IKM uke 38 ❤️

Jeg sier at jeg ikke skal teste så mye, men jeg kommer vell til å teste hver dag mistenker jeg :hilarious: du da?

hehe jaa det blir nok det samme her også.. Jeg liker å tro at jeg skal vente til søndag, men det skjer nok ikke:hilarious: Tok test i dag selv om jeg ikke skulle og den var selvfølgelig helt hvit

Jeg blir så imponert over dere som tester lenge før ikm! Jeg har veldig lyst, men jeg hadde blitt ødelagt av det. Jeg hadde gitt opp håpet ved hvit test uansett om jeg tok den 1dpo, liksom. :oops: Må vente til ikm, eller aller helst noen dager etter ikm, selv om jeg er sjukt spent og vil vite nå! Trooor jeg er 10 dpo nå. Eller 12. Litt usikker på syklusen min siden jeg hare har hatt to tr siden graviditeten.

Jeg blir så imponert over dere som tester lenge før ikm! Jeg har veldig lyst, men jeg hadde blitt ødelagt av det. Jeg hadde gitt opp håpet ved hvit test uansett om jeg tok den 1dpo, liksom. :oops: Må vente til ikm, eller aller helst noen dager etter ikm, selv om jeg er sjukt spent og vil vite nå! Trooor jeg er 10 dpo nå. Eller 12. Litt usikker på syklusen min siden jeg hare har hatt to tr siden graviditeten.
Hehe det får på en måte dagene til å gå litt raskere med at man har noe å "gjøre" :p

Flere av dere som har endel utflod? Her blir jeg av og til engstelig for at jeg begynner å blø, men så er det bare utfloden. :yuck: håpe det er positivt :rolleyes::)

Flere av dere som har endel utflod? Her blir jeg av og til engstelig for at jeg begynner å blø, men så er det bare utfloden. :yuck: håpe det er positivt :rolleyes::)

Ja, noe. Har ikke turt å Google hva det betyr, og husker ikke fra sist. Håper det er positivt!

Jeg har mindre utflod enn vanlig og håpte det var et godt tegn:eek::hilarious: 8dpo idag.. ikke kjent noen typiske pms symptomer. Mindre øm i brystene enn vanlig før mens. Ikke oppblåst og uvel, men har et kviseutbrudd av de sjeldneo_O prøvd å kjenne litt på tappen denne syklusen. Synes den er høyere og mer «samlet» nå enn tidligere.. har to fødsler bak meg, så helt lukket føler jeg aldri den blir:joyful: krysser fingrene enn så lenge!

Amilie - 39 - PP1 - B4 - EL rundt 10/9 - IKM ca 23/9

:greet025 Amilie her.. Mamma til 3 fra før, 05,08 og 10.
Har akkurat bestemt oss for å prøve på nr 4. Alltid følt at vi mangler en i flokken vår. Vi er godt voksne og ungene begynner å bli store.
Vi stresser ikke med dette og tar det som det kommer. Lykkes vi blir vi seff glade, men hvis ikke så er det også greit..

Velkommen til oss! Så spennende, krysser fingrene for fjerdemann :happy:

Min test fra 9dpo ettermiddag (måtte dobbeltsjekke fordi det ble servert vin til maten i kveld). Byr villig av blendatestene mine jeg, bare fordi jeg elsker å glo i hjel andres bilder :hilarious: Håper det kommer strek i morgen, selv om det ble vin i kveld :happy:
60AF6182-A34D-4829-BD5F-1D46506C933D.jpeg

Skulle just in case være flink på å kutte koffeininntaket og gå over på te istedenfor kaffe. Funket i to dager før jeg idag var oppe i 4 kopper kaffe og 2 glass cola:arghh:

Skulle just in case være flink på å kutte koffeininntaket og gå over på te istedenfor kaffe. Funket i to dager før jeg idag var oppe i 4 kopper kaffe og 2 glass cola:arghh:

Ikke lett! Har heldigvis avvent meg mye kaffe over tid, og er «nede» i to kopper per dag. Men har mumset en del spekepølse og drukket vin i dag :troll:

:hilarious:
Ikke lett! Har heldigvis avvent meg mye kaffe over tid, og er «nede» i to kopper per dag. Men har mumset en del spekepølse og drukket vin i dag :troll:

Det er lov:Heartpink

Jeg har noen dager jeg ikke drikker kaffe i det hele tatt, men lærerlivet består stort sett av dager der mangel på kaffe kan få katastrofale følger :hilarious:

Hvordan får dere konsentreret urin? Her er det ganske lyst gult på morgenen etter at jeg har sovet i 7 timer.. her er dagens tester, 9dop.. føler ikke den er like blenda som tidligere.. men vet ikke om jeg klarer å skimte noe heller

Vedlegg

• AEABDDA0-A1D7-48E9-BD88-F95AAEEE81B3.jpeg
    AEABDDA0-A1D7-48E9-BD88-F95AAEEE81B3.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 118
  • 750304C6-CD34-4183-9029-B2E1E4E2F266.jpeg
    750304C6-CD34-4183-9029-B2E1E4E2F266.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 123
Hvordan får dere konsentreret urin? Her er det ganske lyst gult på morgenen etter at jeg har sovet i 7 timer.. her er dagens tester, 9dop.. føler ikke den er like blenda som tidligere.. men vet ikke om jeg klarer å skimte noe heller
Lurer på om jeg skimter noe der :D
Ganske lyst om morgenen her også, så har begynt å ikke gå på do når jeg står opp 7, men å holde meg litt lenger ut på formiddagen. Men så er jeg som regel en tur på do i 4 tiden hver natt og da. :p

Back
Topp