Heja!
Kommer innpå litt i seneste laget her. Har ikke brukt før graviditeten-forumet før. Har liksom bare prøvd å treffe sånn circka, og tatt test om mensen har uteblitt (den ene gangen det har skjedd før

). Men denne gangen hadde jeg tenkt å prøve meg på eggløsningstester og sånt. Har handlet inn, men EL traff idet vi tok en familiehelg hos min bestemor, med veldig lite privatliv. Så fikk aldri tatt noen EL, så jeg håper bare vi traff sånn omtrent. Veldig spent på IKM, om vi traff blink eller ei. Kjørte samme opplegg ved forrige baby, og da brukte vi seks prøveperioder. Forskjellen da var at jeg hadde regelmessig mens, så det var enklere å tracke. Nå har jeg kun hatt mensen to ganger siden forrige graviditet, så vet ikke hvor regelmessig den er enda. Det er også derfor jeg tenker å bruke eggløsningstester denne gangen.
Uansett, sent eller ei, gleder meg til å følge med her de neste par ukene, og håper vi blir noen som får hive oss på mai-forumet, eller opprette juni-forumet (vi vil jo havne litt midt imellom der!? <3 )
Sapientia - 30 - PP1 - B2 - EL 6/9 - IKM 21/9.