IKM uke 38

Sist jeg var gravid oppdaga jeg det med at jeg ble så over-hormonell. Gråt av ALT da, sånn snufsing og tårer og gråting. Det var veldig ulikt meg så da kjøpte jeg test som ble positiv med en gang. Så ekstra hormoner var symptomet på graviditet hos meg:hilarious:

HAHA ja det var nok et symptom, testen ble definitivt positiv idag! Jeg griner av mye rart til vanlig liksom, men nå er jeg jo heeeelt på jordet :hilarious: hvor ille skal dette bli fram mot mai liksom? :rolleyes:
 
:HeartbigredÆææææh!!! Kan settes på gravid :Heartbigred:smiley-bounce016
Gratulerer så mye :wav:Heartbigred
Hadde deg ikke på terminlisten, sikkert jeg som har gjort noe feil:bag:
Men setter deg opp som gravid :D
 
Testene mine er ikke bra, tviler litt på at dette går veien for meg denne pp. Litt håper jeg, men må være litt realistisk også. :)
 
HAHA ja det var nok et symptom, testen ble definitivt positiv idag! Jeg griner av mye rart til vanlig liksom, men nå er jeg jo heeeelt på jordet :hilarious: hvor ille skal dette bli fram mot mai liksom? :rolleyes:
Gratulerer så mye :Heartred Jeg unngikk søte klissete filmer og reklamer de første ukene for at ikke folk skulle skjønne noe :hilarious: Tror også at etter første trimester når kroppen ikke produserer like mye hcg lenger at det ble bedre:p
 
Siden alle får positive tester nå, så må jeg også ta en test ikveld :hilarious: Håper håper den også blir positiv og at jeg slenger meg på resten av dere, men skal prøve å ikke være for optimistisk :p
 
Jeg blir gal! Føler jeg har så mange symptomer, men fikk negativ test i dag (9 dpo)..
Stikking i mage og pupper, vonde bryster og korsrygg, begynte å hylskrike og forlot huset da jeg og samboer hadde en diskusjon (har aldri skjedd før), og i går brakk jeg meg av nugatti:laughing002 men tror kanskje jeg over analyserer alt!

Skal prøve å ikke tenke så mye og ikke teste på noen dager! Men er så pokkers vanskelig når det kommer så mange fine positive tester her:p
 
:HeartbigredÆææææh!!! Kan settes på gravid :Heartbigred:smiley-bounce016
Åååw herlighet, gratulerer så mye! Håpet virkelig streken var en babystrek for deg! Håper jeg kommer etter om noen dager, men har ikke ikm før om en uke. Negativ test i dag. Spent :)
 
Last edited:
Back
Topp