IKM uke 38 ❤️

Jeg har lest det samme som deg, men jeg forsto det mer som at når den hvitere kommer er det liten sjanse for å bli gravid. Altså fordi eggløsning er over og at hvis du var samleie nå er det liten sjans, ikke at det er liten sjans for at du ER gravid:rolleyes: mulig jeg tar feil altså!! Men jeg håper jeg har rett fordi jeg har fått hvit utflod nå hehe:shy:
Ja var det jeg mente, skrev nok litt kronglete der. Mente det at da er sjangsen liten for å bli gravid :) ja hvit utflod her også.

Hehe ja dere da har jeg tatt første test:D 5 dpo:D jeg vet det er overhode ingen vits:D:D ville bare komme i gang haha, håper at jeg ikke blir like skuffet over hvit test på denne måten:rolleyes::rolleyes: kommer til å teste annenhver dag fra nå:p

Nei nei nei, vi skulle jo vente til 10dpo sammen!! :hilarious:

Hehe ja dere da har jeg tatt første test:D 5 dpo:D jeg vet det er overhode ingen vits:D:D ville bare komme i gang haha, håper at jeg ikke blir like skuffet over hvit test på denne måten:rolleyes::rolleyes: kommer til å teste annenhver dag fra nå:p
Troor det snart må bli en test her og :rolleyes: også 5dpo i dag.

Da kan du jo veldig snart teste på ekte haha! Så spennende:D
Ventetiden er like lang for det om :wtf: Eller det føles sånn. Første pp etter pille slutt, fikk aldri positiv el test før jeg gikk tom for tester. Men brukte normal sine som jeg leste mange hadde dårlig erfaring med. Har nå bestilt bedre tester. Så har egentlig ikke så mye håp for denne gangen :/

Ventetiden er like lang for det om :wtf: Eller det føles sånn. Første pp etter pille slutt, fikk aldri positiv el test før jeg gikk tom for tester. Men brukte normal sine som jeg leste mange hadde dårlig erfaring med. Har nå bestilt bedre tester. Så har egentlig ikke så mye håp for denne gangen :/
Det er også første PP for meg etter pilleslutt:D Jeg testet etter EL med clearblue denne runden. Jeg sjekket også med EL test fra normal faktisk, testet dagen før EL og da var den fra normal helt negativ, altså ingen strek i d heletatt. Dagen etter på eggløsningdagen var den helt tydelig positiv:rolleyes: så de fungerer om du treffer akkurat på dagen

Nei nei nei, vi skulle jo vente til 10dpo sammen!! :hilarious:

Haha ja jeg vet!!! Og jeg trodde oppriktig jeg skulle klare da fordi jeg ikke har godfølelsen for denne perioden hehe.. vet ikke hvorfor , det er bare magefølelse, jeg vet jo at vi har lagt aksjer til og med 3 dager før eggløsning og på eggløsningsdagen så sjansen er jo der:rolleyes:

Det er også første PP for meg etter pilleslutt:D Jeg testet etter EL med clearblue denne runden. Jeg sjekket også med EL test fra normal faktisk, testet dagen før EL og da var den fra normal helt negativ, altså ingen strek i d heletatt. Dagen etter på eggløsningdagen var den helt tydelig positiv:rolleyes: så de fungerer om du treffer akkurat på dagen
Aha, jeg har lest meg opp til at den visstnok slår ut senere etter eggløsning i forhold til mange andre el tester. :yuck: Har uansett bestilt babyplan sine og satser på at jeg kan se stigning. Syntes det er veldig rart at jeg ikke fikk positiv, jeg pleier aldri ha problemer med syklusene mine. Took jo test etter dagene med eggløsningslim fordi det er jo i teorien da det kommer :confused: Mye greier å sette seg inn i, forhåpentligvis klaffer det på første forsøk, eller så blir det vell lettere med tiden :D

Heja!

Kommer innpå litt i seneste laget her. Har ikke brukt før graviditeten-forumet før. Har liksom bare prøvd å treffe sånn circka, og tatt test om mensen har uteblitt (den ene gangen det har skjedd før:hilarious:). Men denne gangen hadde jeg tenkt å prøve meg på eggløsningstester og sånt. Har handlet inn, men EL traff idet vi tok en familiehelg hos min bestemor, med veldig lite privatliv. Så fikk aldri tatt noen EL, så jeg håper bare vi traff sånn omtrent. Veldig spent på IKM, om vi traff blink eller ei. Kjørte samme opplegg ved forrige baby, og da brukte vi seks prøveperioder. Forskjellen da var at jeg hadde regelmessig mens, så det var enklere å tracke. Nå har jeg kun hatt mensen to ganger siden forrige graviditet, så vet ikke hvor regelmessig den er enda. Det er også derfor jeg tenker å bruke eggløsningstester denne gangen.

Uansett, sent eller ei, gleder meg til å følge med her de neste par ukene, og håper vi blir noen som får hive oss på mai-forumet, eller opprette juni-forumet (vi vil jo havne litt midt imellom der!? <3 )

Sapientia - 30 - PP1 - B2 - EL 6/9 - IKM 21/9.

7 DPO i dag og absolutt ingen symptomer. Kjenner at det gjør meg ganske pessimistisk, da jeg fikk festedipp og kjente det på puppene rundt 7 DPO begge gangene jeg har vært gravid. Håper jeg blir overrasket med flere symptomer eller en positiv test om noen dager. Negativ test i dag, som ikke er så rart. Fått positiv både 8 DPO og 10 DPO før.

Heja!

Kommer innpå litt i seneste laget her. Har ikke brukt før graviditeten-forumet før. Har liksom bare prøvd å treffe sånn circka, og tatt test om mensen har uteblitt (den ene gangen det har skjedd før:hilarious:). Men denne gangen hadde jeg tenkt å prøve meg på eggløsningstester og sånt. Har handlet inn, men EL traff idet vi tok en familiehelg hos min bestemor, med veldig lite privatliv. Så fikk aldri tatt noen EL, så jeg håper bare vi traff sånn omtrent. Veldig spent på IKM, om vi traff blink eller ei. Kjørte samme opplegg ved forrige baby, og da brukte vi seks prøveperioder. Forskjellen da var at jeg hadde regelmessig mens, så det var enklere å tracke. Nå har jeg kun hatt mensen to ganger siden forrige graviditet, så vet ikke hvor regelmessig den er enda. Det er også derfor jeg tenker å bruke eggløsningstester denne gangen.

Uansett, sent eller ei, gleder meg til å følge med her de neste par ukene, og håper vi blir noen som får hive oss på mai-forumet, eller opprette juni-forumet (vi vil jo havne litt midt imellom der!? <3 )

Velkommen :D:D:D

7 DPO i dag og absolutt ingen symptomer. Kjenner at det gjør meg ganske pessimistisk, da jeg fikk festedipp og kjente det på puppene rundt 7 DPO begge gangene jeg har vært gravid. Håper jeg blir overrasket med flere symptomer eller en positiv test om noen dager. Negativ test i dag, som ikke er så rart. Fått positiv både 8 DPO og 10 DPO før.

Sender deg en klem og krysser fingrene for at du får en positiv test om noen dager :Heartred

Folkens! Jeg klarte ikke å dy meg, er jo bare 6dpo. Syns å se en svak strek her men vanskelig å fange den opp skikkelig på kamera (den nederste). :woot:

Vedlegg

• 345B26B3-8109-4F40-B442-3E1A629A55BC.jpeg
    345B26B3-8109-4F40-B442-3E1A629A55BC.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 127
  • C8FD7C13-CEF4-4B45-9414-4AECF36F5B50.jpeg
    C8FD7C13-CEF4-4B45-9414-4AECF36F5B50.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 123
Folkens! Jeg klarte ikke å dy meg, er jo bare 6dpo. Syns å se en svak strek her men vanskelig å fange den opp skikkelig på kamera (den nederste). :woot:
Enig i at jeg ser noe så vidt på den nederste! Håper det utvikler seg! Jeg er også 6dpo i dag, men tør ikke å teste :nailbiting: Har null symptomer og veldig negativ eggløsningstest (tar det hver dag for å lære meg normalen). Men nå ble jeg nesten inspirert til å ta en test! Men tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen kveld. :dead:

Enig i at jeg ser noe så vidt på den nederste! Håper det utvikler seg! Jeg er også 6dpo i dag, men tør ikke å teste :nailbiting: Har null symptomer og veldig negativ eggløsningstest (tar det hver dag for å lære meg normalen). Men nå ble jeg nesten inspirert til å ta en test! Men tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen kveld. :dead:
La til et bilde til som kanskje viser litt mer, men guri det her var jo veldig tidlig vel? :wideyed: Sikkert dumt å starte så tidlig men nå ble jeg jo veldig gira på å teste mer framover for å følge med om den utvikler seg til å bli sterkere. Hehe, kjekt at det smitter over. Jeg følte at jeg hadde lyst å prøve bare for å se (testene er fra i går og idag, begge ettermiddagsurin)

Symptomene mine er vel mye murring og stikninger men det pleier jeg å kjenne. Det som skiller seg ut er nok at jeg blir kvalm etter en kopp kaffi, eller etter å ha spist mat. Det pleier jeg ikke å bli.

Oii spennende detta! Syns jeg ser "noe" der. Testet du så du er ganske sikker på el?
Vet ikke om jeg klarer å holde meg til lenger enn til i morgen jeg nå, er da 6dpo. :rolleyes:
Håper du får sterkere i dagene fremover!

Oii spennende detta! Syns jeg ser "noe" der. Testet du så du er ganske sikker på el?
Vet ikke om jeg klarer å holde meg til lenger enn til i morgen jeg nå, er da 6dpo. :rolleyes:
Håper du får sterkere i dagene fremover!

Veldig spennende! Litt gøy å teste de neste dagene når man har sett «noe» så tidlig. Gleder meg til å se flere tester hos dere andre etterhvert:Heartred
Jeg er veldig sikker når jeg hadde EL. Testet med både strips og monitor, og målt temperatur :joyful:

Vedlegg

• B728EA41-DD58-4971-BC5D-04F2DF8B4BC7.png
    B728EA41-DD58-4971-BC5D-04F2DF8B4BC7.png
    3,9 MB · Visninger: 82
  • 6BEEEC97-827B-4E21-8F2B-2C9AB6A17801.jpeg
    6BEEEC97-827B-4E21-8F2B-2C9AB6A17801.jpeg
    462,8 KB · Visninger: 71
Last edited:
Veldig spennende! Litt gøy å teste de neste dagen når man har sett «noe» så tidlig. Gleder meg til å se flere tester hos dere andre etterhvert:Heartred
Jeg er veldig sikker når jeg hadde EL. Testet med både strips og monitor, og målt temperatur :joyful:
Spennende altså! Ja blir vanskelig for deg å ikke teste i dagene fremover når du først har sett "noe" :happy:

Heja!

Velkommen hit ❤️

Blir starten av juni her om det klaffer :happy: Er stadig inne og snoker i mai-forumet, de nærmer seg slutten av måneden på terminlista nå, så juni kommer nok snart :wideyed:

Juhu, jeg skimter også på den nederste! Så spennende!!!

Nå kløøør det i testefingrene her, er også 6dpo :hilarious: Skal prøve å holde meg til torsdag :nailbiting:

Back
Topp