IKM uke 38 ❤️

8 dpo. Er redd jeg bare vil se strek. Noen andre som ser? Legger ved både et redigert og et ikke-redigert bilde.

jeg synes også jeg ser en veeeldig svak strek altså!! Jeg har aldri sett en skyggestrek da så vet ikke hvordan den ville sett ut, så spennende:rolleyes: skal du ta en ny i morgen?

Ånei, jeg lurer på om jeg ryker på en tidligtest i morgen:wideyed: 8DPO i dag, og har kjent litt murringer og "strekking" om det er forklarende, siste to døgn :wacky:
Så jeg håper bare det er noen gode tegn:rolleyes:

jeg synes også jeg ser en veeeldig svak strek altså!! Jeg har aldri sett en skyggestrek da så vet ikke hvordan den ville sett ut, så spennende:rolleyes: skal du ta en ny i morgen?
Så gøy at du også ser :joyful: Skal definitivt teste igjen i morgen, ja! Og sikkert hver dag vider derfra :hilarious:

Vært litt stille fra meg i dag, travle dager. Men det betyr ikke at jeg ikke tester :hilarious: de «strekene» jeg så i går og dagen før, var ikke der igjen på dagens tester. Vet ikke hva det kan betyr, men håper det ikke betyr noe negativt. Er jo «bare» 8dpo og en stund til IKM så kan vel ikke forvente noe sterkere/økning før etter implantasjonen. Den har sikkert ikke skjedd enda og så tar det kanskje noen dager før man kan se en mer tydelig strek

8 dpo. Er redd jeg bare vil se strek. Noen andre som ser? Legger ved både et redigert og et ikke-redigert bilde.

Jeg ser strek! Syns den ligner på den jeg hadde i går:D spennende altså å følge testingen videre. Mine var helt blenda i dag, håper det ikke betyr noe negativt :oops: er jo en stund enda til IKM så jeg kan jo ikke gi opp håpet:rolleyes:

Flere enn meg som vurderer å legge seg ekstra tidlig så det blir fortere morgen og ny test? :joyful: Kjenner egentlig nada symptomer da, men.

Vært litt stille fra meg i dag, travle dager. Men det betyr ikke at jeg ikke tester :hilarious: de «strekene» jeg så i går og dagen før, var ikke der igjen på dagens tester. Vet ikke hva det kan betyr, men håper det ikke betyr noe negativt. Er jo «bare» 8dpo og en stund til IKM så kan vel ikke forvente noe sterkere/økning før etter implantasjonen. Den har sikkert ikke skjedd enda og så tar det kanskje noen dager før man kan se en mer tydelig strek
Jeg ser strek! Syns den ligner på den jeg hadde i går:D spennende altså å følge testingen videre. Mine var helt blenda i dag, håper det ikke betyr noe negativt :oops: er jo en stund enda til IKM så jeg kan jo ikke gi opp håpet:rolleyes:
Det kan vel være bare at du hadde litt mer konsentrert urin i går, og litt mer utvannet i dag? Det er jo så små mengder hCG så tidlig at litt ulik konsentrasjon på urinen kan ha mye å si på utfallet.

Det kan vel være bare at du hadde litt mer konsentrert urin i går, og litt mer utvannet i dag? Det er jo så små mengder hCG så tidlig at litt ulik konsentrasjon på urinen kan ha mye å si på utfallet.

Så fint du minnet meg på det :joyful:så får jeg bare håpe den øker snart og får mer hCG i urinen og positive tester. Jeg kommer til å fortsette testingen helt til IKM:happy:

Uten tvil! Men hvor stor er egentlig forskjellen på morgen urin og den tatt på dagen? :p

Hihi! Tenkte tanken, men tok en i morges 8dpo og den var helt blenda, så tror ikke det har dukket opp strek i løpet av dagen :hilarious:

Hjalp ikke å sove, ingen strek 9dpo heller :sorry:
263A1B93-2DBF-41F2-91A0-D733A71D1FB4.jpeg

I dag har jeg skikkelig murringer i korsryggen, føles ut som TR er rett rundt hjørnet, men hun skal egentlig ikke komme før om 7 dager, kanskje det er håp:rolleyes:

Føler jeg ryker på en test i morgen, 8 dpo, ingen vits så tidlig men… :hilarious:

Back
Topp