Astrantia
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
September To Remember 2022
Søvnløs i september 2025
La oss håpe det er et godt tegn jaaSelv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet
![]()
Symptomer 1DPO, det er jo knapt så sædcellen og egget har hilst på hverandre det jo

Ville ikke vært stresset med at du ikke kjenner noe ennå
Egget fester seg ikke før 6DPO tidligst
Liker å følge med på denne, den gir også et litt mer realistisk bilde på når man kan forvente strek på testene https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#modal

kudos til alle dere med flere barn altså, superdamer!
jeg har ikm i uke 38. Har fått time til 2. Dose med covid 19 vaksine nå på fredag, men i og med at jeg ikke vet om jeg er gravid enda da så er jeg litt usikker på om jeg skal ta den? Hva har dere gjort?
Men jeg heier på deg, og på alle dere andre! Tenk at når IKM ikke langt unna! Jeg må nøye meg med å enda ikke ha fått el 
Hopper videre til uke 41 og håper mange av dere andre får to fine, rosa streker 
jeg kommer nok antagelig til å fortsette å teste hver dag framover. Er testene negative 12 dpo anser jeg denne runden som lost og venter på TR