning etc med tidligere partner.

Legger ved bilder av testen, ser definitivt strek, men stoler ikke på noe
 

Vedlegg

  • 20190914_130724.jpg
    20190914_130724.jpg
    16,5 KB · Visninger: 190
  • 20190914_111521.jpg
    20190914_111521.jpg
    10,9 KB · Visninger: 207
Okei kan noen bare fortelle meg om dette er noe slags gravid hormoner de har opplevd i tidlig graviditet før? Spent på om det faktisk kan være et symptom. Greia er at de to siste dagene har jeg på en måte kjent at jeg vil gråte, uten at jeg gjør det :hilarious: får ikke tårer i øynene engang, men bare en sånn følelse av at "oj, nå kan jeg begynne å gråte" i de mest tilfeldige situasjoner o_O lese en post på Facebook, tittelen på en bok eller sånn som nå, når jeg så presentasjonen av deltakerne på skal vi danse, og Emilie var så fin som sandy fra grease hærregud  hva skjer :hilarious:
 
Okei kan noen bare fortelle meg om dette er noe slags gravid hormoner de har opplevd i tidlig graviditet før? Spent på om det faktisk kan være et symptom. Greia er at de to siste dagene har jeg på en måte kjent at jeg vil gråte, uten at jeg gjør det :hilarious: får ikke tårer i øynene engang, men bare en sånn følelse av at "oj, nå kan jeg begynne å gråte" i de mest tilfeldige situasjoner o_O lese en post på Facebook, tittelen på en bok eller sånn som nå, når jeg så presentasjonen av deltakerne på skal vi danse, og Emilie var så fin som sandy fra grease hærregud  hva skjer :hilarious:
Sist jeg var gravid oppdaga jeg det med at jeg ble så over-hormonell. Gråt av ALT da, sånn snufsing og tårer og gråting. Det var veldig ulikt meg så da kjøpte jeg test som ble positiv med en gang. Så ekstra hormoner var symptomet på graviditet hos meg:hilarious:
 
Alt jeg kan tenke på idag er hvor godt det er med mozzarellaskiver med tomat på, og ikke er jeg spesielt glad i rå tomat utenfor sandwich osv. Føler meg plutselig mer håpefull nå siden jeg «craver» mozarella med tomat :hilarious: I tillegg har jeg følt meg ekstra hormonell, stikkinger i livmor-området og i puppene. Føler meg flink som ikke har svidd av en test eller 10 enda:p Gleder meg til å teste på mandag!! :D
 
Jeg kan ikke tro det!!! Er jeg gal, eller er det to streker på disse? :wideyed::Heartred:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • 4F31ADED-C1A1-4ACF-BD8B-C8AFE48F8A18.jpeg
    4F31ADED-C1A1-4ACF-BD8B-C8AFE48F8A18.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 234
:HeartbigredÆææææh!!! Kan settes på gravid :Heartbigred:smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • IMG_20190915_081426.jpg
    IMG_20190915_081426.jpg
    24,5 KB · Visninger: 203
Back
Topp