Trulteguri
Betatt av forumet
Spennende altså! Ja blir vanskelig for deg å ikke teste i dagene fremover når du først har sett "noe"![]()
ja virkelig! Kommer til å gå noen tester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende altså! Ja blir vanskelig for deg å ikke teste i dagene fremover når du først har sett "noe"![]()

Jeg er ikke dreven på å se etter streker, men her syns jeg faktisk jeg ser noe![]()

Juhu, jeg skimter også på den nederste! Så spennende!!!
Nå kløøør det i testefingrene her, er også 6dpoSkal prøve å holde meg til torsdag
![]()

Gøy at vi er like langt i prosessen! Gleder meg til å se deres tester også fra i morgen av?!![]()
Mulig det ryker en onsdag 
Synes jeg seg noe jeg og, krysser fingrene for sterkere strek de kommende dagene!Folkens! Jeg klarte ikke å dy meg, er jo bare 6dpo. Syns å se en svak strek her men vanskelig å fange den opp skikkelig på kamera (den nederste).![]()
Jeg ble inspirert av deg, så måtte ta en test selv om jeg også bare er 6 dpoFolkens! Jeg klarte ikke å dy meg, er jo bare 6dpo. Syns å se en svak strek her men vanskelig å fange den opp skikkelig på kamera (den nederste).![]()
Jeg var ikke så heldig med min som du var med dinGodt å høre det ikke er bare mine øyne som ser, fint at andre kan se og kommentere.Øynene blir gal til slutt, av å stirre
![]()
Så flink du erEr også 6 DPO, men som skrevet tidligere skal jeg prøve å holde meg til lørdag/søndag![]()

har 40 billigstrimler liggende så blir nok å ta en i morgen. Fristende i kveld liksom Jeg ble inspirert av deg, så måtte ta en test selv om jeg også bare er 6 dpoJeg var ikke så heldig med min som du var med din
Men da er testingen begynt for min del også!
Kan jo hende min er blenda i morgen, man vet jo ikke helt sikkert med disse testene
uansett blir det spennende dag i morgen med ny testÅå gøy at testingen er i gang her innehar 40 billigstrimler liggende så blir nok å ta en i morgen. Fristende i kveld liksom
6dpo i morgen.

Er også 6 DPO, men som skrevet tidligere skal jeg prøve å holde meg til lørdag/søndag![]()
Jeg er nok litt for svak denne pp’en til å holde meg. Ville prøve noe nytt og starte tidlig. Synes jeg seg noe jeg og, krysser fingrene for sterkere strek de kommende dagene!![]()
Når tenker du å starte?Don’t tempt me...Mulig det ryker en onsdag
![]()

Kribler godt i testetrangen, men tenke 8dpo på torsdag. Får se om jeg holder så lengeSpennende det her! Enda mer spennende nå når flere henger seg på allerede fra tidlig avNår tenker du å starte?
![]()

skulle gjerne hatt flere timer i døgnet og et par armer til
kudos til alle dere med flere barn altså, superdamer!