IKM uke 38 ❤️

La oss håpe det er et godt tegn jaa:D Selv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet:oops:

Symptomer 1DPO, det er jo knapt så sædcellen og egget har hilst på hverandre det jo :wideyed::hilarious: Ville ikke vært stresset med at du ikke kjenner noe ennå :joyful: Egget fester seg ikke før 6DPO tidligst :happy: Liker å følge med på denne, den gir også et litt mer realistisk bilde på når man kan forvente strek på testene :)

https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#modal

La oss håpe det er et godt tegn jaa:D Selv begynner jeg å stresse litt over å ikke kjenne noen som helst symtpomer over hode, leser at folk har alle mulige symptomer fra 1dpo, jeg føler meg helt som normal så mister litt håpet:oops:

Alt som man tror man merker før 5-6 DPO er ren innbilning. Egget fester seg ikke før denne tiden, og reelle symptomer oppstår i etterkant:happy:

Å så gøy å lese at dere har begynt med testing allerede ☺️ Her kom endelig knallsterk el test i gårkveld og i dagtidlig, så da havner nok jeg over i IKM uke 39 :bored:

merker også at jeg ikke har like mye tid til å sjekke innom forumet med en syk 2åring og studier, som når vi prøvde på første :hilarious: skulle gjerne hatt flere timer i døgnet og et par armer til :wacky: kudos til alle dere med flere barn altså, superdamer!
:gen014:talk017 :gen014
Velkommen til IKM gruppa vår da :joyful:

Symptomer 1DPO, det er jo knapt så sædcellen og egget har hilst på hverandre det jo :wideyed::hilarious: Ville ikke vært stresset med at du ikke kjenner noe ennå :joyful: Egget fester seg ikke før 6DPO tidligst :happy: Liker å følge med på denne, den gir også et litt mer realistisk bilde på når man kan forvente strek på testene :)

Den var fin, liker tanken på et befruktet egg som plystrer seg gjennom egglederen min nå:D

Hei alle :greet025 jeg har ikm i uke 38. Har fått time til 2. Dose med covid 19 vaksine nå på fredag, men i og med at jeg ikke vet om jeg er gravid enda da så er jeg litt usikker på om jeg skal ta den? Hva har dere gjort?

Ja! Haha jeg skal virkelig forsøke å holde meg til søndag med å teste nå! Da er jeg 11 dpo og føler det er litt mer vits i denne testingen hehe
Wow, klarer du det er du god :joyful::woot: Men jeg heier på deg, og på alle dere andre! Tenk at når IKM ikke langt unna! Jeg må nøye meg med å enda ikke ha fått el :rolleyes: jeg bruker rsfu strimlene, men begynner å bli usikker på om de funker? Og jeg har testet kl.19.00 hver kveld nå.. siden det står mellom 10.00 og 20.00. Men syns det er litt skummelt å bare stole på 1 type?! Eller må jeg bare være mer tålmodig?

Klem til dere alle! Og ekstremt masse lykke til :Heartbigred

Her kom TR i dag. En veldig rar syklus sånn temperaturmessig, men jeg har nok hatt EL til vanlig tid likevel :dontknow Hopper videre til uke 41 og håper mange av dere andre får to fine, rosa streker :Heartred

Hei alle :greet025 jeg har ikm i uke 38. Har fått time til 2. Dose med covid 19 vaksine nå på fredag, men i og med at jeg ikke vet om jeg er gravid enda da så er jeg litt usikker på om jeg skal ta den? Hva har dere gjort?

Hvor mange DPO er du på fredag? Rekker du tidligteste? Tror eventuelt jeg ville spurt om å få flyttet timen til rett over IKM :happy: Bare forklare det som det er :)

Her kom TR i dag. En veldig rar syklus sånn temperaturmessig, men jeg har nok hatt EL til vanlig tid likevel :dontknow Hopper videre til uke 41 og håper mange av dere andre får to fine, rosa streker :Heartred

Masse lykke til, Tussilagof :happy:❤️

4 dpo og testinga har vært i gang siden 2 dpo. Satte ovitrelle (som har hcg) forrige onsdag, så venter på at streken skal bli borte. Eller at den skal begynne å bli sterkere:D streken var ganske svak i dag, og det stemmer godt med at alle symptomene har avtatt. Håper bare de kommer tilbake snart:smiley-angelic001 jeg kommer nok antagelig til å fortsette å teste hver dag framover. Er testene negative 12 dpo anser jeg denne runden som lost og venter på TR:nailbiting:

Dette er det flere her inne som vet mer om enn meg, men egget fester seg ikke før flere dager etter EL .. så 1dpo tror jeg er fullstendig innbilning :troll:

Med første barnet merket jeg litt tunge pupper kanskje, de er litt små i utgangspunktet og husker jeg plutselig syntes de var så fine i bikini:hilarious: men ikke noe mer. Trodde jeg fikk mensen 10dpo, såå skuff, men så varte det bare i et par dager :scratch Så først 13dpo ble jeg litt svimmel, og utrolig fort andpusten, og tok test til positivt resultat .. aka sene symptomer! Mener bare; ikke mist håpet grunnet ingen eller lite symptomer:love2
så betryggende å høre! Takk for tilbakemelding:shy:

Tusen takk for nyttig link! Skal se litt på det:D:D nei jeg er jo 6dpo i dag så kanskje ikke så rart jeg ikke har merket noe nei:oops:

Wow, klarer du det er du god :joyful::woot: Men jeg heier på deg, og på alle dere andre! Tenk at når IKM ikke langt unna! Jeg må nøye meg med å enda ikke ha fått el :rolleyes: jeg bruker rsfu strimlene, men begynner å bli usikker på om de funker? Og jeg har testet kl.19.00 hver kveld nå.. siden det står mellom 10.00 og 20.00. Men syns det er litt skummelt å bare stole på 1 type?! Eller må jeg bare være mer tålmodig?

Klem til dere alle! Og ekstremt masse lykke til :Heartbigred
Hehe takk for det på forhånd hvis jeg greier:p hmm jeg har ikke prøvd de stripsene, men jeg syntes det var litt skummelt å stole på en første runde så jeg brukte to, men neste runde stoler jeg nok bare på en ja da de viste samme resultat

Jeg har vaksinetime dagen før IKM, vanskelig å si hva jeg kommer til å gjøre faktisk! Jeg tar nok testen dagen før og hvis den er negativ tar jeg hvertfall sjansen:D så tar jeg stilling til positiv test der og da etter magefølelse

4 dpo og testinga har vært i gang siden 2 dpo. Satte ovitrelle (som har hcg) forrige onsdag, så venter på at streken skal bli borte. Eller at den skal begynne å bli sterkere:D streken var ganske svak i dag, og det stemmer godt med at alle symptomene har avtatt. Håper bare de kommer tilbake snart:smiley-angelic001 jeg kommer nok antagelig til å fortsette å teste hver dag framover. Er testene negative 12 dpo anser jeg denne runden som lost og venter på TR:nailbiting:

Heier! :happy:

4 DPO i dag.. dagene går sakte mot testing.. tror nok jeg skal vente til lørdag/ søndag iallfall med å begynne.. masse lykke til alle sammen, så krysset vi fingrene for mange positive tester:happy:

Hei dere! Nå fikk jeg håper litt opp her, våknet nå klokka 04 av mensenlignende smerter i korsryggen:rolleyes: jeg får ofte mensensmerter før mensen, men aldri opplevd å få det så tidlig som 8 dager før, 7 dpo i dag, spennende:rolleyes:

Hadde DEN drømmen i natt. Og jeg husker sjeldent hva jeg drømmer. Involverte kort fortalt positive tester, så dette kan bli meeeeget spennende. 7 dpo i dag. Spørs om det ryker en test etter jobb :nailbiting:

8DPO (men FF rekalkulerte plutselig EL i dag og mener jeg bare er 6DPO, kan umulig stemme :bored:). Uansett, tidligtesten viser ingenting ennå i alle fall:
BA8CD13A-C19A-4DD3-8498-F0F7301681AF.jpeg

Back
Topp