IKM uke 38 ❤️

Tolilla - 39 - pp2 etter sa, pp9 - b3 - el 14/9 ikm 24/9

Jeg kommer til å ende opp med å bestille flere tester:hilarious: Nekter å tro at jeg klarer å vente en uke med testing..

Folkens! Jeg klarte ikke å dy meg, er jo bare 6dpo. Syns å se en svak strek her men vanskelig å fange den opp skikkelig på kamera (den nederste). :woot:
Jeg ble inspirert av deg, så måtte ta en test selv om jeg også bare er 6 dpo :hilarious: Jeg var ikke så heldig med min som du var med din;) Men da er testingen begynt for min del også!

Vedlegg

• 0915399D-0BCC-4A3C-9F97-04E5423E8E84.jpeg
    0915399D-0BCC-4A3C-9F97-04E5423E8E84.jpeg
    184,2 KB · Visninger: 95
Kjekt at det er valgsendinger nå, så får man distrahert seg i kveld hvertfall... Blir nok værre fra i morgen av :woot:

Jeg ble inspirert av deg, så måtte ta en test selv om jeg også bare er 6 dpo :hilarious: Jeg var ikke så heldig med min som du var med din;) Men da er testingen begynt for min del også!

woohoo! Gøy at jeg ikke er alene og at vi er flere i gang med testingen:hilarious: Kan jo hende min er blenda i morgen, man vet jo ikke helt sikkert med disse testene:wtf: uansett blir det spennende dag i morgen med ny test:p

Jeg har bare kjøpt to tester fra ClearBlue, jeg. Blir påvirka her inne, må jeg si. Lykkes vi ikke denne PP nå jeg nok bestille noen tester til neste runde, jeg og :p:DSå jeg kan nok ikke teste før neste uke.. blir spennende å følge med på dere andre da! :D

Å så gøy å lese at dere har begynt med testing allerede ☺️ Her kom endelig knallsterk el test i gårkveld og i dagtidlig, så da havner nok jeg over i IKM uke 39 :bored:

merker også at jeg ikke har like mye tid til å sjekke innom forumet med en syk 2åring og studier, som når vi prøvde på første :hilarious: skulle gjerne hatt flere timer i døgnet og et par armer til :wacky: kudos til alle dere med flere barn altså, superdamer!
:gen014:talk017 :gen014

Back
Topp