Ooh jeg ser hvertfall på bildet med to testerlitt som mine føler jeg. Det er noe der. Håper for deg!
Så deilig at dere også fortsatt serSer den første godt jeg ja! Jeg har aldri fått slik strek på mine babyplan testerkrysser fingrene

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh jeg ser hvertfall på bildet med to testerlitt som mine føler jeg. Det er noe der. Håper for deg!
Så deilig at dere også fortsatt serSer den første godt jeg ja! Jeg har aldri fått slik strek på mine babyplan testerkrysser fingrene

Jeg sier at jeg ikke skal teste så mye, men jeg kommer vell til å teste hver dag mistenker jegdu da?
Tok test i dag selv om jeg ikke skulle og den var selvfølgelig helt hvitHahaha ja min også ! Da tar vi imorgen og legger ut bilde begge to da ?hehe jaa det blir nok det samme her også.. Jeg liker å tro at jeg skal vente til søndag, men det skjer nok ikkeTok test i dag selv om jeg ikke skulle og den var selvfølgelig helt hvit

Hehe det får på en måte dagene til å gå litt raskere med at man har noe å "gjøre"Jeg blir så imponert over dere som tester lenge før ikm! Jeg har veldig lyst, men jeg hadde blitt ødelagt av det. Jeg hadde gitt opp håpet ved hvit test uansett om jeg tok den 1dpo, liksom.Må vente til ikm, eller aller helst noen dager etter ikm, selv om jeg er sjukt spent og vil vite nå! Trooor jeg er 10 dpo nå. Eller 12. Litt usikker på syklusen min siden jeg hare har hatt to tr siden graviditeten.
håpe det er positivt Flere av dere som har endel utflod? Her blir jeg av og til engstelig for at jeg begynner å blø, men så er det bare utfloden.håpe det er positivt
![]()
Haha jaa jeg kan sikkert legge ut min hvite testHahaha ja min også ! Da tar vi imorgen og legger ut bilde begge to da ?![]()
8dpo idag.. ikke kjent noen typiske pms symptomer. Mindre øm i brystene enn vanlig før mens. Ikke oppblåst og uvel, men har et kviseutbrudd av de sjeldne
krysser fingrene enn så lenge!Amilie - 39 - PP1 - B4 - EL rundt 10/9 - IKM ca 23/9
Amilie her.. Mamma til 3 fra før, 05,08 og 10.
Har akkurat bestemt oss for å prøve på nr 4. Alltid følt at vi mangler en i flokken vår. Vi er godt voksne og ungene begynner å bli store.
Vi stresser ikke med dette og tar det som det kommer. Lykkes vi blir vi seff glade, men hvis ikke så er det også greit..

Håper det kommer strek i morgen, selv om det ble vin i kveld 
Skulle just in case være flink på å kutte koffeininntaket og gå over på te istedenfor kaffe. Funket i to dager før jeg idag var oppe i 4 kopper kaffe og 2 glass cola![]()

Ikke lett! Har heldigvis avvent meg mye kaffe over tid, og er «nede» i to kopper per dag. Men har mumset en del spekepølse og drukket vin i dag![]()

Ja vanskelig å la vær kjenner jeg... får håpe du får en positiv test snart![]()

Flere av dere som har endel utflod? Her blir jeg av og til engstelig for at jeg begynner å blø, men så er det bare utfloden.håpe det er positivt
![]()
#gullfiskLurer på om jeg skimter noe derHvordan får dere konsentreret urin? Her er det ganske lyst gult på morgenen etter at jeg har sovet i 7 timer.. her er dagens tester, 9dop.. føler ikke den er like blenda som tidligere.. men vet ikke om jeg klarer å skimte noe heller