Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde samme drømmen selv !Hadde DEN drømmen i natt. Og jeg husker sjeldent hva jeg drømmer. Involverte kort fortalt positive tester, så dette kan bli meeeeget spennende. 7 dpo i dag. Spørs om det ryker en test etter jobb![]()
Oi! Krysser fingrene for at det er noe i det da!Hadde samme drømmen selv !

Jeg ser også to skygger her, ville nok tatt en nySyntes jeg ser kanskje en liten skygge, men føler jeg ser enda en. Hva tenker dere? Ugyldig?
Venter på tester som estimert komme i morgenJeg ser også to skygger her, ville nok tatt en ny![]()
Det var den siste, så typisk altså 
Herregud så typisk ja!!! Du får bare smøre deg med all tålmodighet du har igjen hahaVenter på tester som estimert komme i morgenDet var den siste, så typisk altså
er 10 dpo, så positiv test burde jo være rett rundt hjørnet
![]()

Jaaa satser på det !Oi! Krysser fingrene for at det er noe i det da!![]()

Syntes jeg ser strek jeg ogsåUtålmodiiig.. haha7dpo mener jeg ser "noe" men er nok bare skyggestrek.
Det første bildet er innen fristen, den i midten er redigert, og den siste er etter 1t.
Vis vedlegget 366022
Vis vedlegget 366024 Vis vedlegget 366023
Så bra det ikke bare er mine øyne som mener jeg ser noe der. Må bare håpe på mer tydelig strek i morgen daSyntes jeg ser strek jeg ogsåSå spennende
![]()

Ja ser to skygger jeg også. Litt for spennende dette!Syntes jeg ser kanskje en liten skygge, men føler jeg ser enda en. Hva tenker dere? Ugyldig?
Ja, det kan det!Sånn går det når man har mange tester liggende..klarte ikke vente til i morgen med en ny test
Kan dette være noe tro..?
Vis vedlegget 366046

Angrer jo nå på at jeg ikke testet etter el denne gang..men meldte meg helt ut av alt styret etter SA 
Mener jeg kan skimte noe der, spennende8 dpo. Er redd jeg bare vil se strek. Noen andre som ser? Legger ved både et redigert og et ikke-redigert bilde.
Syntes jeg ser strek altså8 dpo. Er redd jeg bare vil se strek. Noen andre som ser? Legger ved både et redigert og et ikke-redigert bilde.